Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Mõeldud on tõenäoliselt lukustusklappe. RS09-l olid need pöördjaoturi ümber. Asja tööpõhimõte selles, et agregaadi poolelt õli liikumine on senikaua blokeeritud, kuni jaoturi poolt hüdrosurvet ei rakendata. RS-i puhul vähendas see ainult hüdrojagaja lekkest tulevaid riske. Mitmete teiste masinate silindritel olen näinud taolisi klappe otse silindri küljes. Sellisel juhul on blokeeritud silinder ka näiteks vooliku või torustiku purunemise korral.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 307
Teemad: 34
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Tuttav otsib paaniliselt taga RS09 kunkopa tõstesilindreid, teab keegi ehk juhatada või leiaks kasvõi silindri tähtsad mõõdud, et asendada tänapäevastega.
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Postitused: 643
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
Selline küsimus huvitav tähelepanek et millest on tingitud RS-09 mootori omapärane terav vinguv heli nagu oleks mootorile turbokompressor peale pandud kuigi originaal mootorid on tegelikult ilma turbota.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Seda teeb käigukast,mitte mootor.
Postitused: 65
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Arvatavasti on oma osa ka õhkjahutusel. Läbi ribide suunatud õhk hakkab vilisema. Ka T-40 tüüpi traktorid vilistavad sarnaselt.
Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul RS-i meestele üks küsimus. Ajast ja arust teemas ma käisin välja ühe numbri, 32, mis pidi iseloomustama põllutööriistade arvu, millega antud masin on varustatud aga see osutus jummala valeks. Nüüd ma siis mõtlesin , et kust ma selle numbri võtsin. Midagi nagu oleks kuulnud selle numbriga seoses. Isa mul ütles selle kohta , et sakslasel (mõeldakse RS-i) oli olnud mingi versioon, mis oli mõeldud aiandites täpiskülvikuga töötamiseks ja neil olnud teistmoodi käigukast, kust olnud võimalik välja võluda mitukümmend käiku. Kui palju tema ka ei mäleta aga kõige aeglasem olnud mingi sada meetrit tunnis.
Nüüd siis küsiks targematelt, kuidas selle käigukasti ja käikudega lood täpselt on? Saaks selguse majja ja ei pea oleksoloogiaga tegelema.
Postitused: 502
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
4
Mingi lisasede oli vist olemas küll, kas see mitte käigukasti külje peale ei käinud, üliaeglast kiirust oli vaja kasvõi näiteks kraavikaevaja jaoks. Külvik Saxonia võimaldas niisamagi külvata kõike, väikesest kaalikaseemnest kuni põldubadeni välja.
Täpsema vastuse leiad esimesest eestikeelsest raamatust
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
12-02-2013, 02:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 02:36 AM ja muutjaks oli
hannest.)
Põhi käigukangist saab kokku 8 kiirust, aga mis kangid on need roolist paremal, kõige parempoolsed kaks lühikest kangi? Kas nendest mitte ei saa veel mingit kiirendit/aeglustit valida?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
12-02-2013, 02:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 02:50 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
No ei. Kõige välimine hoob käiguosa lahutusmuhv( kas neljapütasel enam oligi?). Roolipoolsetega said jõuvõtuvõlle kombineerida- esimene veerema, tagumine veerema, mõlemad korraga ja vist ka sünkroniseeritud võll. Kangisakkides veel needil pöörduvad litakad, mis ei lasnud hullu kombinatsiooni koostada.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Mis see käiguosa lahutusmuhv teeb? Venelaste vist ole sellist lisa.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Taastamisel on üks RS 09, puudu veel vaid kepsu liugelaagrid (saaled) ja siduri survelaager koos muhviga (vanem tüüp)
Kui on jagada, müüa või viidata millega asendada või juhata kust asju leiab oleks tore
Postitused: 502
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
4
Vahepeal oli osta.ee-s päris palju igasuguseid RS09 juppe.
Postitused: 195
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
1
Kas vastab tõele, et RS-09-l saab panna jõuvõtuvõllid mõlemat pidi pöörlema? Ja kas pöörlemiskiirust saba valida ka? Lisaks huvitab mind see mehhaaniline ujuva asendi süsteem - palju seal "ujumise" maad siis on?