(09-12-2011, 17:40 PM)karpaadid Kirjutas: Pakun välja, et õiged heeblid sellele aastale on midagi selle kujuga.
See on küll naljakas pakkumine ksf! Karpaatide poolt! Kuigi üldkuju on küll neil valatud ja plekitud heeblitel suhteliselt üks.
Aga kas selles teemas toimetasid oma albumite ja värkidega sama mäestiku Karpaadid või keegi teine? http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20172
Pean ausalt tunnistama, et ei ole vene 125-ste heeblite alal teadustööd teinud. Ühe sarnase isendi restaureerimisest saab ka paari aasta pärast 30 aastat.
Minu 1947.a M-1-A, millel on veel Saksamaal toodetud detaile, on valatud heeblid. 1950.-nenda aasta mudeli heeblid on plekist stantsitud. Arvan, et plekist heeblid võisid tulla 1949-50, täpselt ei tea. K-125 peaks olema valatud heeblitega.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
(14-12-2011, 22:34 PM)urmast Kirjutas: Pean ausalt tunnistama, et ei ole vene 125-ste heeblite alal teadustööd teinud. Ühe sarnase isendi restaureerimisest saab ka paari aasta pärast 30 aastat.
Minu 1947.a M-1-A, millel on veel Saksamaal toodetud detaile, on valatud heeblid. 1950.-nenda aasta mudeli heeblid on plekist stantsitud. Arvan, et plekist heeblid võisid tulla 1949-50, täpselt ei tea. K-125 peaks olema valatud heeblitega.
Tänan arvamuse eest! (sest tundub, et minu p...et torgivad need heeblid kõige rohkem! Ja näed kui palju nalja ja kisa saab väikesest asjast välja imeda - nii see teadustöö käibki!
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2011, 17:09 PM ja muutjaks oli Ostap Bender.)
P...et torkivate heeblite küsimuse väljaselgitamiseks tuleb moodustada tõekomisjon !..ups !, jälle ütlesin "heeblid" ! Loodame et saarlased ei pahanda.[/align]
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2011, 20:58 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Paluksin siis abi...Hakkasin siis juhtmeid vedama, kuna panen esimest korda siis nagu ikka.. ei midagi. See väike lüliti läheb kuumaks kui aku ühendan, vajutan pealüliti võtme sisse punane tuli põlema ei hakka keeran paremale siis tuli läheb põlema, alguses eredalt siis hakkab nagu kustuma. Raamat kõik olemas kuid midagi nihu, lisasin ka pildi kuidas ühendasin juhtmed peallüliti külge, ise arvan et mingid juhtmed valesti seal pandud, ehk keegi aitaks, kas juhtmed pealüliti külge õieti ühendatud.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 20:57 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Täna terve päeva jamasin ikka sama jama väike lüliti läheb kuumaks, tuled, signaal miski ei toimi. Ühendasin mustast relee karbist valge juhtme lahti(punase täpiga märgitud) siis väike lüliti enam kuumaks ei lähe..
Ei, see punase noolega märgitud lulla on sinna kindlasti ise aretatud. Kas Sa ikka enne kontrollisid kas releed ikka toimetavad ja kontaktivahed/vedrud paigas? Kui vaja võin lisada pildi oma 1948. aasta releekarbi sisust.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 16:31 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Selge, ei ole releesid kontrollinud kuna kui masina sain siis oli sõidukorras! arvatavasti oli siis elekrtisüsteem ümber tehtud! Vaatan releed üle, kuid arvatavasti midagi puruks, läbi miks muidju see jublakas sinna vahele pandud.
Mul on ettepanek muuta ära selle teema pealkiri, sest kroomi taastamisest siin juba ammu juttu ei ole. Kroomi taastamist puudutava osa võib kuhugi eraldi tõsta.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2012, 14:11 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Kahjuks ei tea kas laadis, sõitsin ainult paar korda ja siis lammutasin laiali ja kuna pole vaatand kuidas juhtmed alguses pandud olid siis ei tea kuidas juhtmeid ühendada kuna raamatu järgi pannes ei tööta midagi!
Tundub, et veel mingid juhtmed ise pandud!
Kui kellelgi on pakkuda Sellist releed Moskva M1A-le siis olen huvitatud.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2012, 20:56 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Proovisin siis teise releega, kuid väike süütelüliti läheb ikka kuumaks. Lüliti võtme sisse lükates punane tuli põlema ei hakka kuid kui keerata vasakule või paremale hakkab põlema, indikaatoriga voolu taga ajades ei jõua vool millegipärast tulede peale 55, 56, 58
Milles asi? vale skeem!!
Mässasin ka kunagi selle lülitiga. Lõpuks selgus et neetühendused loksusid ja pidasid voolu kinni. Mina vahetasin välja. Hiljem mõtlesin et oleks aidanud ülejootmine.
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2012, 18:01 PM ja muutjaks oli s.Oliver.)
Plaan osta replika juhtmekomplekt 1948 aasta Moskva M1A-le, kas Varasema mudelil on juhtmekomplektis erinevusi võrreldes hilisematega? Või sobib üldine Moskva M1A juhtmekomplekt.
Ette Tänades!
(22-02-2012, 17:56 PM)-OTT- Kirjutas: Ega kellegi pole pilte või mõõtmeid tiguajamist mis Moskva M1A esipiduri kaane sees käib.
Hea küsimus, kui mitte lausa väga hea! Kindlasti kellelgi on pilte ja mõõtmeid jms. Minul ei ole, tigu ja ajam iseenesest muidugi kusagil on olemas, seda kindlasti, aga vb näiteks ksf! Näkisepp sirutab käe ja võtab oma restaureeritava K55 tükkide kuhjast...