Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
20-01-2010, 00:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2010, 00:58 AM ja muutjaks oli
Tambets.)
Hei!
Otsin ühele oma projektile elektrilist ehk 12V pealt töötavat jahutusvedeliku pumpa. Oskab keegi pakkuda, millisel (tsiteerides lugupeetud kaasfoorumlast) masslevinud isendilt oleks võimalik see maha kruttida?
Oma teadmised piirnevad momendil vaid miskise GAZ tehase toodangu nn veepumbaga (kuigi pole õrna aimugi, mis mudelil).
On oluline, et pump oleks oma korpusega (mitte ei kinnituks nagu moodsatel autodel mootoriploki külge), et saaks ta ühendada mitte mootori külge, vaid kronsteiniga kusagile mujale.
T.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Nüüdseks romulas väga levinul BMW-l sirises kunagi midagi kapoti all. Peale otsinguid selgus, et tegu oli mingise jahutusvedeliku ringluspumbaga, mis oli vajalik seisma jäetud mootori jahutamiseks.
Midagi muud kohe ei "plahvata".
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Egas juhuslikult mudelit ei oska pakkuda? M30 ja M20 motod peaks olema ikka rihmaga veetavate veepumpadega varustatud. (M30 100%)
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 10,898
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Kui suurt tootlikkust on vaja?
MB kapoti all elab kah sihuke asjandus. Selle peamiseks ülesandeks on tagada soojendusseadme efektiivsus mootori tühikäigul, kui plokis olev veepump jääb lahjaks.
Peaks esinema kõigil alates 124 mudelist...
Elutseb tavaliselt parema lanseka peal, kinnitub klambrile läbi kummipuhvri ja voolikuühendused on miskised 15+ mm...
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Aga oskad sa pakkuda selle MB pumba tootlikuse? Pole ise tootlikust välja arvutanud, jääks pigem katsetamise pärusmaale, ma arvan.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Bmwl ei tea olevat kuid esiveolisel Kolkswagen Transporteril (2,4d)küll.
Kui stange alt vaadata, siis asub kõrgsurvepumba all.Samuti on kohustuslik lisa
vr-6 mootoril.Veel on selline asi Passati 1,9 Intrcooleriga diislil kus vesijahutusega turbo.
Samuti on komplektis kõigil kütusega töötavate eelsoojenditega.
Postitused: 1,590
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(20-01-2010, 20:17 PM)motamees Kirjutas: (20-01-2010, 20:00 PM)2715 Kirjutas: ...Kui stange alt vaadata, ...
Seoses selle sõnaühendiga... Nägin Datsunil esitulede pesuri (ilma kojameesteta) mootorit. Sellel on suur tootlikkus ja kõva surve. Kas ka pikalt töötab? Võll puksidel või laagril?
Sellised ei olnud mõeldud pikkalt töötama, võimsad ja suht tootlikud olid küll. Ütleks, et 10 minutit ja põleb maha.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 357
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
21-01-2010, 19:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2010, 19:37 PM ja muutjaks oli
kris282.)
Gazell tüüpi kaubikutel/veokitel peaks ka olema sellised pumbad. Ise asi kus kohast saada.
Rohkem kapotti all
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Praegune lahendus siis leitud: Üks tuttav pidi järgmisel nädalal pihkvast selle gaselli veepumba tooma. Hinnaks olevat kusagil 1100 rubla, ehk siis ümmarguselt 300-400 krooni.
Eks siis näis, kas toimib või mitte =)
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Leidsin ühe muldvana teema seoses tsirkulatsioonipumba otsinguga.
Nimelt on vaja leida 12V pealt töötav tsirkulatsiooni pump mis oma tootlikuselt peaks olema suhteliselt väikese tootlikusega. Umbes 4-5 ämbrit tunnis. Plaanitava süsteemi maht kus pump tööle hakkab on imbes 4-5 liitrit. Lõdvikud mis ühendatakse on 15mm avaga. Peaks sobima ehk mingid lisasoojenduse pumbad.
On kellegil mingeid kogemusi antud teemal nende pumpadega.
Selgituseks: tegemist tuleb T-25 kabiinisoojendusega. Soojusvaheti paigaldatakse karterisse ja pump hakkab tagama sooja vajadusel tosooli tsirkulatsiooni.
Aquila captas non muscas.