Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(12-06-2010, 18:41 PM)motoblokk Kirjutas: Üks mis kindel, tühikäik puudub ka peale seda mutrit keerates.
Sarnaselt tühikäigule puudub ka laadimine. Millest selle juures alustada?
Huki postituses antud link ei ütlegi, et ainult seda kruvi tuleb keerata. Jutt on palju pikem ja alustada tuleks ujukikambris kütusetasemest. See kruvi ju taset ei liiguta.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Ikka puudub laadimine. Millet tuleks vea otsingul alustada?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Kas peal on auto aku, kui jah, siis pane algatuseks tsikkli aku. Seejärel puhasta ära, jalge vahel oleva relee kontaktid ära, võiks ka juhtmete seisukorra ülevaadata. Kui eelnev ei aita, siis arvatavasti geneka harjad kulunud, nende vahetusest järgmine kord.
Postitused: 198
Teemad: 29
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
03-07-2010, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2010, 23:16 PM ja muutjaks oli
Daniil.)
Klapist niipalju, et minu TMZ mootoril oli lehtklapi alumiiniumist kere nõgus ja leht ei sulgenud avasid korralikult, seetõttu käivitamisel lendas karburaatori tagaosast bensiini välja ja gaasijaotus oli nässus. Selle vea parandasin viili ja lihvpaberiga, töödeldes klapi korpust seni, kuni leht ava ilusti sulges.
Soovitan kontrollida parempoolset väntvõlli kaelustihendit ja laagri lõtku, sealt võib õhku juurde imeda, selleks vaja spets tõmmitsaga maha võtta dünostarteri rootor.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Soovitan kontrollida parempoolset väntvõlli kaelustihendit ja laagri lõtku, sealt võib õhku juurde imeda, selleks vaja spets tõmmitsaga maha võtta dünostarteri rootor.
[/quote]
Kas on mingeid nippe või mooduseid kuidas seda otsatihendi hermeetilisust kontrollida, et saaks kindel olla peab või ei pea.
Tom.
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
On ikka see klapp. Veteranil jäi klapileht ehk märkamata. Ning olema peab ta seal ikka kui targad insenerid nii ette on näinud. Põhimõttelt tagasilöögi klapp- laseb segu läbi ühes suunas, tagasivoolu karpasse peab kinni.
Segurikastuskangi asendid on avatud ja suletud- asendit on raske kirjeldada aga loogika aitab. Tavaasendis on rikastusdüüs suletud ehk siis tross lõtv, külmkäivitamiseks krutid kangikest lenksul sinnapoole, et trossiga rikastusdüüs lahti tõmmatakse.
Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Niiet ikkagi peab olema.
See leht on suhteliselt hiljuti ostetud ja minu arust vägagi painduv. Metallpinda soovitad lihvida?
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
Ette kõige väiksem võimalik hammakas - 11 hambaga on Kloostrimetsas letis olemas.
Olen nagu kuulnud, et ka tagumist hammakat on erinevat aga näinud ei ole veel kusagil.
Postitused: 137
Teemad: 34
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Tekkis üks küsimus sõbraga suheldes kes hetkel ühte vana tüübi muraveid taastab, nimelt ta rääkis, et on mingi võimalus saada murakas arvele selliselt, et võid B-katiga sõita. Kas ta siis mõtles traktorina arvele võtta, sest sõiduauto ta ju ometigi pole?
Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Kummitab ikka veel see tagasillaõli. Peale õlivahetust (sisse läks mootoriõli) hakkas veidi sillast tilkuma. Kas mootoriõli on ikka õige asi tagasilda?
Samas on probleem aku pealt käivitamisega. On olemas täitsa korralik autoaku. Moskvitsi mootorit jõuab vabalt käima vedada aga Muraveiga tekib peale mõningast proovimist juba raskusi. On see normaalne,et MOsset veab aga muraveid mitte? Vändast läheb hästi käima.
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
23-09-2010, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2010, 09:52 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
(23-09-2010, 09:36 AM)ats97 Kirjutas: Starteri puksid kulunud (või kuivad).
Muravei mootoril asub generaator/starter minuteada väntvõlli otsas. Milliseid pukse härra silmas peab?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.