Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Vabalt võib olla ka velje enda viga see tühjenemine. Omal see läbi elatud et mersu plekkvelg hakkas ühel hetkel seestpoolt suvalisest kohast läbi ajama.
Ja meiekandi kiirabi transporter T5-te põhiprobleem oli velje keevituskohtade pealt lekkima hakkamine. Aastaga kahel autol kokku 8 velge läks sama probleemiga
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Sõitsin kord matusele. Teel põnt-põnt, kumm tühi. Tagavararatast pole. Käsipumbaga kiiresti täis ja ruttu sõitu. Paarkümmend kilomeetrit sai pumpamistega edasi, siis lagunes külg. Toppisime värsket rohtu täis(just värsket, et põlema ei läheks!) ja aegajalt täiendades jõudsime kadunukese väljakandmise ajaks kohale...
Postitused: 4,678
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Teemast küll pisut välja,aga ühel rehvil küljepeal väike auk kust õhk väljub.Kas seda on tolle paelaga mis sisse torgatakse võimalik korda saada või tuleb sissepoole lapp panna?
Postitused: 150
Teemad: 5
Liitus: May 2011
Maine:
1
17-06-2013, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2013, 12:50 PM ja muutjaks oli
genn.)
Arvestades et rehvikülg pidevalt liigub,on küljel olevat auku suht raske parandada.Kas saab ja kuidas,seda tuleb arutada juba rehvi firmas.
Nende velje vaheliste lekkimistega olin ise ka võidelnud,kõige kindlam on veljed liivapritsis puhastada ja lasta korralikult üle värvida.Eeldusel et on korralikud rehvid jääb asi pidama.
Odavam on muidugi siin juba mainitud õhukummi varjant(seisis mul hoovil 8aastat üks Lada romu,kui ära hakkasin vedama oli kõigis rehvides veel õhk sees.)
Postitused: 6,883
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vahtu/vedelikku võib kasutada küll aga tasakaalustamisele viies tuleb KINDLASTI öelda, et vaht sees, on tervislikum.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.