Raske vastata, ratast on VÄGA palju ümber ehitatud. Ketiratas Brennabori tehaselt (Brennabor, Bora, Exact jt). Ka paljud muud detailid mujalt (nt lambiklamber). Esikahvli originaalsuses pole ka kindel. Eks vaesel sõjajärgsel ajal pandi sõidurattaid kokku kõigest, mida kusagil leidus. Nii need hübriidid tekkisidki.
Üldiselt võib olla küll varajane ETK. Mul on ühed sarnased jäänused, kui need lume sulades kätte saan, siis saan täpsemalt võrrelda. Mälu järgi arvates oli jah kahetuhandeste ETKde raaminumber umbes sellise stiiliga.
(31-12-2010, 14:58 PM)valdo Kirjutas: Üldiselt võib olla küll varajane ETK. Mul on ühed sarnased jäänused, kui need lume sulades kätte saan, siis saan täpsemalt võrrelda. Mälu järgi arvates oli jah kahetuhandeste ETKde raaminumber umbes sellise stiiliga.
Polnud minu raam väga kaugel ära, vaatasin.
Sinu jäänus on 99,9% ETK. Minu raamijäänus nr 2948 on väga sarnane - sh raaminumbri šrift ja numbrite "tihedalt koos olek". 2948 esikahvli ilukapslil on lühike seelik (nagu ilusatel tüdrukutel ikka
) a la ETEKA, Originalil on teatavasti pikk seelik. Sinu raamil on keegi nähtavasti ilukapsli kui tarbetu eemaldanud. Ja sildiaukude vahe minu jäänusel sama mis minu omal.
Aga kuna ei minu ega Sinu omal pole alles silti, siis ei oska hetkel öeldas, mis mudeliga ETK tootevalikust on tegu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.