Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Selles filmis mainiti kahte huvitavat asja. Esmalt palju traktoreid tehti omal ajal, ekspordiks. Huvitav,missugustesse eksootilistesse riikidesse neid ka läks?Big Grin (filmis mainiti Mongoolia ja Kanada nime aga ilmselt oli neid riike veel)
Teine huvitav asi on 4x4 veoskeemiga uus mudel. Kuid ei saanud aru,mille esisilda ta siis kasutab? MTZ oma või midagi muud?


Vasta

(15-01-2013, 15:11 PM)MAZ Kirjutas:  Selles filmis mainiti kahte huvitavat asja. Esmalt palju traktoreid tehti omal ajal, ekspordiks. Huvitav,missugustesse eksootilistesse riikidesse neid ka läks?Big Grin (filmis mainiti Mongoolia ja Kanada nime aga ilmselt oli neid riike veel)
Teine huvitav asi on 4x4 veoskeemiga uus mudel. Kuid ei saanud aru,mille esisilda ta siis kasutab? MTZ oma või midagi muud?



Vaata siit samast teemast paar lehte tagasi, seal on juttu Belarus 611-est ja 652-est

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Korra jälle jumzi juurde põigatud.

Kuna ühtegi tagagumist aknaraami ei laekunud siis tegin kiirelt ise ühe, paigaldada jäi veel pleksiklaas. Müüakse sellist "kriimustus" kindlat pleksi, praktika näitab et lõpuks on ikka hägune aga siis tuleb lihtsalt uus panna. Wink 5a kestab vabalt.

Nagu pildilt näha siis kaotasin ära ka tagumised tulede pesad tiivade seest, olid läbinisti roostes ja uued tuled lähevad tiiva peale, süvistatud pesa ei vaja. Olen kuulnud et popp ja noortepärane on tõmbneete ja liimi kasutada aga ise olen jäänud kindlaks "vanamoodsale" keevitusele. Big Grin


   


Käivitusmootor sai uued torud Wink , kutsika heitgaasid lähevad nüüd läbi sisselaskekollektori nagu peab jne...
Kabiin on omal kohal tagasi, kerge puhastus ja lihv ning siis võib kabiini sõrestiku ära värvida. Tagasild oleks vaja veel pesta, siis võib masina enda värvimise peale ka mõelda.
Igasugu ratse olen hulganisti teinud, kõik ikka selleks et hiljem lihtsam oleks.
Masti pööramise kangi kinnitus näiteks sai uue liigendi prügikastist, seal vedeles rooli ehitusest ülejäänud kardaanirist. Toungue

Pool risti keevitasin kinni ja valmis ta oligi, määritav ja puha.... Smile

   

Istme kinnitus sai tehtud tagasilla külge, kunagi oli juba tala vahelt välja lõigatud ning kinnitus käiguksti korpuse külge keevitatud aga 15cm orginaalist ettepoole, st et istet ei saanud ringi keerata - rool läks vastu seljatuge... BLIN Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

http://www.soov.ee/viljandimaa/Jumz_kopp...m?ca=1&w=3

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

(28-01-2013, 21:02 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  http://www.soov.ee/viljandimaa/Jumz_kopp...m?ca=1&w=3

Oeh, milline vahva jumz... Wink

Mulle väga meeldib... tundub et omanik elab sammuti kuskil sooääres omadega Rolleyes

Arvestades rehvide maksumust on tegu suhteliselt hea hinnaga.


Kuna link ei pruugi enam toimida siis lisasin paar pilti antud masinast

   
   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(28-01-2013, 23:08 PM)meli666 Kirjutas:  
(28-01-2013, 21:26 PM)mlsluik Kirjutas:  Arvestades rehvide maksumust on tegu suhteliselt hea hinnaga.

Kuna link ei pruugi enam toimida siis lisasin paar pilti antud masinast

Mis see hind siis oli?
Link enam ei toimi jah, tundub et läks nagu soe sai. Ega juhuslikult Ksf mlsluik veel ühte Jumzi endale ei soetanud?

Hind oli vist natuke üle 4000€, kaks 700 korralikku rehvi koos velgedega on juba 1000€ + igasugused lisad mis külge monteeritud.

Masti on pikedatud omajagu, huvitav kas tervet kopatäit savi ka tõsta jõuab?

Sellele kuulutusele ei jõudnud reageeridagi kui juba läinud Big Grin
Teist EO-d pole nagu vaja... Toungue
Üks vana kabiiniga jumz on plaanis veel kogusse soetada...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Äkki siis juba võtad MTZ-5LS ka ligiWink , see ka sisuliselt Jumz.


Vasta

(29-01-2013, 11:33 AM)MAZ Kirjutas:  Äkki siis juba võtad MTZ-5LS ka ligiWink , see ka sisuliselt Jumz.

Ikka jumz vast ikka Wink Eks elame-näeme. Hetkel tehnikat täpselt parasjagu et jõud käib üle ja kõik masinad võib tehnilise seisukorra poolest teistele eeskujuks panna. Peale selle EO jumzi lõpetamist on T75 väline iluravi plaanis, sellel süda sai aastaid tagasi uue hingamise. Ja kui see ka tehtud siis vaatan mis järgmiseks.
Üle oma varju pole mõtet hüpata, teist Järva-Jaanit pole eestis vaja....

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(01-02-2013, 00:27 AM)mlsluik Kirjutas:  Üle oma varju pole mõtet hüpata, teist Järva-Jaanit pole eestis vaja....
Sa üldse oled püüdnud end Järva-Jaani tegemistega lähemalt kurssi viia? Mõnel järvajaanikate korraldatud üritusel osalenud (vahet pole isegi, kas pealtvaatajana või ise osalejana koos tehnikaga)? Või käidki niisama siin erinevates teemades meid halvustamas lihtsalt halvustamise enda pärast? Mulle küll tundub, et pigem on õige viimane variant...

Missugust olulist infot see juurde annab, kui Sa igale teisele postitusele lisad lõppu mõne JJVV tegemisi halvustava repliigi?

Vabandan otsekohesuse pärast, kuid selliseid sõnavõtte lugeda kaasfoorumlase poolt, kellest üldiselt olen lugu pidanud ja kelle tegemisi huviga jälginud, ei olnud üldsegi meeldiv.


http://www.youtube.com/watch?v=qL-pyUkQhvw

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

(01-02-2013, 00:37 AM)Sillu Kirjutas:  Missugust olulist infot see juurde annab, kui Sa igale teisele postitusele lisad lõppu mõne JJVV tegemisi halvustava repliigi?

Vabandan otsekohesuse pärast, kuid selliseid sõnavõtte lugeda kaasfoorumlase poolt, kellest üldiselt olen lugu pidanud ja kelle tegemisi huviga jälginud, ei olnud üldsegi meeldiv.
http://www.youtube.com/watch?v=qL-pyUkQhvw

Huvitav, mina küll ei tunne et kasutaja mlsluik oleks midagi halvasti öelnud või mõelnud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(01-02-2013, 00:37 AM)Sillu Kirjutas:  
(01-02-2013, 00:27 AM)mlsluik Kirjutas:  Üle oma varju pole mõtet hüpata, teist Järva-Jaanit pole eestis vaja....


Missugust olulist infot see juurde annab, kui Sa igale teisele postitusele lisad lõppu mõne JJVV tegemisi halvustava repliigi?

Vabandan otsekohesuse pärast, kuid selliseid sõnavõtte lugeda kaasfoorumlase poolt, kellest üldiselt olen lugu pidanud ja kelle tegemisi huviga jälginud, ei olnud üldsegi meeldiv.


http://www.youtube.com/watch?v=qL-pyUkQhvw



Ei halvusta ma kedagi ega midagi, kõigest kujundlik näide sellest mis saaks siis kui võtaksin ligi rohkem masinaid kui üleval jõuaks pidada.

Kui keegi tundis end puudutatuna siis järelikult tabasin hella kohta?
Lihtsalt aiaäärde mädanema mina mina isiklikult ei võta ühtegi masinat, teades et see kunagi enam liikuma ei hakka, pigem viin utiili mis oleks antud juhul tunduvalt loodussõbralikum käitumine. Ei jääks sellest sõidukist järeletulevatele põlvedele nagunii alles muud kui näide esivanemate laastavast eluviisist.



JJVV poolt taastatud masinaid on muidugi hea vaadata, selle eest tuleb teid tõesti tänada.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

loen, mõtlen, loen veel ja ei saa aru.
pigem ütleb ju teemaalgataja hoopis hästi järva-jaani kohta.
või no vähemalt nii võib mõista.
või saan ma väga valesti aru?
igatahes kui teemaalgatajale soovitatakse järjekordset projekti, siis ta ju vastab, et olemasolevate tegemisega jägub tööd küll ja veel ja pole vaja muuseumitäit projekte kokku koguda. täitsa arusaadav.
parandage mind kui ma eksin.
Vasta

(01-02-2013, 10:37 AM)diesel Kirjutas:  loen, mõtlen, loen veel ja ei saa aru.
pigem ütleb ju teemaalgataja hoopis hästi järva-jaani kohta.
või no vähemalt nii võib mõista.
või saan ma väga valesti aru?
igatahes kui teemaalgatajale soovitatakse järjekordset projekti, siis ta ju vastab, et olemasolevate tegemisega jägub tööd küll ja veel ja pole vaja muuseumitäit projekte kokku koguda. täitsa arusaadav.
parandage mind kui ma eksin.

Täpselt nii Wink

Natuke Jumzist ka:

Eilset sula kasutasin ära ning tegin jumzile ühe suuremat sorti survepesu. Tolm, õli jms sai maha pestud, valmis värvimistöödeks.
Enne pesemist tegin paar proovirigi, rool on igatahes tasemel. Kohapeal saab ühe käega kenasti rattad lõpuni keerata ning seisva mootoriga on masin täiesti juhitav.

Ega keegi ei oska öelda kas käivitusmootori vanale karburaatorile (äkki oli K16, umbes mälujärgi) õhupuhasti ka olemas oli või kasutati ainult plekki mis ette käis.

Uuema karburaatori K 06 õhufilter on tunduvalt suurem juba.

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Vabandan, kui mina nüüd kellestki või millestki valesti aru sain. Olles ise JJVV eetseisuse liige, ei ole ka mina alati kõigi sealsete otsustega nõus. Samas olen aru saanud, et nn. varjupaiklaste eesmärk ei olegi otseselt kõigi sealsete eksponaatide taastamine, vaid kõigi või, ütleme, võimalikult paljude Nõukogude ajal meil liikunud sõidukimarkide ja -mudelite kogumine. Justnimelt kogumine kogumise enda pärast ja nii ongi. Võimalustmööda muidugi on saanud eriti viimastel aastatel ka mitmed sõidukid korrastatud.

Samas olen ka isiklikult seda meelt, et pigem las asi seisab lootuses, et võib-olla kunagi tekib võimalus taastada. Ja kui ka ei teki, siis vanarauda jõuab ju alati viia ka kunagi ebamäärases ning järjest kaugemale lükkuvas tulevikus.

Et nüüd jutt ei läheks liialt kaugele JuMZi korrastamise teemast, siis minu poolest loeme siinkohal selle Järva-Jaani teema lõpetatuks, kui just ksf! mlsluik ise ei soovi sellel teemal rohkem sõna võtta.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

Õhufiltri annab teha sellele vanamalli karburaatorile ka ise n.ö costume made variandis. Peab lihtsalt oskama teha.


Vasta

(01-02-2013, 17:38 PM)MAZ Kirjutas:  Õhufiltri annab teha sellele vanamalli karburaatorile ka ise n.ö costume made variandis. Peab lihtsalt oskama teha.

Ise saab alati teha aga just sellepärast tekkiski huvi et kas orgiaalis tal üldse filter oligi?

Nö uuemale "membraaniga" K 06-le on kopsikuga filtrid, suhteliselt suur ja mitte midagi tegev kopakas...
Seda vana tüübi karburaatorit pole plaanis välja vahetada, tunduvalt lollikindlam kui uuemad. Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Lihtsalt huvist küsin, kas muidu see uuema tüübi oma üldse sobib kinnitustelt?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(01-02-2013, 17:50 PM)saarrand Kirjutas:  Lihtsalt huvist küsin, kas muidu see uuema tüübi oma üldse sobib kinnitustelt?

Sobib, kinnitused on standartsed. Õhufiltri poolne ots võib erineda...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ise paigaldasin mõni aeg tagasi sarnase aparaadi käivitusmootorile membraaniga karbu asemele ujukiga variandi. Mootoripoolne ots istus kenasti paika, aga õhupuhasti tegi natuke raginat kui kinni keerasin.
Vasta

[quote='mlsluik' pid='300545' dateline='1358699549']

Kuna ühtegi tagagumist aknaraami ei laekunud siis tegin kiirelt ise ühe, paigaldada jäi veel pleksiklaas. Müüakse sellist "kriimustus" kindlat pleksi, praktika näitab et lõpuks on ikka hägune aga siis tuleb lihtsalt uus panna. Wink 5a kestab vabalt.


Kus sellist pleksiklaasi müüakse ja mis hinnaga..?
Tänud!

Taivo
55624799
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne