Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
hei hei
oleks vaja veidi abi mõne targema käest.
Probleem siis järgmine lükates masinal ujuvasendisse(taga lohiseb 2,6m hooldusniiduk) ning takistuse puhul ei hüppa niiduk takistusest üle.
Kui lasta kanga alla ehk ujuvasse kukub niiduk kolinal alla kuid ujuvasenids ei tee sama.on jäik.Milles võib probleem olla?
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Tõsta ikka aiskadel punnid piklikutesse aukudesse.
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
pikkilõtkudesse juba tõstetud aga kuidas haardekaalu ja positsiooniregulaatorit kasutada?
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
antud kohad olemas kuid kangid puuduvad. masin aastast mingi 87 akvaariumi kabiiniga
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-07-2012, 18:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 18:50 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Otsi mõni bellakaga maad hariv mees üles(need pole veel välja surnud) ja las seletab-näitab, muidu pikk jutt.
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
mõnega jutt olnud.tänapäeval kõik ju läänekate peal.
vanu spetse pole:S
Postitused: 1,299
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
18
Kas seal üldse seda haardekaalu- positsiooniregulaatorit üldse peal alles on?
Mälu ütleb, et masinatel, mida aktiivselt künnil-kultiveerimisel ei kasutatud, visati see süsteem pealt minema. Samuti kohanud mingit ca 90-nda aasta väljalaske akvaariumi, millel seda tehasest tulles peal polnudki(uuena tuttava tallu ostetud). Kui kange pole, kas siis kabiini alt ka regulaator puudu? Kahe paagi vahelt ettepoole vaadates peaks tõstesilindri ees olema selline väike "jagaja",kuhu lähevad tõstesilindri voolikud, ja kaks varrast tulema sealt taha rippsüsteemi hoovastiku külge.
Hüdrokangide juures neljas kang on? Selle asend peaks ka rippsüsteemi tööd mõjutama... Ainult ei mäleta täpselt, kuidas...
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
hüdrokange kokku 3
muu asju uurin veist hiljem kuna pole masina lähedal
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-07-2012, 18:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2012, 22:42 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ongi olemas see kärriga hoob jõuvõtuvõlli kõrval, mida meil vaja. Istmealuses puntras tuli vist ka kraan positsioonilt koormusele keerata. Päris käsigaas, millele kuuehõlma pidi otsa jäädakse, ikka armatuurist läbi pistetud. Poe kõrvalt bussijaama pingilt, kui jutule saad, võib Tiger tanki juhtegi leida...Asi see bellaka hüdro neile on. Täna "kõplasin" kurki ja küüslauku- no ilmvõimatu oleks nende kangideta. On kellegil head nippi 250m katteloorikanga ülesvõtmiseks?
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
nii et tuleb igast vidinaid ja kange juurde osta ,et asi toimima saada või pakkuda ka mõni muu variant?
vahetada silinder või jagaja?
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
keegi mainis ka neis stutse.et võtan need lahti ning vahetan omavahel ära?
Postitused: 10,900
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
05-07-2012, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2012, 11:28 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Belarussi (nagu üldiselt vene tehnika) puhul, ei maksa üldine komplektsus midagi - konkreetset masinat võib olla nuditud või pimbitud suvaliste tükkidega.
Esimesed akvaariumid tulid haardekaalu suurendi (hüdrokoormuri) ja positsioonregulaatoriga. Hiljem taibati, et dubleerimisel mõte puudub ja koristati üleliigne (nurisünnitis nimega hüdrokoormur)...
Istmepoolseima kangi olemasolu küljepaneelis iseenesest ei tähenda positsioonregulaatori olemasolu. Meil oli kunagi üks russ, kus kang oli, kuid koormurit mitte. Puudus ka ülemise tõmmitsa koba alla käiv ja jõuregulaatori tööks vajalik vedru.
Positsioonregulaator on istme all, paakide vahel, tõstesilindri ees. Jõu- ja asendireguleerimise ümberlülituse riivile pääseb ligi vaateluugist, regulaatorile endale istmealusest luugist. Istme eemaldamine on mõistlik, muidu ei mahu toimetama.
Regulaatorid ise on õrnad asjad ja vajaliku täpsuse tagamine käis toona (ning käib ka täna) tootjale üle jõu. Läbi täppispaari lekkiv õli aga rikub kogu hüdrosüsteemi töö (näiteks tekib tore efekt: suvalist kangi puudutades tõusevad aisad ja surve tõustes ka rippriist). Olen ise vahetanud kaks regut ja mõlemad lekkisid rohkem läbi, kui >10 aasta vana originaal (mis lõpuks tagasi rändaski).
Sõltumata regu olemasolust ja toimimisest peab jaoturis ujuvasend olema. Õige järjestus on siis selline: kang alla - tõste, keskel neutraal, nõks üles - allalase (tehas pani silindri allalaskestutsi aeglustusklapi - kui voolikud on valepidi, siis tõstab aeglaselt, alla laseb kiiresti), sealt edasi teine nõks - ujuv. Kaua kasutamata (või suvalise sitaga hüdrosüsteemis ja harvatöötaval) traktoril kipuvad tagastusautomaadi kuulid kinni jääma ja siis võib tunduda, et ujuvat ei olegi. Aga seal ta siiski on. Iseasi, kas lülitub enne ujuvasend või puruneb mõni liigend-hoob...
Regulaatori reguleerimine on iseenesest lihtne - varraste pikkused peavad olema õiged. Täpsed numbrid saab kasutusjuhendist. Mul akvaariumi oma ei ole käepärast, ehk keegi teine skannib vastava lehe koos pildiga sisse.
Kui jõureguleerimise kasutegur on üsna küsitav, siis asendireguleerimine on vene tehnika lekkiva hüdrosüsteemi tingimustes väga vajalik töökõrguse säilitamiseks. traktor kompenseerib ise leket rippsüsteemi kergitades.
Lääne traktoritel mindi juba kuuekümnendatel üle rippsüsteemi juhtimisele positsioonregulaatoriga. Sestap võiski Konela Soomes reklaamida Belarussi, kui ainsat turul olevat suruva rippsüsteemiga traktorit...
EDIT: Positsiooniga töötamisel on rippsüsteemi sektsiooni hoob neutraalis!
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
nonii
sai siis asja veidi uuritud.võtsin niiduki tagant ära ,et oma jõuga proovida seda ujuva asendit.
kahekesi siis tõstsime ujuvas asendis aiskasi.
tuleb kuid aeglaselt seda enam kui veel niiduk seal 750 kg kaalub.
sama hea kui ei midagi.kas või kui kergelt peaks silindier toimima?