Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
11-12-2013, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2013, 12:15 PM ja muutjaks oli
Alts.)
Siin on küsimus selles, et kui suure töömahuga ja hõre mootor on. Hakkab ta ju "kütust" ja osaliselt ka õhku altpoolt võtma.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas: Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.
Ärgem unustagem, et üldjuhul on sisselasketoru otsas ka õhupuhasti, vanal MAZ-il minu mäletamist mööda koguni 2 tk. Seega ehk vaid puhvaikast võiks kasu olla, kui see ümber õhupuhasti(te) mässida. Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 264
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
2
11-12-2013, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2013, 13:40 PM ja muutjaks oli
umm.)
Sidur vast põleb ühendamisel maha. Sama mõtekas nagu lõhkuma läinud inimesega rahuliku juttu ajada.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Legend räägib mehest, kes lõhkumaläinud masina 5. käiguga läbi seina lasi. Ehk siis pidurid hästi ei pidanud (või polnud õhk üleval).
Vanematel Krazidel olid vist seda tüüpi pidurid, mis ilma õhuta lihtsalt puudusid (mitte ei blokeerunud, nagu tänapäevastel).
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mina enam aru ei saa, kas OT on eelmine või minu postitus. Aga siiski:
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-...e=category&categoryId=2&position=137
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(11-12-2013, 16:23 PM)motamees Kirjutas: Enne Kamazi olid kõik õhkpidurid sellised. Aa, SuperMAZil olid ka juba vedruakuga, aga ei mäleta, kas see massin tuligi üldse ennem Kamazi.
Ikarused ikka ammu olid enne veokaid, ilma õhuta käsipidurit maha ei saanud.
(11-12-2013, 12:36 PM)Mossemees Kirjutas: Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?
ZIS-bussil oli ka jamzi diisel, kahetaktiline ja kui sõidu ajal lõhkuma läks, olevat ainus soovitus olnud: sõita üle madala kraavi pehmele põllule ja seal piduritega välja suretada. Asfaldil pidurid polevat pidanud looma kinni. Nii rääkisid vanemad bussijuhid. Kui palju seal reaalset elu oli, ei tea. 76.-ndal neid enam polnud kui ise alustasin, siis olid veel viimased neli LUX-i Tallinnas.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Minu arust on ikkagi kõige lihtsam õhu lõdvik lihtsalt kokku pigistada. Pole õhku, pole pauku.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
11-12-2013, 23:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2013, 23:48 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Raivokene- õhu lõdvik ja kokku pigistada? Kui seal oleks midagi, mis kokku annab minna, siis see läheks tavasõidu vaakumiga kortsu ja mootoril ilmaasjata hing kinni.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kas keegi sai aru sellest videost, eriti algus minutitel.
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Näeb väga sedamoodi välja, et miskitsorti "kaitsjad-õiguslased" üritasivad külamuttide viljakoristust torpedeerida.
loll on loll olla.