15-11-2011, 20:10 PM
Nimi algab F-tähega? Plaan maale tooma hakata?
(17-11-2011, 01:22 AM)tõnn Kirjutas: Kuidagi kahtlane värk.
Kardad, et kui nime välja ütled, siis tellime ise?
(11-01-2012, 18:56 PM)meli666 Kirjutas:(10-01-2012, 23:28 PM)giordanobruno Kirjutas: Siin oli kasutusel mitte kõige lahjem lahus, mida tootja pakkus, vaid kangem, et toimiks kiiremini, seda kõige lahjemat soovitan ainult väga õhukese roostekihi puhul. Aega läks selle tulemuse peale ~45min, hõlmas ka lahusest välja võtmist, terasharjaga harjamist ja loputamist paar korda.
Aine sisaldab ortofosforhapet, tänu millele tuleb töödeldud esemel ainult kuivada lasta, peale mida võib krundi ning värvi peale kanda, geel tuleb riide või paberiga maha pühkida ja võib samuti kohe kruntida või siis ka mitte, sest pinnale tekib ajutine roostekaitse kiht, nagu lahuse puhulgi.
Ei taha keemiat maha teha ega kedagi solvata, aga...
Piltidel olevad jubinad on kaetud ikka õrna rooste kihiga. Sellise eemaldab juba suuresti käiseäärega.
Palun tee katset tõsisemalt roostes, mõnest kohast kobrutava teraspleki peal. Kas seal samamoodi, et kannad peale, harjad ja asi läigib.
Selle aine toime paistab olevat kole sarnane Rilakis toodetava Rust Stopiga. Rooste muundumisel tekib mustjassinine kiht (näha keermete juures).
(11-01-2012, 22:06 PM)zazik Kirjutas: Huvitav kas seda möginat ka auto küljes pisemate roostekollete kõrvaldamiseks kasutada kannatab? No näiteks tiivanurk on roostes, lükkad suure sodi harjaga maha ja siis kannad seda vahendit peale?
Autot ju likku ei pane.
(11-01-2012, 21:46 PM)giordanobruno Kirjutas: Ja peetagu meeles- tegu ei ole roostemuunduri, vaid rooste-eemaldajaga, pind jääb haljas imeõhukese kaitsekihiga.
(11-01-2012, 16:28 PM)stihl Kirjutas:(10-01-2012, 23:28 PM)giordanobruno Kirjutas: Kahjuks pole praegu saanud katsetada ühegi automoto vidina peal...
Noh aga müügimees nagu sa nüüd oled, ole hea, astu töötoast läbi, võtame töötlemata osade hunnikust mõne jupi ja teeme loomkatse...
Paneme pildid kah üles ja kõik saavad targemaks.
(17-01-2012, 16:31 PM)autorestauraator Kirjutas:(11-01-2012, 16:28 PM)stihl Kirjutas:(10-01-2012, 23:28 PM)giordanobruno Kirjutas: Kahjuks pole praegu saanud katsetada ühegi automoto vidina peal...
Noh aga müügimees nagu sa nüüd oled, ole hea, astu töötoast läbi, võtame töötlemata osade hunnikust mõne jupi ja teeme loomkatse...
Paneme pildid kah üles ja kõik saavad targemaks.
Mina tegin "loomkatse" ära.
(17-01-2012, 17:31 PM)Envir Kirjutas: ... järeldasin, et "metsa all" vedelenud vinklite puhastamiseks vahend vist ikka ei sobi. AGA: mina tunnen küll head meelt, et mul on sellise vahendi näol olemas võimalus (valikuvabadus) nt mõne mõõteriista või mõne muu detaili pinna puhastamiseks roostest, mida ma mehaaniliselt kahjustada ei taha. Tegemist ei ole imevahendiga vaid töövahendiga, mida tuleb osata kasutada. Töövõtted ja lõppkokkuvõttes tasuvus vajavad küll veel harjutamist/ täpsustamist