12-05-2012, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2012, 11:45 AM ja muutjaks oli Tift.)
Kuna mind huvitavat küsimust juba arutatuna ei leidnud, siis teen teema. B & S teemat on siin üldse nagu vähe puudutatud.
Mootor hakkas tegema imelikku häält. Nimelt madalamatel pööretel tekkis toksimine. Kontrollimisel selgus, et hooratta-poolne ots loksub. Lisaks armastas mootor aevastada. Suht korrapäraselt. Kõrgematel pööretel pöle miskit kuulda.
Vahetasin ära puksi ja v-võlli otsatihendid. Mootor, muide, on 5 aastat vana.
Tulemus - toksimine kadus ära. Aevastamine jäi. Ehk turtsumine. Asi toimub suht korrapäraselt, kõrgematel pööretel ei saa aru midagi.
Kontrollisin klapivahesid - kui panin nii, nagu ette nähtud - sisse 0,08 - 0,13 ja välja 0.10-0.18, siis muutus turtsumine väljakannatamatuks. Sättisin mõlemad vahed umbes 0,75 ja asi töötab nagu pisut normaalsemalt, kuigi turtsub madalamatel pööretel endiselt. Karburaatorit kruttides mootori töö muutub.. mis viib möttele, et see vidin peaks nagu toimima. Süüdet sättida neil mootoritel teadupärast ei saa.
Kangesti liigub mõte sellele, et sisselaskeklapiga on midagi viltu.
Kas on võimalik, et nukkvõll on hamba võrra mööda ?
Mootor hakkas tegema imelikku häält. Nimelt madalamatel pööretel tekkis toksimine. Kontrollimisel selgus, et hooratta-poolne ots loksub. Lisaks armastas mootor aevastada. Suht korrapäraselt. Kõrgematel pööretel pöle miskit kuulda.
Vahetasin ära puksi ja v-võlli otsatihendid. Mootor, muide, on 5 aastat vana.
Tulemus - toksimine kadus ära. Aevastamine jäi. Ehk turtsumine. Asi toimub suht korrapäraselt, kõrgematel pööretel ei saa aru midagi.
Kontrollisin klapivahesid - kui panin nii, nagu ette nähtud - sisse 0,08 - 0,13 ja välja 0.10-0.18, siis muutus turtsumine väljakannatamatuks. Sättisin mõlemad vahed umbes 0,75 ja asi töötab nagu pisut normaalsemalt, kuigi turtsub madalamatel pööretel endiselt. Karburaatorit kruttides mootori töö muutub.. mis viib möttele, et see vidin peaks nagu toimima. Süüdet sättida neil mootoritel teadupärast ei saa.
Kangesti liigub mõte sellele, et sisselaskeklapiga on midagi viltu.
Kas on võimalik, et nukkvõll on hamba võrra mööda ?