Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Otseselt suurt häda ei ole, saan praegusega ka hakkama, aga põhimõtteliselt huviline oleks küll. Mis hinnaklass?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Igiliikur PD-10. Mootor, mis joob kõike mis vähegi põleb.
Vaja oli russat käivitada aga käimari paagis polnud peale bensiiniaurude midagi ja ainuke põlev vedelik mis õnnestus leida oli lakibensiin. Klaasitäis seda vedelikku paaki ja käima ta läks ning suure mootori tõmbas ka käima.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Tavaliselt läheb küll diiselmootor lõhkuma, aga miskipärast läheb mul just see käivitusmootor lõhkuma kui on paar minutit töötanud. Alles siis kui kraan kinni keerata, jääb seisma.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Ma tavaliselt muljun toast magneeto lühistamise nuppu, aga eile nt polnud sellest üldse mingit abi.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Kuna karbu tegin puhtaks ja küünlajuhtme mahavõtmine sellisel puhul abi ei anna, siis kõige loogilisem tundub see tahmakiht. Imelik on see, et hõõgsüüde mootori sedasi lõhkuma ajab, justkui regulaator läheks lolliks. Ükskord lõi plokikaane vahelt vee välja, siis võttis küll kõhedaks.
Postitused: 257
Teemad: 9
Liitus: May 2013
Maine:
7
24-05-2013, 21:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2013, 22:02 PM ja muutjaks oli
Buzzet.)
huvitav, miks minu jumzi käivitusmootor käivitub ükspäev väga hästi, aga teinepäev võid käiama jäädagi, kuna koostöö aldis ta siis jälle pole, aga samas järgmine, ülejärgmine päev käivitub jälle esimesest põõrdest.
Näide "heast" päevast :
karbussi olen maha kiskunud, puhastanud (membraani vahetanud) proovisin ka vanatüübi ujukiga karpat, kaanetihendi olen vahetanud(lekkis jahutusvedelikku), süüteküünalt ja juhet olen vahetanud, ikka sama kala.
Säde on alati olemas ja küünal jääb ka peale pikemat käivitust kuivaks.
Topkaga lõõb küünla märjaks ja ei essugi kasu sellest !
Vahel käivitus ka siis paremini kui kaanes olev sussklapp oli pooleldi avatud olekus.
Viga avastatud
Viga oli süütemagneetos, asi ilma kaaneta päiksekätte kuivama, lisaks kontaktid puhtaks ja vahe õigeks ja samas asendis tagasi ja taas matsupill !
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Topkat pannes peab käivituma igal juhul,isegi kui ei ole karbussi peal.... Ega sädeme olemasolu pole veel kindel,et säde surve all on. Seda peaks siis kontrollima. Küünalt ka muidugi. Ja ega ei ole ju väljast näha,kas väntvõllitihendeid ikka sees on......
Magneetodel tuleks ikka vahel kontakte puhastada,sest need oksüdeeruvad ja vahest annab ja vahest ei miskit. Zigulli komplektis oli üks pisike võti,millel küljes väikene sametviil. Sellega on hea kontakte hõõruda.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
mis ennenägematu kabiin?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Aga mina tean sellist asja. Orig membraan vaja välja võtta, kui ta veel terve on. Lõigata piimapaki kilest selle järgi paar sarnast välja ning panna kõik tagasi nii, et bensiin ei puutuks kokku orig membraaniga. Toimib mitmed aastad kui mitte rohkem. Eeskuju olemas.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
A võibolla väikse karterisse bensiinisegust õli kogunenud, mis segu endasse võtab. Liitepinna lähedal kork, tihti ka määrdenippel pandud. Keera see ära ja anna seni starterit, kuni tühjaks sülgab. "Lõhkumiselgi" võib toitude neistsamadest karterijääkidest. Mõni käivitusmootor töötab eduliselt ilma selle korgitagi- igal mootoril omad soovid. Muidu tõesti kõikesööja mootor. Vahel, kui segupaak tühi, lasin gaasipõleti gaasiga traktori käima!.
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Vaat sinna karteri punniks kasutatakse peamiselt määrdeniplit...
Legend pajatab, et eelmise riigikorra ajal olevat nooruke masinist esimest hooldust teinud ja hoolega masinat määrinud, kui lattu kolmanda pritsitäie määrde järele läks, siis küsiti, et kuhu ta selle määrde surub... Olevat seal küljepeal üks koht mis meeletult määret sisse võtab, välja ei pressi aga kusagilt...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB