Riga Gauja 63-64 projekt
#81

Täna sai siis tehtud üks u 10 km.ne ots, rehvirõhud sai kuidagi paika timmitud, et ei põrutaks, ega oleks liiga pehme. Kui homme ilus ilm, siis teen mõned klõpsud.
Vasta
#82

Täna sai tehtud selline ring: Jüri- Pajupea asfaldilõik, sealt edasi kruusateelõik peaaegu Vaidani ja edasi puhas asfalt, tagasiteel Tartu mnt-pidi tekkisid ketiprobleemid, pigem tagumise pingutusega ja tulemus oleks võtta mõlemal ketil üks lüli vahelt ära, Patika sillast sai pisut maad veel edasi liigutud kui esimene rehv läks täiesti tühjaks, nii ma siis kraavipervel naabrimeest ootasin, et võrr kaubikusse ajada ja kodu jõuda.

Sain targemaks, et võtmed peavad kaasas olema kõik Big Grin
Paar võtit mis kaasas olid aitasid teepeal pisut hädast, kuid need on ajast ja armust, kruvikeerajatega eriti keerata ei saa, lähevad kohe propellerisse Smile

GPS mõõtis täna ühel lõigul testides tippkiiruseks 41,5 km/h.
Rohkem proovima ei hakanud, ei olnud plaanisgi kiirendusvõistlust pidada.

Summuti ülemine kinnitus mootori külge vajab treialipoolt uut vasktihendit, see mis hetkel ei pea hästi, pisut õlilögast ollust voolab sealt välja. Nagu Valdo mainis tuleb ka pütt seest keraamilist nööri kasutades pisut tihendada. Peaks proovima sinna sisse metallist pesukäsnasid panna, äkki pisut summutab. Peab proovima.
Vasta
#83

(30-05-2009, 19:17 PM)Cardo Kirjutas:  Nagu Valdo mainis tuleb ka pütt seest keraamilist nööri kasutades pisut tihendada.

Tavaline asbestpael ajab asja ära. Kiulise materjali saad lõhestada nii peeneks, kui tahad, st vaja on, ja siis pilusse toppida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#84

Astbestnööri tänapäevane nimetus ongi keraamiline nöör, ehituspoest muud saada pole.
Vasta
#85

Nii :

Ta liikus taas


[Pilt: DSC00354.JPG]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne