Aga etikette tasub lugeda, eriti kui tahad tundmatuid asju omavahel segada. Mul sellega üks pisut kehv kogemus, kus ma lähtusin põhimõttest,et lollid loevad vaid purgisilte. Tulemus oli reaktsioon kahe mittesobiva komponendid vahel ja kõik töö tuli nullist uuesti teha.
Nimelt osteti see kunagi ühte X sohvoosi sisse uuena ja sellest pidi saama uus EO kopp. Plaan oli selline,et vana EO kopp oli juba 26.a jutti tööd teinud ja taheti koppa osad tõsta siis sellele ringi. Aga tuli riigikorra vahetus ja soolo masin jäi mitmeks aastaks lattu seisma. Peale sohvoosi likvideerimist sai siis mees selle uuena endale(ostis välja). Ainus modifikatsioon on laiemaks needitud porilauad ja saha jaoks hüdrosilinder ette.
See traktor on kallis maasikas. Tiivalaiendite osas on omanikul oma arvamus,et kui neid pole loobib pori üles. Aga mine sa tead ümber veenma.
Sellel masinal on alles isegi tehase katte talve jaoks.
Kui ma nüüd omanikuga räägin, ehk lubab ta teha fotod kattetest ja mõõta ära. Üleliigseid kahjuks tal ei ole. Kuid need katted saab ka ise teha, kui sul on vanu vatti joppesid, veidi present riiet ning vastav õmblusmasin.
Jumzi ajasin välja ära, kurat, kõrgsurve pumbal oli regulaatori latt kinni jäänud, tõmbasin kiirelt küljekaane maha ja kruvikeerajaga timmisin uuesti liikuma... Kuskilt kakkus õhku ka vahele, aiataha ta igatahes ära suri. Etteande pumb arvatavasti õhtal, käsipumbaga lööb kenasti kütte üles küll, aga natuke käib ning siis jääb nälga. Peenpuhastus filtri panin ka uue, oli juba selline suurem möllamine. Settefiltrist lasin alguses sodi välja ja hiljem jätsin üldse süsteemist välja, ikka rsk ei saa kütet. Torust tuli kenasti. Eks jääb praegu nii, korraks laia maailma minema, tagasi tulles majandan edasi...
Paak sai sügisel enne pealepanekut pestud ning torust jookseb peale kenasti, käsipump lööb sammuti kütet üles paari korraga. Läbi filtrite tuleb vabalt. Võibolla etteande pumbal tihend ära surnud või vedru katki. Polnud eile aega vaadata kahjuks.
(22-02-2013, 11:50 AM)mlsluik Kirjutas: Paak sai sügisel enne pealepanekut pestud ning torust jookseb peale kenasti, käsipump lööb sammuti kütet üles paari korraga. Läbi filtrite tuleb vabalt. Võibolla etteande pumbal tihend ära surnud või vedru katki. Polnud eile aega vaadata kahjuks.
Ei ole loogiline - Sul on paak ju kõrgemal ja etteandesse peaks jooksma vabal voolul peale... Voolikud kah lühikesed.
Suht huvitav tõesti, miskit nagu vahepeal lahti võtnud pole ega midagi. Ei usu eriti et kuskilt õhku vahele kisub, seibid uued ja enne toimis, nüüd peale garaasis seismist selline asi...
Ahh mis seal ikka olla saab, kas kisub õhku või etteande pumb tahab hoolt saada.
(22-02-2013, 12:11 PM)v6sa Kirjutas: Ei ole loogiline - Sul on paak ju kõrgemal ja etteandesse peaks jooksma vabal voolul peale... Voolikud kah lühikesed.
Siinkohal hea meenutada enda suve, kui keset suurt metsa Valmetil etteandepump ära kooles. Mis siis ikka, kanku kapoti peale, rihmaga kinni, imesin kütuse voolikusse ja voolik otse kõrgsurvepumbale taha. Sai loomuliku pealevooluga metsast välja sõidetud ja natukene töödki tehtud kuniks uus pump Saksamaalt kohale jõudis.
Läks küll rohkem aega, kui planeerisin. Aga sain fotod siis JuMZi talvekasukast. Ma ei oska öelda,kas see on nüüd originaal või sinna ise leiutatud? Kahtlus tekitab just see tsinkplekist riba. Eelmisest peremehest see nii traktori külge on jäänud.
Selline näeb ta visuaalselt välja. Teine pool on täpselt samasugune.
Mõõdud. Laius 61 cm, pikkus alt 118 cm ja ülevalt 108 cm.
Pealt kaetud pruuni termatiiniga, seest vatti moodi asi.
Sisemise ruudu mõõdud 15,5 cm x 16,5 cm
Kasutatud on siis M10 mutrit ja kruvikeerajaga keeratavat polti.
Võib olla oli erandeid, kuid Pärnu remondiviletsuses olid omal ajal saada ainult MTZ-i kasukad. JuMZ-ile tuli teha väikesed ümberlõiked, sest sumpsi ja õhupuhastaja asukohad on erinevad. Veevalamise lapats vis isegi sobis. Kui MTZ-le ilmusid varre otsas tuled, siis järgnesid ka uue lõikega kasukad, tulede juures olid lõhikud, sai nööriga ümber varre siduda.
Pildil olev on ikka rats ettepaneku korras meisterdatud.
Mulle tundus ka asi, kahtlase võitu. Kuna nina jääb avatuks külmale ja see peaks olema ka loogiliselt kaetud.
Kuid pean tunnistama,et see rats on väga hästi tehtud. Selles osas pean mütsi maha võtma selle ees, kes selle välja mõtles ja valmis tegi.
OT, aga mitu voolikut läheb Jumzi masti alumisele silindrile? Ma vedasin omale koju uuema aegse vene päritolu tiibadega libistaja, sellel on tiibade alla laskmiseks peal Jumzi noole alumine silinder, mõlemas otsas on aga õlitoru. Ksf! mlsluik oskab kindlasti mulle öelda, kuidas selle ühendamine peaks käima ja miks on 2 lohvi vaja?
OT end!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2013, 00:17 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tegu kõige tavalisema kahepoolse silindriga, ühest otsas surud õli sisse- tuleb "silindri tokk" välja, teisest otsast õli sisse surudes lükkab silindri toki sisse... Mõlemale poole kolvile saab survet rakendada. Teiselt poolt kolbi jookseb õli läbi jagaja paaki.
Silinder nagu iga teine...
Aga kui seade "vajub alla" ilma kõrvalise abita ning tõstmiseks on ainult ühte seksiooni vaja siis seda teist stutsi päris kinni panna ei saa,õhul pole siis kuhugi minna. Mingi filter vms otsa...
Võibolla ei saanud ma küsimusest päris täpselt aru, üle 12h on inimene tunnelis radooni sisse hingand ja mõistus pole kõige tervam, hommikul vaatan uuesti üle selle eelnevalt püstitatud küsimuse ...