Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
04-09-2011, 09:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2011, 09:27 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Kõikide alalisvoolugeneraatoritega süsteemide kohta: paned kokku ergutuse ja ankru klemmid (vahet pole, millega - kruvikeeraja, juhtmejupi, raudhammastega jne) mootori töötamise ajal tühikäigust nõksa kiiremate pöörete juures. Vene tehnikal on vastavad klemmid tähistatud tähtedega я - jakor/ankur ning ш - šunt/ergutus. Kui nüüd generaator väljastab voolu, on viga regulaatoris, kui mitte, on viga generaatoris.
Selle eelmise pealolnud generaatoriga oleks võinud teha sama triki, jälgides, kas laadimispinge tõuseb klemmide kokkuühendamise korral. Kui tõuseb, ei ole mitte generaator vähevõimekas, vaid regulaator haige. Või mõni juhe, või mass. Kui generaator on olnud ennem peal masinal, millel on + massis, siis ka ei lae. Ümberpolariseerimiseks piisab sellest, kui laetud aku ja seisva mootoriga vajutada näpuga paariks sekundiks tagasivoolurelee kontaktid kokku.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Kui saladus pole, kuskohast sa seda kaalbirüüsi said?
Postitused: 157
Teemad: 30
Liitus: Jul 2011
Maine:
2
Kui tagumine kumm all,kas siis ka ei sobi?Ostsin omale ka sellise varuosa ja ilmselt maadlen varsti sama probleemiga siis.
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(04-09-2011, 21:23 PM)murgens Kirjutas: Kuna keskel nõgu ei ole jääb aluskumm igast küljest lotendama.
Kas uued aluskummid võivad olla keskel auguga või ääred paksemad? Tehase rats?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,649
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
11-09-2011, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2011, 21:42 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Praegu menub kui 80ndate lõpus enda omaga sõitsin oli ka laadimisega mingi kala.Sõitu alustasid laadimise tuli põles,mingil hetkel kustus ja hakkas laadima.Just nagu sooja mootoriga laadis ja külmaga ei laadinud.Tollal olin tatikas,lube ka polnud,vanamees ka enam ei sõitnud ja nii ta jäi ja on siiani.Kunagi tuleb see müsteerjum lahendada.
Talvel rohkem vaba aega,värvin ära siis saab hakata kokku laduma.
Postitused: 62
Teemad: 29
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Kui generaator laeb on viga releeregulaatoris. Reeglina on selle kontaktid oksüdeerunud, need on vaja puhtaks teha, et nad kontakti annaksid. Sellest et relee tõmbub on abi vähe, kui kontaktid tegelikult ei lühistu. Ja kui pardapinge on madal on aku tühi, vajab laadimist. Loodan et on abiks.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mina ka kahtlustaks releed. Kui võimalik siis võta kuskilt laenuks ja proovi.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Pead ikka seda regulaatorit natuke näppima,sõites peaks ikka 7voldi kanti ja isegi natuke peale olema.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kuskohast sellise kena kontaktivaba relee ka saab?
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Suurimad tänud, see sektsioon sealt lehelt ongi kahe silma vahele jäänud.