4 Taktiline mootor töötama 98 Bensiini peal.
#21

Plii määrib ikka klapisäärt ja on müüa pliiasendajat vanade mootorite jaoks.
Vasta
#22

(13-02-2012, 18:47 PM)ahtos Kirjutas:  Plii määrib ikka klapisäärt ...

Täna jälle targemaks saanud. Aitähh!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#23

Tahtsin just ise lisada, et kui vanem mootor, mis pliiga bnsiini tahab, on lisand "Bleiersaz" vabamüügis.
Muidugi olen kohanud eestimaa pinnal veel mõnda üksikut tanklat, kus 76 (meie mõõdus 80) bensiin müügil leidub.
Kui palju selles küttes pliid leidub ei tea.
Alati on ju võimalus segada kahetaktilise õli oma pliid armastava sõbra söögi sisse ja peaks kah toimetama

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#24

Ärge paanitsege nii hirmsasti selle vastupidavuse pärast.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.
Vasta
#25

(13-02-2012, 22:52 PM)sõidan saaniga Kirjutas:  Muidugi olen kohanud eestimaa pinnal veel mõnda üksikut tanklat, kus 76 (meie mõõdus 80) bensiin müügil leidub.
Kui see just nüüd mingitsorti nali ei olnud, millest - ma loll - aru ei saanud, siis äkki avalikustad selliste tanklate asukohad?
Vasta
#26

Äkki on kodaniku "sõidan saaniga" mõtetes veel väike Venemaa liidetud suure Eesti Vabariigi kosseisu?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#27

(13-02-2012, 23:29 PM)2715 Kirjutas:  Ärge paanitsege nii hirmsasti selle vastupidavuse pärast.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.

Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?

Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.

---------

Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt Big Grin
Vasta
#28

(14-02-2012, 16:49 PM)Gravity Kirjutas:  Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?

Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.

---------

Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt Big Grin

Ega seda ei teagi kas 8 on maksimaalne või mitte aga ma lähtusin loogikast, et kuna on püstklappidega mootor ja alumine pool ehk silinder on malm, ning põlemiskanber pole just ideaalse kujuga võiks 8 olla täiesti ohutu piir.
Kui on asjatundlik omanik ja tunneb ära detoneerimise võiks ka 10 soovitada kuna paljud Gaz-51 mootorid sõidavad krossi surveastmega 10-11.Tahtes veel parandada seda mootorit oleks tark teha uus kollektor et küttesegu üle ei kuumeneks.Samuti on sel mootoril nukkvõlli kraadid selleks head, kuid klapitõus ainult 8mm ja ma olen nõus esitama väljakutse, et ma saan sellest mootorist 4hj asemel kätte 8 ja see mootor kestab seda.
Loomulikult on sel mootoril keps ilma saaleta ja kui lased juba lõtku sisse siis ega teda kauaks pole jah kui pöördeid ka tõsta veel.
Aga mida manuaal ütleb selle kohta?
Igal õlivahetusel eemaldada karteri luuk ja puhastada õlifilter ja asendada element uuega.
Samuti kontrollida kepsulaagri lõtku ja vajaduse korral eemaldada sealt vahelehti.
Arvestame ka olusid, kuhu see mootor on projekteeritud.Pandi siis karterisse seda mis kätte sattus ja ka paaki valati seda mis olema juhtus ning kes unustas õhuavad kinni ja kes ei võtnud vaevaks kunagi silindrite ja kaane ribisid puhastada ja venelaste üldine tehnikatundmine on nagu on.
Neisse oludesse ei olnud mõeldav teha suurema liitrivõimsusega mootorit ja seega ta selline on mitte et oleks tehtud inseneritöö nüüd eriti halvasti.

Vasta
#29

noo kuulge, kui sõita piibe maanteed pidi Tallinnast Tartu on vähemalt kaks tanklat kus täna on 80 oktaanarvuga kütus müügil.
ja võrumaal oli ka üks kust aasta tagasi veel sai.
Ilmselt on neid veel, aga need kolm mis tihedamalt silme eest läbi käivad

võibolla eksin nii palju, et üks tankla jääb hoopis Tartu- Rakvere vahelisse lõiku.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#30

(14-02-2012, 23:14 PM)sõidan saaniga Kirjutas:  noo kuulge, kui sõita piibe maanteed pidi Tallinnast Tartu on vähemalt kaks tanklat kus täna on 80 oktaanarvuga kütus müügil.
ja võrumaal oli ka üks kust aasta tagasi veel sai.
Ilmselt on neid veel, aga need kolm mis tihedamalt silme eest läbi käivad

võibolla eksin nii palju, et üks tankla jääb hoopis Tartu- Rakvere vahelisse lõiku.
Endiselt - paluks täpsemaid kui –"Teel Tallinnast Tartusse"– koordinaate (tankla nimi ja asukoht, palun).
Vasta
#31

Kui müüaksegi 80-st, pole seal plii ega muu määriva lisandi haisugi juures. Praegust olukorda ei tea, aga suvel oli tõesti väikestes tanklates selline kütus olemas, Gaz-idele ja Zil-idele.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#32

(14-02-2012, 20:12 PM)2715 Kirjutas:  
(14-02-2012, 16:49 PM)Gravity Kirjutas:  Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?

Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.

---------

Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt Big Grin

Ega seda ei teagi kas 8 on maksimaalne või mitte aga ma lähtusin loogikast, et kuna on püstklappidega mootor ja alumine pool ehk silinder on malm, ning põlemiskanber pole just ideaalse kujuga võiks 8 olla täiesti ohutu piir.
Kui on asjatundlik omanik ja tunneb ära detoneerimise võiks ka 10 soovitada kuna paljud Gaz-51 mootorid sõidavad krossi surveastmega 10-11.Tahtes veel parandada seda mootorit oleks tark teha uus kollektor et küttesegu üle ei kuumeneks.Samuti on sel mootoril nukkvõlli kraadid selleks head, kuid klapitõus ainult 8mm ja ma olen nõus esitama väljakutse, et ma saan sellest mootorist 4hj asemel kätte 8 ja see mootor kestab seda.
Loomulikult on sel mootoril keps ilma saaleta ja kui lased juba lõtku sisse siis ega teda kauaks pole jah kui pöördeid ka tõsta veel.
Aga mida manuaal ütleb selle kohta?
Igal õlivahetusel eemaldada karteri luuk ja puhastada õlifilter ja asendada element uuega.
Samuti kontrollida kepsulaagri lõtku ja vajaduse korral eemaldada sealt vahelehti.
Arvestame ka olusid, kuhu see mootor on projekteeritud.Pandi siis karterisse seda mis kätte sattus ja ka paaki valati seda mis olema juhtus ning kes unustas õhuavad kinni ja kes ei võtnud vaevaks kunagi silindrite ja kaane ribisid puhastada ja venelaste üldine tehnikatundmine on nagu on.
Neisse oludesse ei olnud mõeldav teha suurema liitrivõimsusega mootorit ja seega ta selline on mitte et oleks tehtud inseneritöö nüüd eriti halvasti.

Surveastme tõus annab umbes 5-8% võimsust arvestades üldlevinud kirjanduse tavasid iga surveastme ühiku võrra. Ning see pole nüüd nii,et võtad 6se surveastmega mootori ning lükkad 12peale ära ja saad 50% rohkem võimsust kuna kasvav võimsus on nö mitte lineaarne.

Ideeliselt koos surveastme tõusuga kasvab ka silindri gaaside vahetuse vajadus. Kui sul nö toite ja väljalaske süsteem kägistavad siis jällegi efekt jääb väikseks. " Pumping losses" ka suureneb.

----

Kaubandusvõrgustikust saad korraliku 6HPse mootori kätte juba 190euroga. See on ikka horisontaalse väntvõlliga mitte pole tavaline murukamootor.

Üldiselt ma hästi ei usu,et sul isegi ka korralik mootor töötab pikalt maksimaalsetel pööretel. Muruniitja mille kõik mootorid annavad oma maksimum võimsuse välja 3600 seadistatakse 2800-3000 pööret. Vahet pole kas b&s või MTD või mis iganes.
Vasta
#33

(14-02-2012, 23:21 PM)metsakohin Kirjutas:  Kui müüaksegi 80-st, pole seal plii ega muu määriva lisandi haisugi juures. Praegust olukorda ei tea, aga suvel oli tõesti väikestes tanklates selline kütus olemas, Gaz-idele ja Zil-idele.

7aastat tagasi oli antslas täitsa olemas bensiin 76, läbul käies tuttav võttis sealt oma ziguli 01le seda ja ütles, et umba hea on ikka see.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne