Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Lõpuks tõde ka, momentvõtmega.
Kui suruõhuga kinni lasta siis igatahes plekkveljed keerab tuksi, venitab koonused ära ja pigem kipub lahti kruvima polte uuesti.Samas see ülepingutus ei tee ilmselt midagi head ka valuvelgedele.
Kui tegemist võistlusspordiga vms siis sellist asja nagu rattapolt ei eksisteerigi velje juures.Veljed on juba spets stoppermutriga.Vanasti vist jah oli poltitega v olla praegugi aga esineb ka stoppermutreid.Aga targemad vast oskavad öelda mis eelis millel on.Kui keegi teab , tahaks ka teada
Aitäh
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Peaks vast vahe olema, kas on keeratud pneumo impulsiga või momentvõtmega või üldse käsitsi.Kui impulsiga kinni keeratud ja tõesti vargamutri padruni ära keerad kuskil lumehanges rehvi vahetades siis on ikka jama küll kui see auto tee äärde jääb just selle tõttu , et on eelnevalt kinni kägistatud see polt sinna.
Mis vahe on 1 stoppermutril ja mitmel poldil?Seda peaks küsima nende käest , kel selline stoppermutter olemas on.Neid autosid liigub ka meie teedel piisavalt.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Sõltub autospordi liigist. Ja kuna ka see ala on äri ja kommerts, ronivad inimesed seda turvapuuris loksujat vaatama. Tihtipeale üsna hulljulgelt ja lähedalt, keelatud kohtades.
,,Ootamatus juhtub oodatust sagedamini,,
Aristoteles
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Neid kähku keskmutriga autosid on tavakasutuses ka meie teedel.Ei ole see nii imeasi midagi.
Postitused: 207
Teemad: 11
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
Mul ka Volvo. 900 seeria. Viimati suverattaid talverataste vastu vahetades avastasin, et määrdekapslile oli rattapoltide kinnikeeramise jõumomendid arvväärtustena sisse pressitud. Ühikuks olid Nm.
Kahjuks ei ole mul numbrid praegu meeles.
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Kas teemaalgataja on oma murele lahenduse saanud?
Ja kui, siis millise?
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
postitan siia oma värske kogemuse. eila plaanisin oma igapäeva liikuril tagumisi amorte vahetada. rattad ära, amordid ka ja siis vaatasin, et läbilöögi puksid on suht nutused ja panin niisama rattad alla tagasi, et saaks täna linnas ää käia. nüüd siis võtsin uuesti laiali ja panin amordid alla. üllatav kogu toimingu juures oli aga see, et rattapoldid olid tõsi mehiselt kinni. pidi isegi jalaga trampima, et lahti saada. eila aga keerasin originaalvõtmega ja taburetil istudes ja palja käejõuga nad kinni.
ainsad potensiaalsed muutujad olid sada versta ilma amortideta sõitu ja tänane paar kraadi külmem ilm.
igatahes tuli pähe mõte, et võib-olla vahel polegi raskelt lahti tulevad poldid toore jõuga kinni väänatud.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(05-11-2009, 09:46 AM)Baracus Kirjutas: Originaalvõtme on isegi minu kallis abikaasa ümber poldi sõlme keeranud (autoks Suzuki baleno).
Oleneb v6tmest , näiteks vanemate bmwde vänt on kohe sellise kujuga , et kutsub peal hyppama , kui poldid lahti ei tule.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
Ise olen kerge jalaga ja kui mõni polt vahel ei suvatse lihtsa keeramise peale avaneda, võtan pagassist varuratta ja annan sellega võtmele pihta. Kõik poldid - ka varem suruõhuga kinni lastud - on siiani lahti tulnud. Eeldab muidugi, et võti ei oleks ära taotud ja poldipea kandid üle keeratud - võti peab piisavalt tihkelt poldi otsas istuma. Kinni keeran nad tunde järgi - piisavalt kõvasti, samas mitte kõigest jõust väänates. Ükski polt ei ole siiani omavoliliselt lahkunud.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!