Postitused: 4
Teemad: 4
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
06-11-2011, 21:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2011, 21:53 PM ja muutjaks oli
kristomikk.)
Tere, mul võrr, peal tutikas mootor tervenisti komplektne. Mootor maksis 2-3000kr väärtuses.
Võrril ainult selline jama et üle 45 vms kiiruse ei lähe, täpset kiirust ei tea.
Aga et siis tippkiiruse juures hakkab tagasi peksma, kiirendus väga hea ei ole, nagu võrril ikka.
Võtsin ära õhufiltri, tippkiirusejuures hakkas ikka puterdama.
Täna siis tuunisin sumpat et ei oleks ainult päris paljas toru ja ilma sõeladetta pütt.
Sumpaga ei muutunud peaaegu midagi, sumpa peaks olema küllaltki hea.
Aga kuna sai ostetud mootor ja karpa kõik ühes siis karpa on küll väga väike ja siiber samuti. Ehk ongi originaalis juba tehtud niivisi et üle 45 ei läheks. Kas siis äkki karpas mõningaid auke veidi suuremaks puurima??? või mida teha et tippi juurde saada, hammasrattaid pole mõtet vahetama hakata sest jõudu nüüd niivõrdpalju ka ei ole.
Muidu võrr töötab nagu kellavärk.
a ja meelest läks öelda et võrr 80cc.
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Tahad kiiremini sõita, osta võimsam masin! Võrri mootor ei ole mõeldud meeletu kiiruse saavutamiseks. Isegi kui kõik õigesti tjuunida, siis 60 oleks ikkagi lagi.
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Süüde võib ka omad piirid seada.
Maamees linnast.
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
terekest
ole nüüd kena ja palun pane oma "võrri" nimi, mudel ja võibolla veel mõni tehniline võibolla vajalik teave ka siia kuhugi.
Mis muidu võrridesse puutub, siis 60km/h.... noh jah...
Nähtud ka "võrri" 50cm3 mootoriga ja tippkiirus 140km/h ja üle
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
06-11-2011, 22:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2011, 22:59 PM ja muutjaks oli
kass.)
Peab ka vastama, midagi pole teha. Juba see fakt on huvitav, et mootor maksis 2000 kuni 3000 või kui suur see vahemik oligi ja palju 0. Ja 80 ccm "võrr", kas võrrid on nagu vanal heal ajal kuni 125 ccm kaasaarvatud?
Vene D - seeria mootoriga võrride "tippkiiruse" tõstmisest on siin foorumis teemad olemas.
Omalt poolt ka paar head nippi - tuleb kasutada kütteks etanooli kastoorõliga (ei tea mitu takti küll selle tippkiiruse masina juurde käib), kui karbuss on väga väike, siis tuleb panna suurem, seda puurida ja silindrit tuleb viilida, kummid tuleb panna kitsad ja kõvasti - kõvasti õhku täis punnida, tuleb visata kõhuli paagipeale ja jalad pikalt taha suunata, tuleb sõita allamäge!
Aga kui on tõesti 80 ccm mootor, siis on kas mingi piiraja peal või asi tõesti vale ja seda kirjutades - lugedes on üsna raske arstida.
Postitused: 886
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Arvan, et teemaalgatajal on võrril peal uuem hiina 80cc mootor.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Tervitus,
Õhufilter.... soovitan tagasi panna. Kahetaktilisel mängib olulist rolli nii väljalaske poole vastusurve kui ka karbussi esine hõrendus. Karbussi esise hõrenduse aitab küttesegu rikastada, eriti maksimumpööretel.
Loomulikult onsüütenurgal oluline roll max. pigistamisel. Kui puterdab st et osa segust ei jõua ära põleda. Veidi varemaks sättimine peaks aitama.
Ei tea täpselt, milline on sel masinal süütemäng, kas kontaktidega, või ilma. Kui on kontaktidega, siis ka vahe peab õige olema.
Soovitan neid asju step-by-step teha ja vahepeal proovida, kas mõjus.
Sai teismelisena ka võrri kalla pead murda ca sama probleemiga. Süüde sai paika ja poistel oli pärast suu kõrvuni.
IP
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
tänud, Urmet48, tiksun ikka tühikäigul.
Antud teemasse ootaks ikkagi rohkem andmeid antud ratta kohta.
Või tänapäeval alustataksegi lõikusega juba enne patsiendi saabumist?
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
08-11-2011, 21:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2011, 21:33 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Sel 80cc hiinavõrril on väljalase üks suur porno. Ainuüksi selle asendamine õieti arvutatud resonaatoriga annab suure vahe minekus. Karbussil peaks sel juhul segu uuesti paika panema, st valima õige mõõduga düüsi. Mõlema puhul soovitan suhelda Saku Sääruklubi meestega, kes on need mootorid kui kuradid käima pannud.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Vaatan et teema siin soiku jäänud, õrritaks pisut võrrimehi. Kahepütane 100cm3 "Rigapower"
http://www.youtube.com/watch?v=YXxAKTEbp...re=related
175cm3 mootoriga kurjaks aetud Mini.
http://www.youtube.com/watch?v=N0cgFf7Co...re=related
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
60 pole tõesti mingi piir.
Me võistlusmasin läks GPS-i järgi 36 hambaga 78,3 tasasel teel.
Arenguruumi on ühesõnaga.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Olen ise nagamannina kaks korda Pärnust Valka ja Otepääle ning tagasi sõitnud, aga seda uue Deltaga. Tava-säärekas nii töökindel ei olnud.
50km/h kohta olen skeptiline. Poisikese all venitas võrr 40-45 välja küll, aga täismees ja pikk sõit... Kui vajalik kiirus õnnestubki välja venitada, siis kuumeneb üle. 30-40 km/h peaks suht ok olema, aga õudselt nüri on sõita ja järgmisel päeval on tunne, nagu oleks tagument retside käes olnud.

Aga kui otsustad ikka minna, siis jõudu! Mulle meeldivad hullud ideed!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
12-03-2012, 19:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2012, 19:10 PM ja muutjaks oli
oldmoped.)
Sinu soovid ei eelda sul mitte 50kmh masina sõidukiirust vaid 50kmh trassi läbimise keskmist kiirust. Sellise saavutamine on reaalne sõidukiga, mille tippots on minimaalselt ~65-70kmh... kui sa seda tundi just velotreki ovaalil ei veeda ja seda ka seljuhul lendstardiga.
Võrriga matkates arvesta keskmiseks kiiruseks ~30kmh.