Kütusekulu!!!! Vana ja kulunud teema aga...
#1

aga paar asja küsida vaja. Siis oleks selgus majas. Autoks VW Golf 3 1,8l 66kW 1995a. Kütust läheb ca 10l 100km kohta. Vigadest välistan kohe lambdaanduri, see töötab. Edasi on tume maa, ise kahtlustan kahte asja, kas katalüsaator on saasta täis (lühikesed sõidud on mul) või hammasrihma vahetusega läks miskit valesti.

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

Kui kat on umbes, siis peaks see kiirendusele ka mõjuma tuntavalt, kuniks enam üldse käia ei taha või käivituda.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3

Kiirendust pole ollagi ja üv onud leidisid et co olla nagu veduril. Pika piinamise järel said ikka mõistliku co kätte.

Veel pole maha löödud
Vasta
#4

Suure tõenäosusega siis oleme tõe välja selgitanud Smile

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5

Tekkis ka veel üks küsimus kui suur peab olema küünla elektroodide vahe 3 elektroodiga küünlal. Mu omal oli mingi 2,5mm laias laastus

Veel pole maha löödud
Vasta
#6

Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse, peale mingite arhailiste küünalde paigaldamist unustasin küünlamure üldse ära, ilmselt pärandasin selle järgmisele omanikule.

Dad.
Vasta
#7

eks rändavad ikka tavalised peale, need on rahulikult mingi 3 a peal olnud juba

Veel pole maha löödud
Vasta
#8

Pane ikka jah need mis tehas ette näinud, siis üks kripeldamine vähem.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9

Eks peab sammud siis poe poole sättima mis siin ikka. Üle üldse on see Golf kuidagi imelikult bensiini tarbinud mõni kord vähe, siis jälle palju. Eks nahktihend rooli ja pedaalide vahel ka eriti ökult ei sõida aga niipalju ta ikka ei tohiks võtta

Veel pole maha löödud
Vasta
#10

(13-06-2012, 22:53 PM)JaakH Kirjutas:  eks rändavad ikka tavalised peale, need on rahulikult mingi 3 a peal olnud juba
*********************************************
Golfil (2) tavaliselt vahetatakse küünlaid 20000 km läbimisel ja süütejuhtmeid 40000 km läbimisel. Tehase manuaali järgi. Toyotatele pandav iriidium küünlad kestsid 80000 km aga need maksid krooniajal ka 280 eek tk .


Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#11

(13-06-2012, 20:25 PM)JaakH Kirjutas:  Vigadest välistan kohe lambdaanduri, see töötab.
Kuidas see kindlaks tehtud on?
Golf 3-le läheb kindlasti arvuti taha, mis see ütleb?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

Eks pean vaatama kus stendi saab minna. Wiki'le ma ei tea aga mõõdeti miskit seal ja öeldi et andur töötab.

Veel pole maha löödud
Vasta
#13

(13-06-2012, 22:51 PM)dad Kirjutas:  Minul andsid kunagi mersul need imeküünlad sama nukra tulemuse

Golfil on need "imeküünlad" originaalid. Kui keskelektrood ikka kolmnurkseks juba kulunud on, siis vahetusse ja kogu lugu.
Üks tüüpiline asi, mis siin teemas veel mainimata, on temp. andur (antud isendil 4 klemmiga, asub jahutusvedeliku flantsi sees plokikaane küljes; see hakkab ajapikku veid valetama, aga mitte nii palju, et ECU sellest aru saaks ja veakoodi genereeriks).
Vasta
#14

Autodata järgi, võib suurenenud küttekulu monopritsel, põhjustada ka mitte töötav kollektori soojendus. Vähemalt lühikeste otstega võiks see loogiline olla, kuigi vist mitte niipalju.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

Golf 3 on õnneliku põlvkonna auto, st. tema veakoode saab lugeda ka ilma arvuti või stendita. Kui vene keelt valdad, on õpetus manuses.


Manustatud failid
.pdf golf3_diag_rus.pdf Suurus: 1.57 MB  Tõmbamised: 480

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#16

Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oli ka minu Seatil analoogne jama ja viga ei leitud pikka aega. Ja lõpuks siis keegi tark avastas ,et seal on veel kusagil välisõhu temperatuuriandur ja see oli juhtme otsast lahti tulnud. Arvuti ei osanud küttesegu arvestada ja panigi segast. Pärast uue juhtme paigaldamist oli kõik korras. Armatuuris küll on ka välisõhu temperatuur, aga see ei ole selle anduri kaudu.
Vasta
#17

(13-06-2012, 23:18 PM)JaakH Kirjutas:  Eks nahktihend rooli ja pedaalide vahel ka eriti ökult ei sõida aga niipalju ta ikka ei tohiks võtta
Miks ei tohiks? Väike mootor peabki raskemal vajutamisel jõhkramalt rüüpama kui suur. Või üritad tuua paralleeli: väike mootor =väike kulu?

Vasta
#18

Ohhh!!!! Pea on paks juba, igal juhul käin stendis ära eks näis siis mis jupstükid saba on andnud.

Veel pole maha löödud
Vasta
#19

Tohohh, Martti!? 1,8 liitrit on väike?
Kui väike on siis 1,3 või 1,1?
Joovad kõik valusalt, kui miskit seadetes nihu on, eksole. Tegelikult.

Kahtlustati siin algul ka oletatavast rihmavahetusel tehtud veast. Mis sellest hüpoteesist sai?
Vasta
#20

Midagi pole saanud kahjuks selgust.

Veel pole maha löödud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne