Mis tsikliga tegu? (Zündapp DBK200)
#1

Kuna alafoorum ki
Vasta
#2

Kavrossi oma on seal ainult signaali nupp ja seda ka õieti ei paistagi pildi pealt.
Vasta
#3

Cool Sel poleki karpussyt tal on sissepurse. Ja ültse arvan mina et see tglklt on kauja.
Vasta
#4

kas kauija on see millel on see välipõlemisemootor w? kui on see siis ostaks ikka paljuga Toungue Smile

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta
#5

(15-09-2011, 14:49 PM)kass Kirjutas:  Kuna alafoorum kiratseb (või ongi jiba ära kiratsenud?), siis teen teema ja küsin, et mis põrriga ka tegu on?

http://i51.tinypic.com/fwp1q8.jpg
http://i53.tinypic.com/2poxqnp.jpg
http://i56.tinypic.com/2lo0tv6.jpg

Ise arvan, et on Korovets vms, küsiks veel, et kas on orginaal ja palju selline vana ja haruldane tsikkel ka maksab? Wink

Ma ostaks selle korova ära küll. Tingimusel, et eidega kahekesi kõrvu peale saab. Näita õite kui laia seljaga ta on, pealtvaadet paluks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Viin ära teie mõttetult seisva vanaraua, vedu tasuta!
Vasta
#7

Tia , kas see raud bemari bokserit kannab? Semu onu Uno kandis küll... Mõnda aega. Famosest jäi raha alles nii , et kaupa võiks säeda küll.
Vasta
#8

(15-09-2011, 23:16 PM)Illimar Kirjutas:  Viin ära teie mõttetult seisva vanaraua, vedu tasuta!

Kassil see vanaraua koht lähedal,ei ole transat vaja,tulen aitan lükata ja nagu ten neil seal vanarauas et neile ei meeldi "kummidega" rattad siis enne kaalumist ma võin rattad ära kruvida ja loomulikult ka ära koristada
Vasta
#9


On mult ääri -veeri päritud, et milleks selline imelik teema tehtud? Vb keegi lugejatest teab vastata? (ma ise, tõsi küll, tean niigi

ju Sa ikka teadsid mis sikliga tegu on ja tahssid teisi vähe harida sel teemal.....Toungue ma õnneks palju aru ei saand ja ei tahagi vist.... Toungue

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta
#10

Nagu arvatagi oli ei ole keegi nimetatud tranduletti veel tuvastada suutnud.
Nagu telefoni-eravestluseski mainisin on minu ekspertarvamuse kohaselt ilmselt tegu ühe robustse eesti tööga inglisosadest. Valminud arvatavasti mõnes nurgataguses Reveli või Jurjevi värkstoas nokastanud meistri käte all : hakkas suure innuga tegema redelit aga läks vähe viltu ja hiljem viskas keegi võrrimootori ja mingid rattad ka samasse praagihunnikusse...ja nüüd meie murrame pead !
Raami küljel paistva meistrimärgi kohta ei oska samuti midagi põhjapanevat pakkuda..."Zajebis" ???Smile

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#11

Kui tohib ka proovida..... Kuna Zündappi sildid seal küljes tunduvad küsimuse jaoks liiga lihtsad ja arvatavasti konks kuskile peitu pandud siis väidan ennast kunagi näinud olevat samasuguse paagi-raami kontseptsiooniga CZ-i ...vist enne sõda väljalaskega.
Vasta
#12

Nugu ma aru saan toimub praegu mingi protsess sellega?Kuid küsiks ,kas selle asja on ka proovitud tööle saada,enne protsessi ?
Edu ehitamisel ja musta numbri saamisel!
Vasta
#13

Tere mehed.
Küsimus siis selline,et kus metsades te seenil käite?Äkki mõni vihje,hakkaks võibolla omalgi mõtted paremini liikuma.Aga muidu väga hea teema.
Katsuge olla.
Jaan Tsiklitallist.

Katsuge olla...
Vasta
#14

Eino täitsa närvi ajab noore algaja!
Peab vastama otse pealkirjas küsitule: 1938 DBK 200 ja 1937 DBK 200
aga ilmselt on tegu varasema või haruldasema (kassile mett mokale) mudeliga- leegitoru teise kujuga...

Do'nt panic
Vasta
#15

Mina, oma tagasihoidliku arvamusega pooldaks, et need vabalt hulkuvad EW kassid, oleks vaja saata sinna, kust nad tulid.

Päikest!

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#16

Teema kogub hoogu ja kaasatöötajaid. Tänan kõiki hea sõnaga toetajaid! Ksf! Tambetsile - Tambets, vähem komasid, rohkem päikest!
Jaanile selgituseks - Tambetsiga koos seenel pole käinud. Muidu käin peamiselt Änari kandis (Türi ja Kolu vahel), viimasel ajal küll rohkem jõhvikal.
http://i53.tinypic.com/28gy0xs.jpg
Asjaarmastajale - tõesti, tšehhid sellise raamilahendusega 2 - taktilisi tegid, lausa 2 - silindrilise 500 ccm mootoriga masinad olid tootmises, ka Eestist on selliseid raame leitud. Aga närvi aetud Smile Ksf! Dšordaanol on ikkagi õigus, tegu suhteliselt puhtaverelise aaria tsikliga, Zündapp DBK 200, aasta võiks ka olla 1936 - 38, aga sellest vast edaspidi.
Lisan ka lingi kus mudeli andmed ja rohkem pilte juba Dšordaano poolt lisatud seeriast.
http://meisterdinger.de/z/dbk200.htm
Käimas olevat protsessi võiks klassikaliselt nimetada komplekteerimiseks, st asi on tükkideks kistud, tükid laiali loobitud, osaliselt puhastatud ja need uuesti rooste lastud, st käib "restoreerimine". Eelnevalt käivitada ei proovinud, kuigi müüja arvas, et "peaks olema sõidukorras riist". Mootorit lahti võttes polnud pilt eriti reipust sisendav, näiteks väntvõlli tihendid olid millalgi tehtud ilusast sinisest mistrast, seda sinist villa oli karteris piisavalt, ka igasugu õlituse aukudes ja kanalites, väntvõll loksus ja kolb kolksus, kass kargas ja vanakaru lõi trummi! Smile (tegelikult ei löönud muidugi!)
Vasta
#17

Ostsin sellise tsikli vahetuse eesmärgil 80-nendate teisel poolel Tallinnast Nõmmelt. Vahetus toimus Võru mehega, kellel oli vastu pakkuda tugevalt roostes ja mittekomplektne AJS-250. Tol ajal sellised 2T Zündappid ei olnud eriti "IN".
Kahtlustan, et ksf. Kassi Zündapp võib olla sama tsikkel.

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#18

(21-09-2011, 18:30 PM)urmast Kirjutas:  Ostsin sellise tsikli vahetuse eesmärgil 80-nendate teisel poolel Tallinnast Nõmmelt. Vahetus toimus Võru mehega, kellel oli vastu pakkuda tugevalt roostes ja mittekomplektne AJS-250. Tol ajal sellised 2T Zündappid ei olnud eriti "IN".
Kahtlustan, et ksf. Kassi Zündapp võib olla sama tsikkel.

Jätkan taktikaga - mitte ühtegi päeva ilma postituseta!

Aga jah, maailm on väike, eesti vanatsikli maailm on väiksem veel! (tsiteerides ühte keerulise kasutajanimega Ksf! - i.) Võib küll olla sama tsikkel. Ei ole küll müüja jutt enam meeles aga kellelegi sõbrale võla katteks (või sõber müüjale võla kateks vms) oli see tsikkel liikunud. Ja putitatud seda oli, alumiiniumvärviga värvitud, Jawa jms võõraid tükke külge seatud jne.
"IN" ja "OUT" koha pealt. Ega need väikesed 2 - taktilised pole ka praegu veel eriti "IN" ei meil ega eriti mujal. "Õiged" tsiklid on Indian, H - D, BMW, ja 4 - takti Zündappid, soovitav alates 500 ccm. 30 - ndate NSU - d ei kvalifitseeru ja eriti "õigeteks", häda pärast 501 ja 601 OSL mahuvad sinna kuhugi ääre peale. Nagu meil siin foorumis on imestatud Opelite taastamise üle, 400/401 mossedest rääkimata, et miks seda küll tehakse.
Urmase väite kinnituseks on ta oma Zündapp DK 200 (toodetud 1935 ca 2500 tk, oli DBK eelkäija, lahtise hoorattaga, "suhteliselt haruldane" nagu tal Mootorratta muuseumis kiri juures oli) hiljutine vahetamine hoopis rohkema taktide ja silindritega Zündapi mootori vastu.
Huvi pürast küsiks Urmase käest veel, et mis on sellest roostes AJS - ist saanud, ei pea muidugi vastama, aga oleks põnev teada, mis moodi asjad liiguvad ja mis neist saab või saanud on.

Teema tsiklist... Pidin ka juba korra peaaegu sõber Ilmarile andma aga ta läks sellest üsna leili ja ma vaatasin, et vist on ikka väga hea asi ja otsustasin endale jätta.
Meeldib mulle peamiselt välimuse tõttu ("klassikaline õige zündappi välimus") ja huvitava konstr. eripära ( kikstarteri hooba lüüakse jalaga ettepoole, mitte tahapoole nagu enamuse tsiklite puhul ) tõttu Toungue , ka on tegu suhteliselt komplektse asjaga.
Eelnevas viites DBK andmetele Nürnbergi tsiklite lehel on DBK 200 tootmisaastateks antud 1936 - 38, teistel, ilmselt õigematel andmetel valmistati esimesed 190 tk aastal 1935 mil see mudel tekkis DK 200 asemele. Tehti neid väidetavalt 8350 tk ja 1938 asus selle mudeli asemele DBK 250 (mille tootmist alustati 1937), väliselt üsna samasugune kui DBK 200, väikeste erinevustega. Toodeti DBK 250 tunduvalt vähem, igal juhul üle 2248 tk, kui palju täpselt veel 1940 juurde tehti, ei tea pakkuda.
Sõidus ei tea selliseid DBK mudeleid meil ühtegi olevat, midagi kellelgi kindlasti veel on, näiteks DBK 200 ja 250 komplekteeritakse Pärnumaal , muidugi ksf! Armexil on "neid väikseid võrre" hulga, lisaks on meil ju mõned poolprofessionaalsed Zündapikogujad, peale selle veel Asjaarmastajad, kellede asjadest ma midagi ei tea. Põnevamaks teeb asja veel see, et 200 ccm Zündappe oli 30-ndatel veel mitmeid mudeleid, DB (DE, DL, DBL) 200, DK, DBK 200, KK200, K200, Derby - mudelid ja 4 - takti OK 200.
Enda silmale meeldib kõige rohkem hoopis K500, (K400 meeldiks veelgi rohkem, aga neid nad raatsisid vist ainult 213 tk 1933 teha) aga nagu Šuriku filmis öeldi - üks asi on soov ja teine asi võimalused.
Kirjutaks veel aga Te ei viitsi ju lugeda, mõni ei saa aru ja mõni ei tahagi saada! Toungue

Vasta
#19

Lugeda viitsin küll,aga arusaamisega võib probleeme tulla aga tahan saada aru loen ikka.Sul ksf.Kass on suured teadmised ja hea mälu isegi kui suure sobramise peale lean mõne foorumi muust maailmast,siis tekib keelga jama ja samuti see tõlge on jama.Peale selle pean välja printma sest muidu läheb see jutt meelest.Tänan selle põjaliku,asjaliku Zündappide jutu eest.
Vasta
#20

(22-09-2011, 12:33 PM)Armex Kirjutas:  Lugeda viitsin küll,aga arusaamisega võib probleeme tulla aga tahan saada aru loen ikka.Sul ksf.Kass on suured teadmised ja hea mälu isegi kui suure sobramise peale lean mõne foorumi muust maailmast,siis tekib keelga jama ja samuti see tõlge on jama.Peale selle pean välja printma sest muidu läheb see jutt meelest.Tänan selle põjaliku,asjaliku Zündappide jutu eest.

Aga Arno, ma pole ju veel jutustama hakanudki! Igatahes pole tänu väärt!
Ja rohem sellist asjalikku ja mõistlikku teksti loomadest nagu Ksf! Arno eelmises postituses! Wink

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne