29-02-2012, 12:44 PM
Ok aga kas väide, et ka dd 6-71 oli kasutuses on siis täiesti vale ehk kas kogu tootmine oli 4 silindriste peal ?
(29-02-2012, 12:44 PM)MeelisV Kirjutas: Ok aga kas väide, et ka dd 6-71 oli kasutuses on siis täiesti vale ehk kas kogu tootmine oli 4 silindriste peal ?Väide ei pruugi olla vale, sest seda teavet ei ole ma enda jaoks veel läbi töötanud. Kindel on see, et antud bussil oli tehasest tulles peal Yaz-204 mootor. Hiljem oli mingi teema Zis 150 mmotoritega, kuid ma ei ole sellesse veel süüvinud.
(29-02-2012, 17:46 PM)Tom Kirjutas: Minul midagi asjalikku (ei nõu-haud ega isegi lihtsaid linke mitte) teemaalgatajale-vrakiomanikule ette sööta ei ole, aga – olles ise kah nüüd koos sadade (?) kõrvalseisjatesega antud teemat jälginud, olen sunnitud ähvardama – ET OLEKS ASI ÜHEL PÄEVAL KA VALMIS! Tuleme isiklikult nende sadade (-tuhandetega) kohale ja nõuame seda täispööretel undava diiselmootori heli kuulata ja vingugaasi sisse hingata. Lepiks kokku.. näiteks kell 6 peale sõda, kasvõi siis Võru keskväljakul? Võib muidugi ka varem ja kuskil mujal.Mina olen nõus. Kokku lepitud, tingimusel, et võtad omalt poolt samaväärse ise taastatud asja kaasa.. Veel parem, kui kõik need sada tuhat midagi samaväärset kaasa võtavad. Tegelikus elus on aga nii, et kui asi valmis saab, siis patsutavad mulle kaks või kolm meest õlale ja ütlevad, et tubli töö. Ülejäänud on selle kokkuleppe ammu unustanud.
Et siis oleks olla!
(29-02-2012, 17:46 PM)Tom Kirjutas: Minul midagi asjalikku (ei nõu-haud ega isegi lihtsaid linke mitte) teemaalgatajale-vrakiomanikule ette sööta ei ole, aga – olles ise kah nüüd koos sadade (?) kõrvalseisjatesega antud teemat jälginud, olen sunnitud ähvardama – ET OLEKS ASI ÜHEL PÄEVAL KA VALMIS! Tuleme isiklikult nende sadade (-tuhandetega) kohale ja nõuame seda täispööretel undava diiselmootori heli kuulata ja vingugaasi sisse hingata. Lepiks kokku.. näiteks kell 6 peale sõda, kasvõi siis Võru keskväljakul? Võib muidugi ka varem ja kuskil mujal.
Et siis oleks olla!
(29-02-2012, 20:29 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tavaliselt on neid vingugaasi nuusutajaid ja asjatajaid ikka palju. Olen täheldanud,et kui üks mees teeb tööd,siis terve küla vaatab pealt.... Kõik samal ajal irvitavad,targutavad ja joovad..... Vaene mees vehib kirvega päev otsa ja keegi ei pühi tal isegi higi maha...Aga nii ju töö tegemine Eesti moodi käibki. Iga reaalse töötegija kohta ikka vähemalt pool tosinat kontoristi.
(01-03-2012, 10:22 AM)Ostap Bender Kirjutas: Bussidest ei jaga ise mõhkugi aga väga huvitav teema.Viidatud pildid on Zis 155. Eestvaates on päris palju erinevusi: esiosa kujundus, klaasid, katusetuled, suunatuled jne.
Kas siin pildil on ZIS-155 ?
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...emId=35529
(28-02-2012, 14:12 PM)Väravamehaanik Kirjutas: Kas kusagil mõnda rahva- või noortepärast joonestamise programmi ei ole?
(29-02-2012, 18:20 PM)Mufff Kirjutas: Mina olen nõus. Kokku lepitud, tingimusel, et võtad omalt poolt samaväärse ise taastatud asja kaasa..
(03-03-2012, 11:59 AM)stihl Kirjutas: Noh, eks osad ikka midagi vblla leiavad ka.Tere stihl.
Ja tekibki põnev küsimus: kui me sinna TÄNA peaks minema, kas Sul endal oleks midagi kaasa võtta...?
...Sest ma ei tea mitte ühtegi venda, kes oleks oma esimese restaureerimistööna lõpetanud edukalt miljonikroonise projekti...(nagu sellise bussi tegemine kahtlemata kokku maksma läheb....)
Samas tean üsna mitut, kes sinnamaani on jõudnud läbi mitmete poole-, kümnendik- ja tuhandikmilliste....
(03-03-2012, 13:06 PM)Mufff Kirjutas: Kui hästi läheb, siis võib juhtuda, et mõne aasta pärast tead sa vähemalt ühte venda, kes oma esimese restaureerimistööna on lõpetanud edukalt miljonikroonise projekti.
(03-03-2012, 13:06 PM)Mufff Kirjutas: Aga mul on hea meel, et on palju inimesi, kes selle bussi taastamisele kaasa elavad. Kui veel kõik need, kes siin foorumis suure suuga lubavad, ka appi tulevad, siis saab see buss oluliselt kiiremini valmis.
(03-03-2012, 17:56 PM)stihl Kirjutas:(03-03-2012, 13:06 PM)Mufff Kirjutas: Kui hästi läheb, siis võib juhtuda, et mõne aasta pärast tead sa vähemalt ühte venda, kes oma esimese restaureerimistööna on lõpetanud edukalt miljonikroonise projekti.Loodan parimat.
Ja ühtlasi luban, et kui ükskord selle bussi kere on värvitud, tulen oma (väikese) meeskonnaga kohale ja paigaldan kõik 18 ülemist ovaalakent omal kulul. (...mis ei ole lihtne; inglaste harrastusspetsid panevad 2 akent ööpäevas...)
Kui sobib, muidugi...
Klaasid, valmislõigatud, Sinu poolt (karastatud, muidugi); tihendid + soon + töö minu poolt. (see mittekuivav tatt, muidugi ka)
Land Roveri Alpine akende paigaldamisel tekkinud siin juba väike kogemus...
Saun Sinu poolt, õlle meestele klapime?
(03-03-2012, 13:06 PM)Mufff Kirjutas: Aga mul on hea meel, et on palju inimesi, kes selle bussi taastamisele kaasa elavad. Kui veel kõik need, kes siin foorumis suure suuga lubavad, ka appi tulevad, siis saab see buss oluliselt kiiremini valmis.Ühtlasi avan "suure suuga" lubajate kirjaliku listi nagu mina seda tegin.
Kes midagi lubab, paneb oma lubaduse ka siia kirja...
(03-03-2012, 13:06 PM)Mufff Kirjutas: Samas loodan südamest, et minu väljakutsuja, kodanik Tom, on ülalnimetatud kuupäevaks taastanud näiteks mõne Laz bussi ja tuleb samuti välja.