Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
Nüüd on hilja kalde alla mootor panna,kõik valmis.
Joonised olid nii tehtud,vene saidil.
Õlivann ümber tehtud mul,väiksem ja madalam.
Nüüd jäänud karpa.
Al,plastmass,raud,tekstoliit-vahe tk(kiil)???
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
mida iganes vabas vormis neist materjalidest.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
põle kunagi selle pääle mõelnud, aga niipalju kui mul elu jooksul karpaga masinaid on olnd, on nad keik ka peris järskude languste, tõusude ja külgkallete puhul täitsa viisakalt toiminud.
kas antud juhul on siis nurk tõesti nii järsk, et ujukikamber enam normaalselt ei toimi?
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
"Lääne" mootorid on nurga all seepärast et siis saab kapott madalamal olla, teinekord ka kaalujaotuse pärast. Enda jaoks on juhtmete ja vollade vedamine lihtsam kui flantside tegemine.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Soovitaks ka kiilukujulist vahetükki. Nt. saanidel kasutatakse igasugu imekujuga kummijublakaid, aga eesmärk see, et karpa hor. oleks ja vibrat vähendaks. Kollektori lõikamisega võib rohkem komplikatsioone tekkida. Kui vahetüki nikerdamine ebaõnnestub, võib selle nurka vista ja uuega alustada. Kollektorit peab aga otsima/hankima hakkama. Lisaks on mõnel kollektoril ka veesärk külge valatud, see võib asja veel keerulisemaks teha.
Tervitades, IP
Postitused: 1,070
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Sellel ongi veesärk sees,aga ainult allah teab kaugele see ulatub.Tee alumiiniumist kiil.
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Sellel mootoril käib vesi kollektorist läbi, taga pool on kaks toru-üks vaakum teine vesi.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,193
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
65
Kiilukujulise vahetükiga ei saa hiljem karpa kinnituspolte-mutreid pingutada. Ma arvan et reaalseim variant on leida romulast horisontaalne kollektor, isegi kui seal peab kõik kinnitusaugud ringi tegema on see lihtsam kui seda viltust kohandada.
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Kuna sa oled selle volkari mootori püsti pannud, kas õlivõttur on ka ringi tehtud?
Kuna plaanid pildi järgi siksi karba peale panna, võta siis siksi kolle ja lõika sealt karbussi alune osa ära õige nurga alla ja keevita volkari kolle külge, pärast freesiga ajad seest sujuvaks.
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Variant ilma alumiiniumit keevitamata oleks kasutada originaali karburaatori padja metallosi. Üleval ja all on metall plaadid, keskel kumm.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Hmm. Miks mitte panna sellele peale üldse sissepritse? Sisi pole ju vahet mis kalde alla see kollektor jääb? Kui elektrit ei jaga siis panna kasv6i audi 80 mehhaniline sissepritse.
Mina aga teeks need mootrikäpad ja käigukasti kinnitused ringi ja keeraks mootori õigeks. V6ibolla nüüd hakkab õhk ka sinna ülespoole olebvasse kolektri veesärki kogunema jne.
No ja kolmas halb idee on see vene karbuss. Kui huvi , siis v6in soodsalt müüa 84a. civicu karbussi , millel absoluutselt puudub see vooliku majandus ja vist oli isegi veel käsitoores ,saab maksimaalse ökonoomsuse+mineku.
Teine karbuss mida v6iks uurida asub audi 80 b3 kapoti all ja tootjaks on keihin. see on ka käsitoorega karbuss ja ilma suurema voolikumajanduseta.
Elu on näidanud ,et vene karbussid ei kõlba kuhugi.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,222
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Paned pikiasetusega mootori tükkide (kollektorid, karteripõhi, õlivõttur) asemele ristiasetusega mootori (G1, G2, G3, Passat 35i) tükid ja probleem lahendatud.
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(05-03-2012, 10:54 AM)pppp Kirjutas: Paned pikiasetusega mootori tükkide (kollektorid, karteripõhi, õlivõttur) asemele ristiasetusega mootori (G1, G2, G3, Passat 35i) tükid ja probleem lahendatud.
Sisselaske kolle on kõigil üks ja sama (sellistel mootoritel nagu pildil).
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.