04-03-2013, 15:10 PM
Palju nende silindrite ja kolbide eest ka raha küsiti, ja kuskohast ostsid?
Taivo
55624799
(04-03-2013, 15:10 PM)kaasik Kirjutas: Palju nende silindrite ja kolbide eest ka raha küsiti, ja kuskohast ostsid?
(04-03-2013, 15:26 PM)MAZ Kirjutas: Mis siis lõplik värvilahendus tuleb ja kas kabiini ka peale kavatsed teha?
(04-03-2013, 15:22 PM)viplala Kirjutas:(04-03-2013, 15:10 PM)kaasik Kirjutas: Palju nende silindrite ja kolbide eest ka raha küsiti, ja kuskohast ostsid?
30.- tk, VK Traktorikaupadest
(04-03-2013, 15:46 PM)saarrand Kirjutas:(04-03-2013, 15:22 PM)viplala Kirjutas:(04-03-2013, 15:10 PM)kaasik Kirjutas: Palju nende silindrite ja kolbide eest ka raha küsiti, ja kuskohast ostsid?
30.- tk, VK Traktorikaupadest
Kas need on ikka Vene silindrid-kolvid või Hiina analoogid?
(04-03-2013, 16:40 PM)Wiki432 Kirjutas: Seda kaheksat grammi taga ajada kepsu kaalude võrdseks ajamisel aeglase diisli kohutava vibratsiooni taustal... Ei tea, mina küll ei näe mõtet. Originaalväntvõllil on tasakaalustamiseks kasutatud külgepolditavaid kuvaldakaalulisi raskusi, uuel ma neid ei näe. Siit tuleb juba 5 kilo kaaluerinevust.
(04-03-2013, 16:24 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tere!
Teemaalgatajale hoiatus!
Liigub uusi väntvõlle,millel puuduvad hooratta tihvti augud...... väntvõllil õlikanalid osades kaeltes.... Enne kui hakkad rõõmsalt mootorit kokku panema,uuri korralikult,kas ikka asjad korras.... Õnneks on õppevahendina vana väntvõll ju ka kõrval olemas,kust siis saab silmaga mõõtu võtta....
Nii igaks juhuks sai mainitud...
Jõudu!
(04-03-2013, 17:38 PM)JaakH Kirjutas: ...
Muidu tõotab ilmselt üks äge lumelabidas tulla.
(04-03-2013, 18:24 PM)v6sa Kirjutas: Kepsude kaaluajamisel ei ole mõtet - see ei muuda asja paremaks. Aga mängu ilu ja meelerahu huvides oleks muidugi huvitav teada, palju tegelikud erinevused siis ka tulid.
Sa ikka tead, et kumbki kepsu pool kaalutakse eraldi?
(04-03-2013, 21:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tekkis siin selline mõte,et ega selline ilma vastakaaludetta väntvõll ei nõua teist hooratast? Ja kuidas sealjuures väntvõlli -hooratta-siduri tasakaalustamisega lood on...... Küsimusi on. Arvan,et vast asja müüja peaks seda teadma. Ise pole sellist võlli veel oma silmaga näinud.
(04-03-2013, 13:12 PM)mlsluik Kirjutas: Liigne agarus pole ka hea, mootori sisemusse jäävad osad ning klapikambri kaane alune osa plokikaanest võiks siiski ilma värvita olla. Olgu see värv nii hea kui tahes siis õli ja sooja koosmõjul hakkab see värv kooruma ning õlikanaleid ummistama.
Aga muidu 5+ Hea kohe vaadata.
(04-03-2013, 22:30 PM)2715 Kirjutas: Kui juba tegemiseks läks, siis kepsudel võiks piirduda ka alumiste poolte ühte kaalu ajamisega.
Mina kaalusin nii, et kaalu peale terava servaga plekitükk, keps sõrmepuksi pidi nööri otsa ja lakke.
Kepsu panin siis täpselt poolitusjoonega sinna teraviku peale ja asjad ajasin grammi pealt kaalu.
Soojalt soovitan ka hooratas panna laagritele pöörlema ja veenduda tasakaalus algul ilma ja siis koos sidurikorviga.
Just hooratas annab kõige rohkem tunda kui pole tasakaalus.
Nii tehtud Mtz mootor on oma töövahendil peal ja ikka väga tuntav vahe on enne ja pärast.
Sai ka klapivedrud Gazi omad pandud ja käib rõõmsalt 3200 pööret ilma vibratsioonita.
(05-03-2013, 09:37 AM)saarrand Kirjutas: Küsin veel üle, kas 30€ masksis silinder koos kolvi ja rõngastega?
(05-03-2013, 10:17 AM)tammetonu Kirjutas: Kui jõuad sidurini,siis jälgi hoolega käpapolte.Meie piirkonnas läks kolmel(kaasaarvatud minul) mehel VK traktorikaubast osetud käpapolt katki.Väga ohtlik-enne kui reageerida jõuad võid sõbrast üle sõita või leida end kalda alt kummuli.Mina ei julgenud enam originaali sisse panna,vaid ostsin poldipoest kõvema poldi ja kohaldasin talle vahekettaga sobiva krae.Praktika näitab ,kui palju ta peab, kuid usaldan teda rohkem kui logiseva mutriga originaali.