19-12-2010, 22:12 PM
(19-12-2010, 15:33 PM)unicman Kirjutas: http://nagi.ee/photos/USSRV4/17285747/Tõesti karm! Roomikutega ja puha.
Karm pill!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
(19-12-2010, 15:33 PM)unicman Kirjutas: http://nagi.ee/photos/USSRV4/17285747/Tõesti karm! Roomikutega ja puha.
Karm pill!
(19-12-2010, 16:47 PM)meli666 Kirjutas: Palju tööd teha ei saanudki, kui käis hirmus pauk ja asi seiskus momentselt. Puuhalg lume see oli jäänud viskekopa ja korpuse vahele. Ise sain motoploki juhtsarvega ka niikõvasti mööda põske, et see täitsa paistes.Tunnen kaasa! Hea asi oli sul.
Tulemus on see, üks viskekopp on täiesti sodi, aga veel hullem on see, et teo võll on ka täiesti kõver. Igatahes asja temast ilmselt enam ei saa.
(19-12-2010, 22:32 PM)USSR V4 Kirjutas: Roomikutega on ka probleem, kuna rattad on väikesed, on masina kõrgus keskelt ainult 5cm ja suure kaalu tõttu vajuvad roomikud läbi, siis jääb asi kõhupeale kandma ja on jupp kangutamist, et uuesti liikuma saada.Lühidalt öeldes - kurjal pullil on taksikoera jalad all! Kas tõsta ei anna siis kuidagi? Veel üks küssa, kas masin pöörab nagu roomikmasinad ikka või pead suuna muutmiseks käsitsi kangutama?
(19-12-2010, 23:26 PM)meli666 Kirjutas: Kui jämeda ja millise profiiliga võlli sa valisid? Kuna see võll on kõige alus, siis peaks ikka jämedamast materjalist olema.Pidasin originaalvõlligi liiga jämedaks. 76mm asemel võtsin 43mm, seina paksust pole mõõtnud, aga umbes 4mm. Arvasin selle piisavalt tugeva olevat. Jalaga peale astudes läbi ei paindunud. Normaalse töö ajal ei tohiks midagi juhtuda. Nüüd kratsin kukalt, et pagan küll, äkki jääb lahjaks! Kardan et nii võimas löök lööb igal juhul midagi kõveraks. Kui võlli teedki tugevama, annab kusagil miski muu järele või viskab terve agregaadi vastu pead. Kindlasti panen võlli otsa tihvti või poldi, mis ülekoormuse korral murduks. Rootoril endal on inertsi küllalt, et kõverasse minna, aga vähemalt ei tohiks masin siis nii hullusti takka üles raiuda. Kui asi toimib, siis järgmiseks talveks tasuks äkki kaheastmeliseks ehitada?
(20-12-2010, 10:09 AM)muska71 Kirjutas: Basiilio,lõika plekki parem tikksaega.Metabo terad kestavad hästi.Ise lõikan plekki juba aastaid tikksaega.Mõtlesin korraks selle peale. Olen tikksaega lõiganud ainult pehmeid asju, nii et kogemus puudub. Kuidas 3mm plekki võtab?
(20-12-2010, 20:45 PM)kalacompany Kirjutas: Eesti nokitseb... foorumis on siis mitu usinat meistrimeest ja mõned labida mehed.Siis peaksid ka erinevad masinaklassid olema. Kujutan ette kui keegi tuleb tankimootoriga peletisega ja puhub koos lumega ka kaasvõistlejad minema.
Täitsa põnev oleks kui need meistrimehed oma isevalmistatud puhuritega ühel ilusal talvehommikul kusagi lumise platsi ääres koguneksid ja oma valmistatud leiutisi ka teistele demonstreeriksid ning omavahel jõudu katsuksid.
(20-12-2010, 21:53 PM)Basilio Kirjutas:(20-12-2010, 20:45 PM)kalacompany Kirjutas: Eesti nokitseb... foorumis on siis mitu usinat meistrimeest ja mõned labida mehed.Siis peaksid ka erinevad masinaklassid olema. Kujutan ette kui keegi tuleb tankimootoriga peletisega ja puhub koos lumega ka kaasvõistlejad minema.
Täitsa põnev oleks kui need meistrimehed oma isevalmistatud puhuritega ühel ilusal talvehommikul kusagi lumise platsi ääres koguneksid ja oma valmistatud leiutisi ka teistele demonstreeriksid ning omavahel jõudu katsuksid.
(27-12-2010, 21:50 PM)Tift Kirjutas: Tekkis küsimus - et kas teo asemel oleks võimalik kasutada mõnda sobivat tagasilda? Et differentsiaali ja pooltelgi jne?Mnjaa, oli vist loll mõte.Mõttel pole vigagi. 10 punkti ja näritud näts Basilio poolt! Kui kellelgi vedeleb aia ääres tagaveoline autoromu, millel mootor, käigukast, kardaan ja tagasild toimivad, võiks proovida midagi aretada. Mina teeksin kardaani ülilühikeseks ja sealt rihmülekande viskerootorile. Võibolla annab isegi viskerootori otse kardaanile istudada. Muidu läheks sama komplekt käiku mis autolgi. Kõik vajalikud ülekanded põhimõtteliselt olemas. Pooltelgedele teod ümber. Difrit tuleb muidugi natuke saboteerida, teha "keevislukk". Suur ja raske jurakas sellest küll saaks, aga kui suusad alla panna, siis peaks suvaline neljarattaline suutma seda kaadervärki liigutada. Hull idee küll, aga ehk isegi teostatav? Vähemalt mitte väga keeruline. Mida härrased arvavad?
(28-12-2010, 04:36 AM)Andrusss Kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=nVaUjf2ur...re=related
http://www.youtube.com/watch?v=b07wocGkL...re=related
(29-12-2010, 14:47 PM)wax Kirjutas: Huvitav mis sellise riistapuu eelarve umbes oleks.Tüüpilisel "romulat" omaval maamehel mõnisada eurot elektri, värvi ja keevitusmaterjali kulu. Sellisel, milliseid õuesid oleme Talverallide radade ääres kümneid näinud.