Kraanadest ja korvtõstukitest varasemal ajal

Ida-Virumaal peaks neid KamAZ-kraanasid rohkem kui üks olema. Ühte nägin alles hiljuti teel Narva, seisis objektil teiste masinate varjus(mullasõela taga ehk, kui õieti mäletan.). Aga võta näpust, olin vast pisut laisk, et pilti võtta. Pleekinud oranþ kabiin, beeþika moodi pealisehitus.
Midagi teemakohast ka:

[Pilt: 0685220510a65c.jpg]

[Pilt: 06852205950d5a.jpg]

[Pilt: 0685220634f63a.jpg]

[Pilt: 068522065d1a7a.jpg]
Vasta

(03-05-2010, 21:35 PM)Timm Kirjutas:  Ida-Virumaal peaks neid KamAZ-kraanasid rohkem kui üks olema. Ühte nägin alles hiljuti teel Narva, seisis objektil teiste masinate varjus(mullasõela taga ehk, kui õieti mäletan.). Aga võta näpust, olin vast pisut laisk, et pilti võtta. Pleekinud oranþ kabiin, beeþika moodi pealisehitus.
Midagi teemakohast ka:
Kus kohas täpsemalt narva maanteel? Koha nimi või midagi taolist.
Vasta

(03-05-2010, 23:31 PM)bantid Kirjutas:  
(03-05-2010, 21:35 PM)Timm Kirjutas:  Ida-Virumaal peaks neid KamAZ-kraanasid rohkem kui üks olema. Ühte nägin alles hiljuti teel Narva, seisis objektil teiste masinate varjus(mullasõela taga ehk, kui õieti mäletan.). Aga võta näpust, olin vast pisut laisk, et pilti võtta. Pleekinud oranþ kabiin, beeþika moodi pealisehitus.
Midagi teemakohast ka:
Kus kohas täpsemalt narva maanteel? Koha nimi või midagi taolist.
viimased pildid on tehtud ju rakveres vist.viadukti peal.
Vasta

(04-05-2010, 07:35 AM)gazihull Kirjutas:  
(03-05-2010, 23:31 PM)bantid Kirjutas:  
(03-05-2010, 21:35 PM)Timm Kirjutas:  Ida-Virumaal peaks neid KamAZ-kraanasid rohkem kui üks olema. Ühte nägin alles hiljuti teel Narva, seisis objektil teiste masinate varjus(mullasõela taga ehk, kui õieti mäletan.). Aga võta näpust, olin vast pisut laisk, et pilti võtta. Pleekinud oranþ kabiin, beeþika moodi pealisehitus.
Midagi teemakohast ka:
Kus kohas täpsemalt narva maanteel? Koha nimi või midagi taolist.
viimased pildid on tehtud ju rakveres vist.viadukti peal.
Ma ise elan rakveres, et pildid on tehtud vist teemakohaselt. Aga otsin seda masinat Ida-virumaalt väidetavalt pidi seal olema.
Vasta

AP-17 ( slaavi tähed) GAZ-53 baasil tõstekõrgus 17 m auto kogukaal 6000 kg    
valmistatud Ukrainas. Melitopol.linnas. Tehases Gidromaz
On valmistatud ka topelt kabiiniga.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Tartus Ida tänava uuselamute ehitusel on üks huvitav kraana. Pilti pole veel jõudnud teha, kuid püüan vähemalt seda elukat kirjeldada. Tegu on roomikutel liikuva isendiga, mis omab ka hüdraulilisi tugikäppasid. Pealisehitus on kollast värvi, juhikabiin ülejäänud pealisehitusest veidi kõrgem. Nool on pikk, sirge sõrestik. Ehk oskab keegi sellest lähemalt jutustada?


Kuidas need roomikutel kraanad treila peale minekuga hakkama said? Mäletan, et kui Tartus hakati ehitama Jaama tänava Selverit ja postid olid juba maasse rammitud, hakati seal rammimiseks kasutatud kraanat treila peale ajama. Oli sihuke väiksem roomikutel liikuv elukas, mille noole otsa rammimisagregaadiga tala riputati. Jälgisin seda protsessi ja panin tähele, et juba ehitusplatsil treila suunas liikudes tekkis sel aparaadil raskusi maapinna ebatasasuste ületamisel - tuli ette umbes poolemeetrine tõus, mida ületades masina mootor hakkas kuidagi pingutatult jaurama. Aga see oli alles algus. Treila peale ajamisel jäi aparaat kaldteedel mitu korda seisma, kuigi mootor töötas viimase peal, ja aeti tagasi maha, et uuesti proovida. Paar korda kiilus ta niimoodi kinni ka maapinnal treileri taga ja zassii poolt kostis pauke. Lõpuks see aparaat siiski treila peale saadi - jäi mulje, et kohe-kohe lõppeb tal jaks ja peab jälle alla tulema, kuid... jõudis sihile.

EDIT: Tartu kraana.

[Pilt: kraana.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Vasta

Uks Gaz paasil kraana,nädalavahetusel silma jäänd.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(04-05-2010, 14:43 PM)h2rra Kirjutas:  AP-17 ( slaavi tähed) GAZ-53 baasil tõstekõrgus 17 m auto kogukaal 6000 kg
valmistatud Ukrainas. Melitopol.linnas. Tehases Gidromaz
On valmistatud ka topelt kabiiniga.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
Lightning 

Pärnu kandis juhtub Gazi baasil tõstukeid ikka vahest nägema.
Üks seisab täies hiilguses õue peal ja laseb end köögiaknast imetleda Big Grin
Nimelt Pärnu turu juures ühes hoovis täitsa sõidukõlbulik korvtõstuk, praegusel momendil on lõppemas sõiduki remonttööd. Masinal vahetati mootoris kulunud detailid uute vastu, vahetati esimesed poritiivad ja esikannel. Hetkel värvitakse tõstuki osa, ka kabiin on saanud värske värvi. Omanik osutab sellega ka teenust linnas, katsun lähiajal mõne pildigi teha.
Tore näha, et vana tehnika utiili ei rända vaid uuele elule ärkab.
Tüübinumbrites väga ei orienteeru, kuid tegemist siis versiooniga millel on iste ja kogu kupatus asetseb puitkastis.
Vasta

Viljandis täiesti toimiv ja korralik Zil-130 baasil, ilmselt AGP-22, korvtõstuk.
Vasta

Lisan ka siis mõne pildi kodukohas näha olevatest masinatest.
[Pilt: jfb81l.jpg]
[Pilt: 33e0y88.jpg]
[Pilt: e16tmq.jpg]
[Pilt: 33wpfgn.jpg]
[Pilt: 2hwn5i.jpg]
[Pilt: mw5reo.jpg]
[Pilt: 6tkd8z.jpg]
[Pilt: j5874o.jpg]

Korvtõstuki taga on kaks frontaallaadurit üks on valmistatud traktori T-16 baasil. Suurema kollase laaduri kohta, aga ei oska midagi öelda. Ja LAZ-690 kraana peal mis on pildil töötas kunagi minu vanaisa(mitte sama kraana peal mis pildil aga sama mudel).
PS: kui keegi on nõus piltide peal olevate masinate kohta rohkem infot jagama pange kirja oleksin tänulik. Kas T-16 traktor on mingi universaalne, et annab külge panna erinevaid osasid, piltidel olen näinud, et talle on külge pandud korvtõstuk, mingi ekskavaator, ise olen näinud frontaallaadurit ja üks kohalik on võtt eest kasti maha ja pand traktori kõrvale niiduki. Kas need osad on tal vahetatavad?
Vasta

T-16 on ju iseliikuv šassii. Sinna külge riputamiseks igasugu vigureid loodud. Miskist kirjandusest on nigu meelde jäänud, et üle suure nõukogude kodumaa koguni miski 60 erisugust agregaati. Muist muidugi teistsugustes piirkondades kasutamiseks kui meil ja siinkandis nägemata.
Niitmise kohta aga nimetaks, et täitsa mõnus, vikat kohe kõrval silme all, mitte seljataga. Transaks kastikas ka superhää.
Oma kodune vanake on selle hooaja jälle üle elanud.
(Tänud V6sale mootori eest! Wink)

Siin üksjagu erinevaid vidinaid näha.

loll on loll olla.
Vasta

Kodukohas ikka liikunud muidu rohkem masinaid kui ainult piltidel näha kui kedagi huvitab mis masinaid näha on olnud siis küsige mingi teatud masina(te) kohta. Vastan kõigele millele oskan.
Vasta

[Pilt: sm_kt15.jpg]

Samase masina tänapäevane versioon. ВТЗ-30СШ

loll on loll olla.
Vasta

pole väga varane aeg ja täitsa liikus ise ringi
Gaz Sadko ?
Tõstuk oli siis APT 14 (P peaks olema slaavi täht)

[Pilt: 20130627_082026.jpg]
Vasta

Sadko jah. Need tekkisid siia vist erandkorras Eesti Energiale... või mis iganes selle liinihalduse nimi ka polnud, muidu neid siin arvele ei saanud.
Vasta

http://www.gaz.ee/ Telli millist tahad ja teevad GAZ 66´st ümberehituse SADKO´ks

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(27-06-2013, 17:38 PM)cesium Kirjutas:  Sadko jah. Need tekkisid siia vist erandkorras Eesti Energiale... või mis iganes selle liinihalduse nimi ka polnud, muidu neid siin arvele ei saanud.

Belarusi diisel ei vasta euronormidele.Nüüd pannakse Rebellas neile peale lääne diisleid mis vastavad normidele.Lisaks pannakse neile pealisehitusi ning tehakse veel midagi(ei tule meelde mida). Neil on aastatega muutunud mugavusvarustus näiteks elektriliselt reguleeritavad peeglid soojendusega või raadio,kuid aknad käivad ikka vändaga!(võiks juba nagu elektriga olla)Sry et offtopic jutt tuli.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne