(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2011, 19:35 PM ja muutjaks oli kuzmits.)
.... sai ära toodud Narva-Jõesuust käesoleval aastal. Täiesti sõidukorras ja heas konditsioonis isend mis tahab veidike keretööd ja korralikku värvkatet. Puudu ka mõned vidinad mis originaalil kaasas olid. [attachment=32504][attachment=32505][attachment=32506][attachment=32507][attachment=32508]
Samas otsin ka meistrit kes võtaks keretööd ja värvimise oma hooleks tagades laitmatu kvaliteedi.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2010, 04:22 AM ja muutjaks oli Mister X.)
Erialakirjanduse andmetel jõudis GAZ 69 Gorki Autotehases vooluliinile alles 1953. aastal - kas siinkohal ei sobi teooria ja praktika omavahel kokku? Või on tegemist eriti haruldase eelseeria masinaga?
Igatahes on NII hästi säilinud varajase aastakäigu isend suur haruldus. Tegelikult selle säilimine üldse... Kas midagi on teada ka auto ajaloost? Ilmselt kuulus see vähemalt esimeses eluetapis nõukogude armeele, kuna seda lubavad oletada aastaarv (vaevalt et mõni põllumajandusettevõte sai endale niisuguse uudismudeli) ja hea säilivusaste (oli ilmselt reservis). Äkki on kaunitari varemgi taastatud?
Varuratas on selle mudeli kohta huvitaval kohal . Kas tõesti on tegu mingi varase 69 A mudeliga, kus varuratas küljel asus? Kas vasakul küljel on siis uks nagu mudelil 69? pildilt ei saa hästi aru.
Esiteks: seeriatootmine algas 15.juuni 1953. Seega ei saa see masin olla kuidagi 1952.
Kas kapotil on kiri GAZ või UAZ? Kas käsipidur on hoova või trossiga?
Kui auto peaks tõesti 1952 olema, siis on seal palju valesid detaile. Näiteks tagaosa plekid tulede all on esimestel 69-tel sisse pressitud süvenditega, sellel näivad plekid olevat siledad. Lisaks oli tulede asetus hoopis teistsugune, samuti oli varajastel omapärane pistik käru jaoks.
Numbrimärk oli originaalis vasakul tulede all, selle kinnitused puuduvad. Puudu on ka käimalöömisvända tugi. Suunatuled näivad olevat munakujuliste klaasidega, selliseid toona aga kindlasti veel ei olnud.
Pakun, et see auto on sündinud GAZ-67 dokumentide baasil kunagi hiljem, kui ellu on äratatud mõni dokumentideta 69A.
Pealekauba, varajane 69 kandis hoopis nime «Труженик» ja see kiri oli pressitud mootoriruumi küljeplekkidele. Konkreetsel masinal ei näi neid olevat.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(09-03-2010, 09:18 AM)Veteran Kirjutas: Varuratas on selle mudeli kohta huvitaval kohal . Kas tõesti on tegu mingi varase 69 A mudeliga, kus varuratas küljel asus? Kas vasakul küljel on siis uks nagu mudelil 69? pildilt ei saa hästi aru.
Sellel võis tagaistme asemel olla raadiojaam, olen midagi taolist kunagi väga ammu näinud. Oli vist harilik 69. Piduripedaali kulumine on küll minimaalne, ilmselt see näitab ka õiget läbisõitu. Kas parema esitule all on mingi avariijälg? Või valgus petab? Ilus asi muidu ja isegi rehvid kulumata, neid vist NZ-s vahetati teatud aastate möödumisel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2010, 00:00 AM ja muutjaks oli kuzmits.)
tänud tagasiside eest. Sõidukit on kindlasti taastatud ja väga paljude detailidega mööda pandud. Endal mul ongi plaanis see isend teha nii originaaliks kui seda vähegi suudan. Värv on pealtnäha ilus aga esineb ka korrusiooni mis on minujaoks lubamatu nähtus.
Kui kellegil peaks olema tublide kasutajate poolt väljatoodud puuduste likvideerimiseks vajalikke varuosi pakkuda, siis oleksin info eest tänulik.
Kuzmit
lisan ka siis reg tunnistuse koopia. Tegemist on jah eeltoodanguga ja sõiduk on olnud armee kasutuses. Sellest ajast pidi ka küljesolev antenn pärinema.... rohkem ajalugu kahjuks ei tea. Mina sain ta ühe kolleksionääri käest kuna mehel oli minu õnneks masu.
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2010, 21:40 PM ja muutjaks oli illi123.)
Sai kunagi eelnimetatuga sarnast sõidukit (väljalaske aastaga 1962) peetud. Omapärane oli sellele masinale katuse konstruksiooni n.ö. lõõtsaga pakiruumi peale laskmine (torude asemel olid liigendvardad), ja paagis oli bensiini mõõtmise varras -60 l.
korjan ise ka praegu mitmest doonorist sarnast isendit kokku,kui lumi läind komplekteerin endale vajaminevad detailid kokku,mis üle loovutan ära.kas enne jutuks olnud isendil on tagumise vasaku porilaua sees süvend tagavararatta paremaks paigutuseks.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2010, 10:49 AM ja muutjaks oli kuzmits.)
(11-03-2010, 10:01 AM)näkisepp Kirjutas: korjan ise ka praegu mitmest doonorist sarnast isendit kokku,kui lumi läind komplekteerin endale vajaminevad detailid kokku,mis üle loovutan ära.kas enne jutuks olnud isendil on tagumise vasaku porilaua sees süvend tagavararatta paremaks paigutuseks.
Ei ole. Minuteada käib originaalis tagavararatas pagasnikus koos labida, pubba, vända, kirve ja mutrivõtmetega. Praegune paigutus on eelmise omaniku looming. Aga anna kindlasti infot kui midagi üle on mis mul vaja läheb. Mul on juppide loetelu vanatehnika turg rubriigis üleval.
terv, kuzmits
Aga kui kellegil on andmeid selle eelpool mainitud süvise kohta tagavara ratta paremaks paigalduseks, siis oleksin info eest tänulik.
Kuzmits
(11-03-2010, 20:09 PM)kuzmits Kirjutas: Aga kui kellegil on andmeid selle eelpool mainitud süvise kohta tagavara ratta paremaks paigalduseks, siis oleksin info eest tänulik.
Kuzmits
Tegu on GAZ 69ga mitte 69A-ga. Kipun arvama et A-l oli varuratas ikkagi pakiruumis.
(16-03-2010, 10:40 AM)aavu Kirjutas:
(11-03-2010, 20:09 PM)kuzmits Kirjutas: Aga kui kellegil on andmeid selle eelpool mainitud süvise kohta tagavara ratta paremaks paigalduseks, siis oleksin info eest tänulik.
Kuzmits
(16-03-2010, 19:40 PM)pkuldsaar Kirjutas: Tegu on GAZ 69ga mitte 69A-ga. Kipun arvama et A-l oli varuratas ikkagi pakiruumis.
(16-03-2010, 10:40 AM)aavu Kirjutas:
(11-03-2010, 20:09 PM)kuzmits Kirjutas: Aga kui kellegil on andmeid selle eelpool mainitud süvise kohta tagavara ratta paremaks paigalduseks, siis oleksin info eest tänulik.
Kuzmits
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2011, 19:51 PM ja muutjaks oli kuzmits.)
nüüd siis asjad niikaugel et käimas on taastamistööd. Olemas on GAZ kirjaga kapott, vanatüübi originaal tagatuled (uued) jne. Lätist sai toodud ka uus ja korralik raam. Proovin sellest isendist teha nii ligilähedast originaali kui mul õnnestub. Panen siis ka mõned pildid siia.
Seal on veel lisaks süvistatud pistikupesa haagise jaoks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Kui tegu on tõesti eelseeria A'ga ja veel armee tarbeks tehtuga, ei julgeks mina küll raiuda, et sel pidi varuratas sees olema ja et see lahendus ei ole just täpselt Gorkist tulnud. A(grarnõi) ise oli küll kirjeldatud lahendustega aga kuna kogu kereplekk käib kokku täpselt nii nagu vaja, siis...