Lugedes rubriiki "NL aegsed lood" tuli meelde üks lugu pisut hilisemast ajast, kui "liimitsate" asemel olid juba "poolitsad".
Valgas ajas purjus juht alla naisterahva. Kui kiirabiarst oimetut naist haigla poole sõites üle vaatas, leidis ta palitu alt puntra veriseid soolikad. "Sellega on lõpp!" arvas tohter. Hiljem selgus siiski, et naisterahval oli eluvaimu sees küll ja küll, ainult uimane oli ning jalaluud murtud. Tegemist oli Valga lihakombinaadi ettevõtliku töötajaga, kellel ümber kere keritud sardellirodu ja kõhu peal kilekoti sees suur tükk toorest maksa. Eks kilekott läks avariis katki ja tulemus oli isegi paljunäinud tohtrile muljetavaldav. Hirnumist oli palju ja asi tuli välja. Töötaja sai sule sappa.
Naise alla ajanud roolijoodik osutus aga politseinikuks. Auastet ei mäleta, aga oli reamehest kõrgem ja Tõrvast, kui ma ei eksi. Eks kohalikud võivad täpsustada. Nojah, eks temagi saanud sule sappa.
Lugu kuulsin kadunud Helme Jaanilt ehk Helme nõialt, keda ma tookord seda naisterahvast Valka tohterdama viisin.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Basilio jutt vastab 100% tõele.Tolle poolitsa nimi oli Luik,oli lühikest perioodi Tõrva prefekt ja oskas sellise seltskonna politseisse tööle munsterdada,et toda seltskonda kutsuti pättpolitseinike kambaks.
(24-12-2011, 12:47 PM)Mossemees Kirjutas: Ei tea, kas sellisega üldse Eestis avalikult liigelda võibki? Politsei operatiivvärvides ju ikkagi.
Teisest teemast võetud, polnud julgust seal tõsist juttu segada.
See kombain kuluks pollareile ära küll. Saaks terad sõkaldest, pätid korralikest, roolijoodikud kainetest, altkäemaksjad kaardigamaksjatest, elamisloasahkerdajad põliselanikest jne eraldada. Pärast hea politseimuuseumile annetada.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(24-12-2011, 16:29 PM)Kroomtiib Kirjutas: Politseile on kindlasti kombaini vaja nii,et võivad riigihanke välja kuulutada.
Hoidke eest,liiklus ja põllu huligaanid.Muidugi ka muud pätid.
Sellise kombaini juriidiliselt korrektseks kasutamiseks politseitöös tuleks ihunuhtlus taas seaduslikuks muuta. Siis saab kaagid otse kohapeal peksutrumlist läbi lasta .
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2011, 17:36 PM ja muutjaks oli krossifänn.)
Kombaini peaks veel natuke"tuunima". Selle kollase vilkuri asemel võiks olla ikka sini-punane.Teinekord vaja operatiivsõitu teha ühelt moonipõllult teisele või siis mõni teine kombain sini-punaste tulede sähvides rajalt maha võtta
(25-12-2011, 18:07 PM)Kroomtiib Kirjutas: Aga palun,nüüd ta saab kiiresti ühelt moonipõllult teisele rallida.
Tavaliselt käib korralikule kombainile järgi heedrikäru. Seda nagu näha pole. Heedri võiks ikka jätta nii,nagu pildil näha,kuid käruga saaks siis haavatuid vedada. Mõni jalakäia ikka vahest alla aetakse.....
SUPER !!! Täis laks.Parem kui nende Top Cear-i tüüpide lumekombain
Kui politsei nüüd asja kasutusele võtaks - siis autoriõiguse seaduste järgi peaks idee autor ka mingi nutsu saama.
No kasvõi paar kasti õlut jaanipäevaks
(25-12-2011, 18:07 PM)Kroomtiib Kirjutas: Aga palun,nüüd ta saab kiiresti ühelt moonipõllult teisele rallida.
Ei noh, ilus pilt, aga milleks rahva raha raisata terve "енисей" kirja ülevärvimisele? Kolm viimast tähte kõlbaks ju alles jätta. "политсей" peaks ju antud masina kasutamise põhilisele "sihtkontingendile" pareminigi aru saadav olema .
Moodsad viisid Tšaikade parkimiseks. Moldaavia, 2011.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2011, 12:53 PM ja muutjaks oli Mossemees.)
Mnjaa... kurb vaadata, kuidas ilusad autod lihtsalt niisama maani maha mädaneda lastakse. Samas, kujutan ette, et lihtsam oleks vist LAZ-bussi taastada kui sellist Tšaikat. Pean silmas just varuosade kättesaadavust (nagu teada, koos auto tootmise lõpetamisega lõpetati ka varuosade tootmine ja hävitati praktiliselt kogu dokumentatsioon ja tootmiseks vajalikud stantsid ja valuvormid). Mootoriks kõlbaks ehk korralikult järele aidatud 53 omagi, mõra või kuuliauguga klaasi saaks kah ehk mõnest autoklaasifirmast hea raha eest tellida, kereplekid mõni eriti osav plekksepp teeks ehk kah VÄGA hea raha eest, aga käigukasti jm. veermiku juppidega läheks tuugaks, samuti nt. tuleklaaside ja igasugu kroomvidinatega, kummist jublakatega ka muidugi.
(28-12-2011, 12:49 PM)Mossemees Kirjutas: Mnjaa... kurb vaadata, kuidas ilusad autod lihtsalt niisama maani maha mädaneda lastakse. Samas, kujutan ette, et lihtsam oleks vist LAZ-bussi taastada kui sellist Tšaikat.
Õnneks pole vaja kõike taastada. Ma usun et maakeral on säilinud piisavalt korralike Tšaikasid, mida vaadata ja puutuda.