Soetasin poest uue klaasipesu vedeliku pumba,pistiku pesa selline,et pistikut saab ainult ühte pidi ühendada.Pumba klemmidel polaarsusmärke pole,on 1 ja 2.Oskab keegi öelda,et kummale klemmile tuleb - mass ühendada?Küsisin müüjalt,aga ta ei teadnud.
Pane pumbale otse juhtmed, vaata kumba pidi õigesti tööle hakkab ja tee ise märge juurde.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Nii lükkasin voolu taha,töötab ja pumpab usinalt mõlemit pidi.Pumbal 2 väljund toru,polaarsus ühtepidi vesi tuleb ühest torust,tõstad otsad ümber ja vesi tuleb teisest torust.Seal sees vist isegi mingid klapid.Ise arvan,et üks see pump mõeldud nii esi kui tagaklaasi pesuks universaalne.
muska71 Kirjutas:Nii lükkasin voolu taha,töötab ja pumpab usinalt mõlemit pidi.Pumbal 2 väljund toru,polaarsus ühtepidi vesi tuleb ühest torust,tõstad otsad ümber ja vesi tuleb teisest torust.Seal sees vist isegi mingid klapid.Ise arvan,et üks see pump mõeldud nii esi kui tagaklaasi pesuks universaalne.
Haa, sellist putukat polegi veel juhtunud nägema! Vot kuradi kapitalistid, sisuliselt kaks pumpa ühte korpusse pannud! Küllap jah ongi nii, et vidin mõeldud esi ja tagaklaasile mõlemale.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
(30-03-2012, 20:03 PM)muska71 Kirjutas: Kusjuures pakendil pole mitte mingit inffi,isegi seda mis marki masinale võiks sobida.Wasser pumpen ja tootja TMMEN.Googeldamine ka ei andnud midagi.
Kusjuures nende pumpade juurest polegi mõtet reeglina otsida vihjeid nende mingile margile kuuluvuse kohta. Heal juhul seal peal varuosakood, mille järgi saab kataloogis pildi kokku panna. Ja sobivad tavaliselt mitmele masinale ühesugused.
Ise pakuks et tegu VW-nile(näiteks uuem Golf 2, golf 3, passat b3/b4 jne) või tema kontsernikaaslasele sobiva kahe väljundiga pumbaga.
Milles probleem iseenesest?
Pump annab head survet(rohkem kui vaja oleks).Kuidas oleks kõige mõistlikum ja pumbale tervislikum survet piirata?
Ise olen mõelnud väljundile miski kraanike vahele,
mingit moodi (reostaat,akudrelli lüliti)toitevoolu piirata.
Ps pump ei lähe auto peale.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2012, 14:37 PM ja muutjaks oli Basilio.)
(31-03-2012, 10:24 AM)muska71 Kirjutas: Ise olen mõelnud väljundile miski kraanike vahele,
mingit moodi (reostaat,akudrelli lüliti)toitevoolu piirata.
Ps pump ei lähe auto peale.
Ega sa juhuslikult pumpa pidevaks tööks kasutada kavatse? Mingiks ringluspumbaks ntx? Sel juhul arvesta, et see pump ei ole mõeldud kestvaks tööks.
Reguleerimisest rääkides - palju ta sul voolu võtab? Kui jääb alla 1,5A, siis LM317 stabilka on just paras. Sinna läheb juurde üks takisti ja potekas.
See vidin sisaldab endas ka lühisekaitset. Skeemil olevad kondekad võid vähemalt algul ära jätta. Mootor ei ole kapriisne tarbija. Juhul kui kuhugi mingeid häireid annab, võid ju need kondekad summutuseks panna ka.
Levinuim korpus koos sokeldusega on selline:
Väike 5x5cm jahutusradikas stabilka jaoks kulub ka ära. Kui koormad stabilkat piiri peal, siis võiks radikas suurem olla. Vanema arvuti protsessori radikas on väga hea.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Too pump läheb omatehtu kivisaele http://www.youtube.com/watch?v=IdXhN-N6R...bmUNGI_1JQ=
Pihustiteks vask piduritoru millel otsad lömmi pressitud.Pumba panin jalgratta lohvi sisse(lohvis jooksevad juhtmed)ja ämbrisse rippuma.lisakolmik ja kraan surve sättimiseks vast kõige lihtsam.Imeb muidugi puhast vett.Pumba toide ups akult,jalaga astun lülitile ja masin käib,hea ja mugav.
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2012, 21:26 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Mõte pole paha. Mina oma talupojamõistusega oleksin plastkanistri posti otsa või katusele vinnanud, voolik otsapidi sisse ja - banzai! Pole küll elegandiline lahendus, aga oleks töökindel nagu kurat ja annaks vist piisavalt survet ka.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.