Survepesur ja esimene(ootamatu) külm...
#1

Tere!

Selline paha asi juhtus siis, et kodust eemal oleku ajal(eelmise nädala neljapäev-reede) puges külmapoiss garaazi ja valis kõige nõrgema lüli välja... Nõrgemaiks lüliks osutus survepesuri pumba ja vooliku vaheline jupp, mille ta rõõmsalt lõhki lõi. Pesuriks Black&Decker PW 2100.
    See tumedamast metallist jupp siis.
Nüüd olen probleemi ees, kus kohast sellist pudinat uut saada? Enamus müügi/remondi kohti "alla Kärcheri" tegeleda ei taha.
Ega ma muidugi tervet eesti kaubandusvõrku pole läbi ka otsinud...
On keegi sarnases olukorras olnud ja oskab nõu anda?
Vasta
#2

Tean omast käest , et soodus pakkumistega seotud aparaate (mis muideks tuntud kaubamärkidel on väga head) ei taheta sugugi remontida ja kõik vead lükatakse sujuvalt kasutaja kaela . Euroliidus on garantii kaks aastat kohustuslik , kuigi sunnitakse ka aastast garantiid kui nn. kokkuleppelist . Koputasin ja prõmmisin ustele peale poole aastast kasutamist ja ikkagi jäin kaotajaks , lõpuks ostsin samasuguse aparaadi ja viisin vana peale paari päeva sinna ja ütlesin , et ei tööta , tehke mis tahate . Plastikust väike tilulilu maksis 170,-€ koos vahetusega ja uus aparaat 90,-€ . Nüüd on mul kaks samasugust apastraati ja hoian neid kui sitta pilpa peal teades nende nõrkusi !
Vasta
#3

(03-11-2012, 23:05 PM)meli666 Kirjutas:  Kas jubinal mingeid numbreid peal ei ole, nende järgi järsku midagi euroopast leiab.
Siin mingi firma teostab ka Black & Deckeri tasulist remonti. Võibolla annab nende kaudu tellida:
http://www.tooriistadehooldusremont.com/garantiiremont

On küll. Number peal 92101170. Ainult seda guugeldades pole eriti asjalikku miskit leidnud.
Aga sellele lehele teen päringu kindlasti.
Vasta
#4

Hetke seisuga uuritud Kullese-st(http://www.tooriistadehooldusremont.com/garantiiremont), kes saatis TallMac-i asja uurima...
Tallmac-is räägivad, et sellele(nagu enamusele peale kallimate profiriistade)
varuosi ei saa. Nende kataloogid ei näita...Sad
Vasta
#5

(03-11-2012, 20:04 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Tere!

Selline paha asi juhtus siis, et kodust eemal oleku ajal(eelmise nädala neljapäev-reede) puges külmapoiss garaazi ja valis kõige nõrgema lüli välja... Nõrgemaiks lüliks osutus survepesuri pumba ja vooliku vaheline jupp, mille ta rõõmsalt lõhki lõi. Pesuriks Black&Decker PW 2100.
See tumedamast metallist jupp siis.
Nüüd olen probleemi ees, kus kohast sellist pudinat uut saada? Enamus müügi/remondi kohti "alla Kärcheri" tegeleda ei taha.
Ega ma muidugi tervet eesti kaubandusvõrku pole läbi ka otsinud...
On keegi sarnases olukorras olnud ja oskab nõu anda?
Survepesurite hingeelu ei tunne, kas see katkine detail on lihtsalt kolmik? Kui nii, siis on ju suhteliselt lihtne seda järgi teha (või lasta teha). Alla plaat, kuhu vana detaili järgi vajalikesse kohtadesse avad, peale kaks torujuppi vajalike keermetega, keevitusega kokku ja valmis see ongi. Kõike seda juhul, kui seal kolmiku sees mingit klapisüsteemi ei ole.
Vasta
#6

Kunagi sama asi läbi elatud küll teist marki pesuriga (Kärcher). Varuosad sain kõige soodsamalt inglismaalt tellides. Samas ei teeks paha ka Black&Deckerist otse küsida kas on võimalik varuosi üldse saada ja kas eestisse saadavad.
Vasta
#7

(06-11-2012, 22:36 PM)Olle Kirjutas:  
(03-11-2012, 20:04 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Tere!

Selline paha asi juhtus siis, et kodust eemal oleku ajal(eelmise nädala neljapäev-reede) puges külmapoiss garaazi ja valis kõige nõrgema lüli välja... Nõrgemaiks lüliks osutus survepesuri pumba ja vooliku vaheline jupp, mille ta rõõmsalt lõhki lõi. Pesuriks Black&Decker PW 2100.
See tumedamast metallist jupp siis.
Nüüd olen probleemi ees, kus kohast sellist pudinat uut saada? Enamus müügi/remondi kohti "alla Kärcheri" tegeleda ei taha.
Ega ma muidugi tervet eesti kaubandusvõrku pole läbi ka otsinud...
On keegi sarnases olukorras olnud ja oskab nõu anda?
Survepesurite hingeelu ei tunne, kas see katkine detail on lihtsalt kolmik? Kui nii, siis on ju suhteliselt lihtne seda järgi teha (või lasta teha). Alla plaat, kuhu vana detaili järgi vajalikesse kohtadesse avad, peale kaks torujuppi vajalike keermetega, keevitusega kokku ja valmis see ongi. Kõike seda juhul, kui seal kolmiku sees mingit klapisüsteemi ei ole.

Ei ole lihtsalt kolmik. Nendesse avadesse, mis fotol näha, lähevad pumbast väljuvad "torukesed". Omavahel tihendatakse o-ringiga.
Peenema liite otsa käib rõhuandur. Jämeda pronksi otsa käib siis pooli külge minev kõrgsurvevoolik. Sisaldab lisaks ka ilmselt rõhuanduriga koostööd tegevat kolvikest, vedrut ja veel ühte klappi, mille otstarbest pole veel aru saanud(pumbast väljuval liinil nagu peaks takistama vee välja voolamist pumbast)?
Ise ka haun vaikselt plaani, kuidas asi ise või tuttava treiali abiga lahendada...
Vasta
#8

Tere,

Kärcheril läks survetoru lõhki töötamise ajal. Küll ma keerutasin teda kätevahel ja ragistasin ajusid, kuidas metallhülssi sisse teha, aga plastikasjad on vahel väga tobekeerulise ehitusega, seepärast polnud muud valikut, kui uus plunsripea osta, õnneks oli saadaval. Ja tore oli, et vana juppi minema ei visanud, sest aastapärast sai sisenditoru pihta, mida oli jällegi heameel vana jupi pealt asendada. Ilmselt ei pruugi selle jupi isetegemisest, leiutamisest suurt edu tõusta. Oleks tore, kui ma eksin... Ebay-d oled vaadanud?

Ja kui uut juppi ikkagi ei leia, siis uue pesuri ostmisel soovitan massleivnuid marke.

Tervitades, IP
Vasta
#9

Asi lahendatud.

Probleemile leidis lahenduse http://hammerjack.eu/est/hooldus , kes oli olemas nii varuosakataloog kui ka võimalus varuosa tootjatehasest tellida.
Masin korras ja peseb nagu muiste...Smile
Vasta
#10

Oma kogemusele toetudes julgen ka Hammerjacki soovitada. Asjalik ja abivalmis meeskond, aitavad ka keerulisemaid probleeme lahendada, mitte ei saada klienti murega ukse taha.
Vasta
#11

Olen kuulnud, et survepesurites käib ka õli sees. Endal pisike Kärcher K2.01 oli mingi aeg alt õline. Nüüd mõni aasta hiljem mõneminutilise pesu peale hakkab mootor väga vaevaliselt ehk raskelt tööle ja ribide vahelt tuleb sooja õhku. 
Kas sellel käib ka õli sisse? Või hakkab päris ära koolema?

   
Vasta
#12

Selle suuremal vennal käib küll õli sees ja ilmselt ka sellel.
Vasta
#13

(30-05-2015, 11:36 AM)Romka Kirjutas:  Olen kuulnud, et survepesurites käib ka õli sees. Endal pisike Kärcher K2.01 oli mingi aeg alt õline. Nüüd mõni aasta hiljem mõneminutilise pesu peale hakkab mootor väga vaevaliselt ehk raskelt tööle ja ribide vahelt tuleb sooja õhku. 
Kas sellel käib ka õli sisse? Või hakkab päris ära koolema?
Käib ikka õli sisse. Kui keerad need 4 polti lahti,mis hoiavad plastikust pumba osa, kus on sissetulev vesi ja väljaminev vesi, siis seal taga on planetaarülekanne plunseritele.  See ülekanne peab olema õli sees ja tihendatakse kummist rõngastihendiga  Kui mootori pöörded langevad ja mootorist tuleb kärsakat ja harjad kollektoril pilluvad TUGEVAID sädemeid, siis on mootori  ankruga kukupiilu (lühiskeerud) 

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#14

Õli viga siiski polnud, sest õli polnud!  Big Grin

Kuiv mis kuiv! 

   

   

   

Sodiks siis pumbapoolse laagri separaator ja reduktori hammaka üks jalg.
Kas need on K2.01 Kärcherile letikaup? 

Ja nüüd kõik oma survepesureid lammutama ja neile õli lisama!  Smile  
Vasta
#15

Ei ole mõtet remontida Järgmisena on minekul pumba plasikust osa...tekib hüdrolöök, kui püstoli kinni lased ja sellest mikropraod kõrgsurve poolel lüliti juures.  Kusagil koli hulgas peaks mõned katkiste pumpadega olema.
Tulevikus ärge plastik pumpade ja harjadega mootoritega pesureid ostke...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#16

https://www.k-rauta.ee/ehituspood/survep...asic-k2110
See 70-rahane tundub siis ka plastijunn olema. Kas tal õli ka sisse käib ja missugusest august?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#17

Eks enamus kodukasutaja pesuritest on plastikust pumbaga  . Eraldi õlivahetust nendele tegema ei pea, ainult remondikorral vahetada õli. 

Pigem soovitan raha korjata korraliku pesuri jaoks või üldse jätta mingi 100 eurone käkk ostmata. Surve ja veehulk puudulik. Parema tulemuse saab hea leotuse ning aiavoolikuga. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#18

Ja  viimaseks enne talve laske klaasitäis tosooli sisse võtta. Muidu jäänud veenatuke surub midagi ära külmas panipaigas ja hakkab heal juhul vaid lekkima.
Vasta
#19

(31-05-2015, 18:47 PM)pen.skar Kirjutas:  Ja  viimaseks enne talve laske klaasitäis tosooli sisse võtta. Muidu jäänud veenatuke surub midagi ära külmas panipaigas ja hakkab heal juhul vaid lekkima.

Sai sügisel masin jahutusvedelikku silmini täis kallatud/pumbatud, et talvel võimalikku külmetust eemal hoida. Imelik on aga see, et nüüd kevadel masin ikkagi enam toimetama hakata ei taha. Korraks käivitub, lülitub välja, survet ei arenda ja niimoodi väga madalal rõhul turts-turts toimetab...
Saan aru et rõhu lüliti juhtimisega mingi jant? Harutan selle osa lahti.
Kontrollisin ka õli olemasolu. Oli... Lausa silmini. Mingi kogus pääses ka laia maailma. Mis õli sinna hea oleks?
Vasta
#20

(01-06-2015, 17:47 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Korraks käivitub, lülitub välja, survet ei arenda ja niimoodi väga madalal rõhul turts-turts toimetab...
Pakun et kui turtsub, siis rõhulüliti ikka töötab. Miskit surve poolel umbe läinud? Kui imemispoolel ummistus, siis vähemalt minu oma kisub jõuga õhku vahele. Väriseb ja vibreerib ning surve on samuti madal, aga ei turtsu ega lülitu välja. Kui kasutasid mingit igivana ja ära töötanud jahutusvedelikku, võib see olla korrodeeriva toimega ja shampinjonid talvel kasvama pannud. Või on lihtsalt mingi scheisse tükk kusagilt ette ujunud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne