26-08-2010, 00:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2010, 00:13 AM ja muutjaks oli Aivar71.)
to cyc: Lahe. Pikametsas siis põrutame varsti. 39 on sul seljataga

(25-06-2012, 18:55 PM)Necro Kirjutas: No kuidas sõit läks? - Nagu hunt lambakarjas ?
(27-06-2012, 00:25 AM)overspeed Kirjutas: Ja kas see tundub loogilisena, et jahutusega tekib probleeme, kui gaas pidevalt pöhjas, koormus suur ning kiirus väike (s.t. aeg-ajalt oli tunda pöörete pealejäämist, nagu iseeneslik bensiini süttimine).Õhkjahutusega kahetaktilisi jahutatakse suures osas kütuse mootorisisese aurustumisega, st mida rikkam segu, seda parem jahutus. Soovitav on panna suurem peadüüs.
(27-06-2012, 08:51 AM)motamees Kirjutas: Ülekuumenemise algseks tundemärgiks on jõu kadu. Pöörete pealejäämine võib olla seotud gaasitrossi kinnikiilumisega, või segusiibri vahele sattunud purust.
(27-06-2012, 08:51 AM)motamees Kirjutas: Käigud on kastis sellised nagu on ja neid muuta ei saa. Tagumise suurema hammasratta alternatiiviks on väiksem esimene. Erinevate radade jaoks erinev esimene hammakas.
(27-06-2012, 09:10 AM)kradmelder Kirjutas: Mis käigukast sel masinal sees on? Krossi IZ-idel oli oma lähiülekannetega käigukast, mis erines tänavasõidu IZ-i kastist. Äkki hoopis tänavasõidu käigukast sees?
Krossikasti ülekandearvud peaksid olema-
2,29
1,62
1,25
1,0
Tagahammikaid saab teha lasta, esimene tegija, kes hetkel meenub, on -
http://www.kalamotors.ee/?kontakt,2
(27-06-2012, 11:06 AM)argo1974 Kirjutas: Õhkjahutusega kahetaktilisi jahutatakse suures osas kütuse mootorisisese aurustumisega, st mida rikkam segu, seda parem jahutus. Soovitav on panna suurem peadüüs.
(27-06-2012, 12:12 PM)argo1974 Kirjutas: Peadüüs hakkab mõju avaldama alles 1/2 gaasi pealt. Et segu on kõrgetel pööretel lahja, näitab mootori "mahapidurdamise" vajadus. Vähese gaasiga on segu jälle piisavalt rikas, et mootor omapäi pöördeid ei kogu.
(28-06-2012, 09:22 AM)motamees Kirjutas: Küünla värv?
(29-06-2012, 18:36 PM)g5943 Kirjutas: tere
pole küll tegu krossaga aga ühel oma kahetaktilisel mootoril oli ka sama probleem et kiskus pöördeid ülesse ja pidi koormusega pöördeid alla ajama ja selle asja lahenduseks oli vaja vahetada väntvölli simmerlingid