18-03-2013, 08:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2015, 21:33 PM ja muutjaks oli AhtoP.)
Tere,
Panen siis siia ülesse oma traktori väiksed tegemised, ning kavatsen jooksvalt ka uuendada.
Igaks juhuks mainin, et see pole nali
Lühike jutt, mis varem tehtud:
2007a. sai toodud väikse kabiiniga Mtz80L mis pärines aastat 1987.
Pole sama, kuid identne
2008a.. Koheselt sai peale pandud starter(käivitusmootor ei õigusta ennast). Masin sai omale täiesti uue suure kabiini. Kabiiniga nägin kõvasti vaeva, ning Kõik metall osad on kaetud paksu ja tugeva kunst nahaga, ning kus võimalik on all ka 10mm paksune porolooni kiht. Põhja ja küljed koorisn paljaks. Plekil vibratsiooni vähendamiseks läks paks pigimatt(4mm), selle peale 5mm spets summutus kumm, ning lõpuks siis poroloon kuhu sai. Põhi kus jalgadega otsas on kolmekorde vilt veel lisaks.
Jagaja ümber olev kopsik on otsast lõpuni ise valmistatud ja samuti pigimati, poroloni, kummi mati ja nahaga kaetud. Kohad mida tihti jalg hõõrub, on kaetud roostevaba rihvel plaadiga. Traktor on sees vaiksem kui 90 keskpaigiga läänekad.
Veidi edevust lisab heleda kunst nahaga kaetud armatuuri ülemine osa. Kõik on tehtud korralikult ja nii, et on praktuline ja ilus.
2009a. Vedava esisilla(kasti sai jupid lisatud juba varem), ning uue värvkatte otsast lõpuni. Saolngi läks ka Lällar(raadiosaatja). Tihti koos teise kahe masinaga põllul.
Peagi lisandus ka KUN, mis tuli suuremas osas taastada.
2010a. sai veel salongi täiustatud, ning sisse läke neli korralikku kõlarit+"väike" lisa bassikõlar, ning korralik sony makk. Kõik kvaliteetsed ja uued jupid. Heli on hea! Lisaks sai taha ja külje klaasidele toon kiled. Sisse-ehitatud inverter(näiteks tel. laadumiseks). Korra sai pullipärast ka ekraan sisse pandud, kuid see ei õigustanud ennast. See aasta ehk panen väikse(5-6-7") ekraani ja paar kaamerat.
Kuna haakes on suure osa ajast raske niiduk, siis tuli kogu hakkesüsteem tugevdada. Täpselt keeruline kirjeldada, kuid kõik rippsüsteemi osad on pm. poole paksemaks tehtud. Lisaks siis uus jäme silinder, vähe tootlikum uus pump ja Joystikuga jagaja.
Lisatud on mõned lisatuled.
Tehtud on tegelt VÄGA palju(uus iste, uus rool, korralik rooli võim, uus kardaanipukk, uus starter, akud jne jne) aga jääksi sellest siin kirjutama.
Eelmisel aastal sai alla kruvitud ka uued rehvid. Taha originaal veljele 18,4 R38 ja ette Btr-i rehv mis on pandud Gas66-e veljele.
Nüüdseks on kindel, et läheb peale ka konditioneer. Kõik olemas ja vaikselt ka ette valmistatud. Ennem suve võiks asi peal olla ja toimida.
Slle aasta kevadel sai alustatud mootori uuendusega. Algselt ainult turbotamise plaan muutus sujuvalt mootori kapitaal remondiks. Kõik peale väntvõlli, paari hammasratta ja ploki sai uus. Ka kaan sai uued pesad, klapid, puksid jne.
Nõ. Uus mootor on võrreldes vanaga pea-jagu võimekam. Originaalis 45kw ja 230nm, ning praegu uue sisu, Tkr6 turbo ja Supra intercoleriga võiks olla umbes 90-105Kw ja 400-500Nm. Oleneb mis asendisse pump seada.
Mõned mõõdunud suve pildid
Kui kellelgi huvi, et mis ja kuidas(palju pilte mootorist):
http://www.upload.ee/gallery/10218/Mtz_8...Turbo.html
Ning ka väike video eelmisest aastats.
http://www.youtube.com/watch?v=m0KvI8ntW...jT5gQzYzZA
Peale mootori ehitsut, esimene käivitus
http://www.youtube.com/watch?v=SokM_La50...jT5gQzYzZA
Väike video mootori ehituse käigust. Tegelt veel palju teha.
http://www.youtube.com/watch?v=q70yl3tva...ZA&index=1
Praeguseks on traktor taas täiesti koplektne.
Vaja veel kont peale panna, ning taha suured rattad tagasi panna.
Kevadel plaanis veel osaliselt üle värvida.
Panen siis siia ülesse oma traktori väiksed tegemised, ning kavatsen jooksvalt ka uuendada.
Igaks juhuks mainin, et see pole nali
Lühike jutt, mis varem tehtud:
2007a. sai toodud väikse kabiiniga Mtz80L mis pärines aastat 1987.
Pole sama, kuid identne
2008a.. Koheselt sai peale pandud starter(käivitusmootor ei õigusta ennast). Masin sai omale täiesti uue suure kabiini. Kabiiniga nägin kõvasti vaeva, ning Kõik metall osad on kaetud paksu ja tugeva kunst nahaga, ning kus võimalik on all ka 10mm paksune porolooni kiht. Põhja ja küljed koorisn paljaks. Plekil vibratsiooni vähendamiseks läks paks pigimatt(4mm), selle peale 5mm spets summutus kumm, ning lõpuks siis poroloon kuhu sai. Põhi kus jalgadega otsas on kolmekorde vilt veel lisaks.
Jagaja ümber olev kopsik on otsast lõpuni ise valmistatud ja samuti pigimati, poroloni, kummi mati ja nahaga kaetud. Kohad mida tihti jalg hõõrub, on kaetud roostevaba rihvel plaadiga. Traktor on sees vaiksem kui 90 keskpaigiga läänekad.
Veidi edevust lisab heleda kunst nahaga kaetud armatuuri ülemine osa. Kõik on tehtud korralikult ja nii, et on praktuline ja ilus.
2009a. Vedava esisilla(kasti sai jupid lisatud juba varem), ning uue värvkatte otsast lõpuni. Saolngi läks ka Lällar(raadiosaatja). Tihti koos teise kahe masinaga põllul.
Peagi lisandus ka KUN, mis tuli suuremas osas taastada.
2010a. sai veel salongi täiustatud, ning sisse läke neli korralikku kõlarit+"väike" lisa bassikõlar, ning korralik sony makk. Kõik kvaliteetsed ja uued jupid. Heli on hea! Lisaks sai taha ja külje klaasidele toon kiled. Sisse-ehitatud inverter(näiteks tel. laadumiseks). Korra sai pullipärast ka ekraan sisse pandud, kuid see ei õigustanud ennast. See aasta ehk panen väikse(5-6-7") ekraani ja paar kaamerat.
Kuna haakes on suure osa ajast raske niiduk, siis tuli kogu hakkesüsteem tugevdada. Täpselt keeruline kirjeldada, kuid kõik rippsüsteemi osad on pm. poole paksemaks tehtud. Lisaks siis uus jäme silinder, vähe tootlikum uus pump ja Joystikuga jagaja.
Lisatud on mõned lisatuled.
Tehtud on tegelt VÄGA palju(uus iste, uus rool, korralik rooli võim, uus kardaanipukk, uus starter, akud jne jne) aga jääksi sellest siin kirjutama.
Eelmisel aastal sai alla kruvitud ka uued rehvid. Taha originaal veljele 18,4 R38 ja ette Btr-i rehv mis on pandud Gas66-e veljele.
Nüüdseks on kindel, et läheb peale ka konditioneer. Kõik olemas ja vaikselt ka ette valmistatud. Ennem suve võiks asi peal olla ja toimida.
Slle aasta kevadel sai alustatud mootori uuendusega. Algselt ainult turbotamise plaan muutus sujuvalt mootori kapitaal remondiks. Kõik peale väntvõlli, paari hammasratta ja ploki sai uus. Ka kaan sai uued pesad, klapid, puksid jne.
Nõ. Uus mootor on võrreldes vanaga pea-jagu võimekam. Originaalis 45kw ja 230nm, ning praegu uue sisu, Tkr6 turbo ja Supra intercoleriga võiks olla umbes 90-105Kw ja 400-500Nm. Oleneb mis asendisse pump seada.
Mõned mõõdunud suve pildid
Kui kellelgi huvi, et mis ja kuidas(palju pilte mootorist):
http://www.upload.ee/gallery/10218/Mtz_8...Turbo.html
Ning ka väike video eelmisest aastats.
http://www.youtube.com/watch?v=m0KvI8ntW...jT5gQzYzZA
Peale mootori ehitsut, esimene käivitus
http://www.youtube.com/watch?v=SokM_La50...jT5gQzYzZA
Väike video mootori ehituse käigust. Tegelt veel palju teha.
http://www.youtube.com/watch?v=q70yl3tva...ZA&index=1
Praeguseks on traktor taas täiesti koplektne.
Vaja veel kont peale panna, ning taha suured rattad tagasi panna.
Kevadel plaanis veel osaliselt üle värvida.