magneetodest
#21

(21-01-2012, 23:12 PM)2715 Kirjutas:  Kontaktidest niipalju, et vedru pingus peab olema õige ja siis pole probleem ka see 15 000 pööret ühesädemelise jaoks.

Vedru pingutusest ei piisa, kui ikka kontakt oma teljel ei liigu (õli asemel siuke plastiliinist paksem ollus vahel), ei jõua suurtel pööretel kontaktid sulguda. Sellest vahelejätmised.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#22

Misjaoks osadel magneetodel on mingisugune vedruga pulgake, mis võlli pöörates ühel hetkel võlli kinni võtab ja seejärel just hetk enne süüdet vabastub ning võlli vedruga edasi tõmbab? Kas see on selleks, et madalamate pöörete korral magneeto võllil süüte hetkel suurem nurkkiirus oleks? Mingi käivitusmootorite (mis töötavad lühikest aega) eripära? Või sobib see ka statsionaarmootoris kasutamiseks?
Vasta
#23

(24-01-2012, 13:54 PM)olli Kirjutas:  Misjaoks osadel magneetodel on mingisugune vedruga pulgake, mis võlli pöörates ühel hetkel võlli kinni võtab ja seejärel just hetk enne süüdet vabastub ning võlli vedruga edasi tõmbab? Kas see on selleks, et madalamate pöörete korral magneeto võllil süüte hetkel suurem nurkkiirus oleks? Mingi käivitusmootorite (mis töötavad lühikest aega) eripära? Või sobib see ka statsionaarmootoris kasutamiseks?

See vigur ongi selleks et käivitada aeglaselt pöörlevat mootorit.
Nimelt jääb see keeleke vaikselt keerates pulga taha kinni ja pääseb lahti peale üss.
Ehk siis süüde on hiline ja ei saa tahasi lüüa.
Muidugi see sädeme tugevus ka on põhjuseks miks selliseid tehti
Käivitusmootor ei vaja seda eriti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne