Minul on garaažis üks väidetavalt Fordsoni magneeto, kuid see on hoopis teistsugune. Umbes 20 aastat tagasi sain selle kusagilt Puurmani kandist, olevat olnud Fordsoni peal. Käib ringi ja heal päeval on isegi säde olemas. Kas on Fordsoni oma? http://album.ee/node/27523857/50291683 http://album.ee/node/27523863/50291683
See meenutab rohkem Deeringu oma: Vast ka IHC logo peal paistmas?? http://album.ee/node/27523877/50291683 Muuseas käib see valetpidi ringi Fordsoni jaoks.
See pilt, millele link alguses viitab on aga jumal teab mille oma. Mitte Fordsonile ettenähtud Bosch, kuigi, põhimõtteliselt saab ju suvalise neljase magneeto peale panna ja eks F-idele neid pandi ka neetud bobiinide asemele.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2012, 21:37 PM ja muutjaks oli VanaMoto.)
(17-11-2012, 21:32 PM)Bennet Kirjutas: Omad kogemused Boschi magneetoga ütlevad, et mitte magnet pole vilets vaid kondekas on p********** Läbipõlenud tavaliselt. Kui kataloog kajastab magneetot siis sealt näed seda jubinat - kui ei, anna märku, ma panen siia skännid oma kataloogist mis kajastab nii bobiine kui magneetot.
Sinine piirkond
minu kataloogis magneetost ei maad ega mütsi, ja otsin ikka kontakti , kes vaataks/remondiks Boschi magneeto.
Nii palju olen saanud targemaks, et minu "Fordsonil" on ennem olnud kasutusel Vene päritolu magneeto. Kui keegi saaks müüa/laenata sellist "riistapuud" siis oleks kõik hästi
Ja tea, kumb venelane sul peal oli? "Stardikiirendiga" või ei? Kui venelane peal oli, siis niisama pole mõtet Boschi toppida, rinnaajamist peab ka siis juba hambaid tõstma. Õigemini Boschi puhul märgid kokku, venelase puhul ei saa kokkupandud märkidega käima. Vähemalt kiirendiga oli vist nii, peast ei mäleta enda oma olukorda praegu
sellest olen aru saanud, et ise ma neid magneetosid torkima ei hakka... aga see, et vene päritolu magneeto oli varem, see vaid oletus, mille tegime nende piibujuhtmete järgi.
Peaks nagu olema. Neid liigub siin ja seal päris palju. Erinevatel laatadel on neid suisa"ülimasslevinult". Väheke ringi vaatad ja setitad, kindlasti leiad. Siingi foorumis ja ostas neid minu meelest liikunud küll ja küll
Ja eks kui mulle silma jääb kusagil - annan kah märku
Pigem on vaja keskmise tasemega freesijat , treial peab ainult seibi valmis treima. Freesija freesib mõlemale poolele õiges mõõdus sooned. Tegelikult saab ka seda tööd teha treipingiga õigete tööriistade ja rakiste olemasolul. See on imelihtne.
Põhimõtteliselt saab ka ilma seibita hakkama. See on rohkem nagu kaitse-eesmärgil. Et kui magneeto kinni kiilub, siis lendab seib ribadeks ja ajami hammasrattad ja magneeto kinnitused jäävad terveks. Seib muudab süütenurka 90 kraadi , aga selle probleemi saab lahendada hammasrataste ümbertõstmisega. Olen kahel statsionaaril seibi puudumise tõttu hammasrattad ringi tõstnud ja käib küll. Magneetod on kontrollitud ja kuullaagrid vahetatud. Statsionaarid töötavad nii vähe, et tõenäoliselt ei tohiks mitte midagi hullu juhtuda. Kui aga traktor päevast päeva tööd teeb,siis tõesti ei saa laagrite peale kindel olla ja tuleks ikkagi seib vahele panna. Ja lisaks on seibil veel üks funktsioon - see magneeto võll ei pruugi sugugi absoluutse täpsusega sattuda ajami võlliga kohakuti , seib siis libiseb pidevalt natuke ja vähendab vibreesimist ja väänamist, mis on hea magneeto eluiga silmas pidades. Ja ei pea ka magneeto paigaldamisega nii hirmsasti aega raiskama kõikvõimalike loodimiste ja mõõtmiste peale.
Tänud Sass!!! see on väga õpetlik ja hariv
... ja kui nüüd, keegi lisaks veel sellise freesija otsekontakti, kes seda konkreetset plaati enne teinud on siis tunduks elu lausa lillena ...
Ma arvan, et see jurakas oli vahel ka Univeri peal tegelikult (või kusiganes seda magneetoto venelane kasutas)... Magneeto enda peale saamine muidugi ei ole nii lihtne, et laksti ja poldid kinni. Sellest siis, kui asi nii kaugel
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2012, 19:52 PM ja muutjaks oli VanaMoto.)
(16-11-2012, 09:45 AM)Veteran Kirjutas: Millegipärast pole rooliratast näha. Kui puudu, siis mul on väega korralik...korraliku hinnaga!
jõudis minuni väga korralik rooliratas, Tänud saatjale!!!
...aga paar küsimust tahavad vastuseid.... Rooliratta alumisel poolel tähed ja nr. F-1748-B Kas see F võib tähendada , et kuulub F mudelile??? aga ülejäänud nr.-id ja B
[img][/img]
.... kuna roole kaks siis märkasin, et kahel roolil küllaltki suured erinevused .... [img][/img][img][/img]
altpool..
[img][/img][img][/img]
vaikselt olen nagu arusaamas, et minul on mudel N millele on paigaldatud mudel F-i esiots ...
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2012, 11:41 AM ja muutjaks oli Bennet.)
EI. Sinu traktoril on F-i radiaator ja ventilaatoriajami korpus. Rool on tõesti veider. Ma pole oma kataloogi lähedal aga seal on enamus osi F tähisega. S.t. ma võin üle vaadata mis aastakäigule seda pakub
Vana rool on kaotanud oma originaal ümbrise metalliümbert. Samasugust rooli oli samale mudelile ka jämedama metall osaga. Saan põhimõtteliselt enda roolidest võrdlevad pildid teha. Kuna pilditl näha, et rool on "kõrge" siis sobiks ta küll su traktorile peale iseenesest. F-i roolid olid "madalad".