Mercury Comet 1964 Indenori diisliga
#21

Kumb mootor ta Sul on XDP 4.88 (1948 ccm), XDP 4.90 (2112 ccm)?
Sellest sõltub ka kütuse kulu. Sul auto mass ca1200 kg. tühjalt. Ja siis jääb Ta Sul uimaseks. Igapäevaliikluses samad probleemid nagu mu eelnevas postituses. Kui soovid igapäevaliikurit siis paigalda sinna Scorpio 2,5D moto koos käimariga. Samas anna teada ka taga diffri ülekande suurus. Jõudu.
http://www.oldride.com/library/1964_mercury_comet.html
Sellel lehel oled kindlalt käinud.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#22

Issand sa näed ja sa ei mürista!
Juba tqhq teemas kus seda nürisünnitist elustada üritati tekkis tahtmine öelda et võta see oksendus seal vahelt välja ja vii koskisse ära või müü mõnele traktori ehitajale ära. Fakt on see et kui ostad omale sellise auto ja plaanid selle indenori õudusega mõnele raua üritusele jõuda siis seal saad sa küll jalaga tagumikku et pole omale miskit asisemat vahele ostnud. Keegi ei käse 7lirtsust bensukat osta, piisab kasvõi suvalisest 5,0 80date keskpaiga veekahessasest. Arvestades et tänanses eestis on diisli hind kõrgem kui bensul ning arvestades et see mootor on 10 kordselt jõuetu oma momendu ja kilovatsi poolest , siis tuleb meeletu kulu mootori ülekoormamisest.
äärmine ja mitte parim lahendus on kasvõi panna vahele mõni MB 3-4 lirtsune ridakuus disla mida leiab väga erinevatelt Mb sõidukitelt.

kui sa ei soovi et su auto muutuks süljetopsiks kuskil raua ürituse parklas siis vaheta see jura välja ja ära vaeva oma ajusid. Tuletan siinkohal meelde ühte Leylandi mida hakati ehitama enne kui tehnika töötas ning mille mõttetu mootorinärakas maksis kodanikule kätte kolm kuud tööd , talverallile mittejõudes. Selle juraga mis sul aiste vahel , elad sa sama jama üle varem või hiljem.

Sealpool soomelompi on ka töötavaid 6,2D mootoreid koos kastiga saada palju parema hinnaga kui meie maal. Kui sa just nii hirmsasti selle auto aiste vahel diislit näha soovid.
See oli nüüd see virtuaalne näopeks.
Wink

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#23

mine perssse Üllar! Big Grin Big Grin Big Grin



Vasta
#24

(27-02-2013, 14:09 PM)ryblik1 Kirjutas:  arvestades et see mootor on 10 kordselt jõuetu oma momendu ja kilovatsi poolest , siis tuleb meeletu kulu mootori ülekoormamisest.

Ilmselt selle mootori suurim mõte on selles, et see on olemas. Kui juba vahetada, siis tähendab see lisakulu , mida pole paslik ökomasinate puhul teha Smile

Momendipuudus ja kütuse ülekulu on liialdatud hinnang.
Rauaüritusel viltuvaatamine ago on ülimalt tõenäoline, peaaegu fakt Smile. Mitte et see oluline oleks.
Vasta
#25

(27-02-2013, 14:57 PM)TeeTL Kirjutas:  
(27-02-2013, 14:09 PM)ryblik1 Kirjutas:  arvestades et see mootor on 10 kordselt jõuetu oma momendu ja kilovatsi poolest , siis tuleb meeletu kulu mootori ülekoormamisest.

Ilmselt selle mootori suurim mõte on selles, et see on olemas. Kui juba vahetada, siis tähendab see lisakulu , mida pole paslik ökomasinate puhul teha Smile

Momendipuudus ja kütuse ülekulu on liialdatud hinnang.
Rauaüritusel viltuvaatamine ago on ülimalt tõenäoline, peaaegu fakt Smile. Mitte et see oluline oleks.

vaadates selle masina üldist olukorda ja seda mida selle masina tegemine kaasa toob siis mootori vahetus on üks väiksemaid ettevõtmisi ju
maha tuleb ta sealt aiste vahelt ju niikuinii ja põhjendus sellest, et ta olemas on kahanab kohe sellega koos
lisaks kahandab olemasolu tähtsust ka see, et see mootor vajab suure tõenäosusega korralikku remonti ja nüüd ongi see olemasolu juba minetanud oma tähtsuse.

sellise auto tegemine pole mitte öko ehk säästlik ettevõtmine rahakoti suhtes ei nii ega naapidi võttes.

lihtsam on see mootor jube eos ära vahetada kui hiljem seda teha.

Teine teema on auto taastamine sellisna nagu ta on säilitades seda mootorit seal vahel kui mingit ajalugu (mõistmatu ettevõtmine aga noh).

Kas sellele mootorile on piisavalt detaile, et seda korralikult remontida saaks ?
Vasta
#26

Kas sellele mootorile on piisavalt detaile, et seda korralikult remontida saaks ?
[/quote]
**************************************
XDP 4.90 46kv/62hj 2112cc
058-B4433-030 18.20 kompl kepsusaaled

058-M5273-000 26.00 kompl raamsaale 54,994/55,009 (58,73/58,75) mõõtudega
058-W2134-000 8,20 paar pikilõtkusaale
039-65276 121.00 täielik tihendi komplekt va.klapisääre tihendid.
071-92179 2,50 klapi juhtpuks tk. 8,5x14,05x54,5

Noh need tulid esimesena kiirelt välja. Pole eriti hullud hinnad.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#27

(27-02-2013, 14:56 PM)Jossu Kirjutas:  mine perssse Üllar! Big Grin Big Grin Big Grin
Anna andeks, tean et see on jube valus teema aga ma loodan et keegi ei korda samu asju.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#28

(27-02-2013, 17:12 PM)agaa Kirjutas:  Kas sellele mootorile on piisavalt detaile, et seda korralikult remontida saaks ?
**************************************
XDP 4.90 46kv/62hj 2112cc
058-B4433-030 18.20 kompl kepsusaaled

058-M5273-000 26.00 kompl raamsaale 54,994/55,009 (58,73/58,75) mõõtudega
058-W2134-000 8,20 paar pikilõtkusaale
039-65276 121.00 täielik tihendi komplekt va.klapisääre tihendid.
071-92179 2,50 klapi juhtpuks tk. 8,5x14,05x54,5

Noh need tulid esimesena kiirelt välja. Pole eriti hullud hinnad.
[/quote]

eks need hinnad tuleb panna taustsüsteemi - kui mingit sellise konega haruldast asja originaali taastada, on kõik okei. ei ole okei kohe kuidagi, kui ka mingit reaalset tarbimisväärtust otsida asjast.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#29

(27-02-2013, 08:27 AM)agaa Kirjutas:  Kui soovid igapäevaliikurit siis paigalda sinna Scorpio 2,5D moto koos käimariga.


Ei ole olemas sellist asja ... on Scorpa Indenori või VM-i konega.

Dad.
Vasta
#30

Põhjus, miks see teema mulle kogu aeg ette jääb, on selles, et suviti pööritan kah 49kW diisli najal 1350kg tühimassiga mööda Eestimaad.
On üsna vaevaline edasiliikumisviis. Tõepoolest on. Aga kuna aega on ja liikluskeerisesse ronida niikuinii ei meeldi, siis see totaalne kiirenduspuudulikkus ei tapa.

Aga siis. Iga kord, kui ülimalt töökindlana tundunud diiselpress on äkitselt või pikkamööda kepsu nurka visanud, olen mõelnud tagasi originaalse 2.8L ja 100kW mootori peale. Ja kaalunud selle asemele mõne kättesaadava ja korraliku R6 paigaldamist.
Ja iga kord olen visanud vana mootori minema ja pannud samasuguse diisli tagasi. Sest seda on olnud häbematult lihtne ja odav teha ning pole olnud ümberehitamise vaeva ega ARK-is vormistamise jamasid.

Niisiis tuleb tõdeda, et ilmselgelt ma ei tea, mida tähendab ettenägelik investeering.
Investeerides üks kord palju aega särtsaka bensumootori installeerimisse, hoiaksin hiljem selle aja maanteel kiirustades ju kokku, eksole ? Toungue

Joont alla tõmmates - kui hobiautoga seotud emotsiooni tekitab 20% kütusekokkuhoid,- siis tuleb valida diisel. Kui sõidumõnu,- siis krapsakas bensukas. Kui mitte kumbki, siis pole valida ega otsustada vaja. On nagu on, või nagu hädavajadus sunnib.
Vasta
#31

Arvestades, et tegemist on vanatehnika foorumiga (mitte muskelautode omaga) on igati asjakohane auto taastamine võimalikult originaali. Samas, see sõltub ikkagi omaniku visioonist. Kas ta tahab sellest teha musta numbri kandidaadi, Hot Rod´i , Low Rideri või midagi vahepealset.
Vasta
#32

vabandust, teen seie nüüd väga teemavälise märkuse. ärge pahandage, sõbrad suumahherid. sõidan ka igapäevaselt traktoriga mööda eestimaad. 1350 tühjalt ja 2100 kirjade järgi täielt (vahel rohkemgi) ja vatikilosid on 51. no ei ole uimane, piisab täiesti ja jalgu ei jää.
seega julgeks arvata, et küllap see indenor saab komeedi liigutamisega hakkama küll. ja üritustel saaks kindlasti ka positiivset tähelepanu, mitte ainult puritaanide ilkumist.
Vasta
#33

Nüüd siis on masin toas,ning vaikselt tegelen selle diisli elustamisega.Sai kütusepump maha võetud.Seoses sellega võiks mõni selle mootoriga tegelenu natuke infot jagada,kuidas seda pumpa tagasi pärast panna,et pritsenurk õige saaks?Kas hammaste peal on mingid markeeringud vms?
[Pilt: 1470127_691856027525925_1587777524_n.jpg]
[Pilt: 1452160_691856044192590_1584474172_n.jpg]
[Pilt: 1459714_691856117525916_1184471154_n.jpg]
[Pilt: 581273_691856140859247_551477301_n.jpg]
[Pilt: 1454684_691856194192575_1251934873_n.jpg]
[Pilt: 1461826_691856210859240_725969416_n.jpg]
Vasta
#34

(15-11-2013, 16:44 PM)Raudteehull Kirjutas:  Seoses sellega võiks mõni selle mootoriga tegelenu natuke infot jagada,kuidas seda pumpa tagasi pärast panna,et pritsenurk õige saaks?Kas hammaste peal on mingid markeeringud vms?

Kindlasti on, aga eest poolt lähenedes.
Üldiselt kehtib lollikindel reegel, et kui sa ei tea, ei oska või ei ole infot saadaval, siis teed enne lammutamist märgid peale.
Tegelikult tekkis küsimus, et miks sa üldse selle pumba maha võtsid?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#35

Nüüd siis uus mootor olemas,see diisel läheb sealt ära.Asemel siis 351 cid Windsor V8.see siis 5.8l bensukas.Doonorauto on Mercury Monarch-läheb prügimäele,läbi mädanenud kere.
[Pilt: 1476171_708470915864436_1467595142_n.jpg]
[Pilt: 1513861_711910308853830_991746556_n.jpg]
[Pilt: 1467249_711910322187162_1756110959_n.jpg]
Vasta
#36

Mõistlik lähenemine, selle diisli töölesaamne+juppide leidmine tundus mulle juba alguses nüri.Sad
See Mercury on vist eluaegne eesti auto olnud?


Vasta
#37

(17-12-2013, 21:40 PM)MAZ Kirjutas:  See Mercury on vist eluaegne eesti auto olnud?
1980-te lõpus Venemaalt toodud, siis oli potisinine Smile
Vasta
#38

Palju sinise nina eest raha tahad Big Grin jube kena seinalambi saaks endale Cool

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#39

Ma pole masina omanik,võtsin sealt vaid tehnika,omanik võtab tuled ja võre ära,tal teine selline veel(müügis). Kontakti saab sealt: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41517
Vasta
#40

Uut mootorit lahti võttes,selgus et tegu polegi 351W ga vaid 302C ga.Tuleb ikka alati üle kontrollida,mida ostad/müüd.Nüüd siis blokk ja vänt Tõukurisse käitlemiseks antud.TqHq foorumis pikemalt juttu koos piltidega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne