Teema on suletud

naljanurk 2

(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas:  
(11-12-2013, 02:16 AM)Mossemees Kirjutas:  
(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas:  Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas. Toungue
OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?

Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.

Oled selles soovituses kindel? Mina oma kätt ei julgeks lõhkumaläinud diisli sisselaskesse toppida - osa sellest võib läbi mootori käia. Kui suur osa, sõltub õhutoru servade teravusest...

Ikka mingi suurem kalts või lauatükk... Ning ega lõhkumaläinud mootor seiskuda taha...

Siin on küsimus selles, et kui suure töömahuga ja hõre mootor on. Hakkab ta ju "kütust" ja osaliselt ka õhku altpoolt võtma.

(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas:  Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.
Ärgem unustagem, et üldjuhul on sisselasketoru otsas ka õhupuhasti, vanal MAZ-il minu mäletamist mööda koguni 2 tk. Seega ehk vaid puhvaikast võiks kasu olla, kui see ümber õhupuhasti(te) mässida. Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?

Puruks ja pool pööret tagasi!

Sidur vast põleb ühendamisel maha. Sama mõtekas nagu lõhkuma läinud inimesega rahuliku juttu ajada.

(11-12-2013, 12:36 PM)Mossemees Kirjutas:  ...
Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?

Nagu ülal mainiti: siduri tapmise hinnaga võib esimene kord isegi õnnestuda. Ei tasu unsutada, et reeglina on säärased mootorid Wäggeva Pöördemomendiga, mida friktsioonsidur kuigi heaste sulatama taluda ei taha...

Mingi sõiduka mahlapaki tapad siduriga ära. Kahetaktiline diisel, millel töömahtu pangetäis, tapab siduri ära.Big Grin

Legend räägib mehest, kes lõhkumaläinud masina 5. käiguga läbi seina lasi. Ehk siis pidurid hästi ei pidanud (või polnud õhk üleval).

Vanematel Krazidel olid vist seda tüüpi pidurid, mis ilma õhuta lihtsalt puudusid (mitte ei blokeerunud, nagu tänapäevastel).

(11-12-2013, 11:12 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas:  ... Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.

Oled selles soovituses kindel? Mina oma kätt ei julgeks lõhkumaläinud diisli sisselaskesse toppida...
Minu meelest pole üle miinus 1atm vaakumit olemas. Olgu siis kasvõi lõhkuma läinud mootor.
Tahtsin toetada v126 arvamist. Käe panemist sellise mootori peale segab vast rohkem hirm... ja neid puhvaika ärasöömise jutte ka häste ei usu. Kui just mõnda kaltsutükki puhvaikaks ei nimetata.

hp

Õige, vaakum saab olla kuni -1 bar.

Kui arvestada, et Wäggev Diisel hingab läbi vähemalt 80 mm läbimõõduga toru, tuleb sisselaske pindalaks 50 ruutsentimeetrit. Kui me arvestame reaalseks rõhuvaheks ka 0,5 bar, siis toru katvat kätt surub torusse jõud 0.5*50*10=250 N ehk 25 kilo. Vähe? Ilmselt küll.

Aga inimese käsi on habras ja toruserv terav... Ning kord kinni imetud kätt enne mootori seiskumist ilmselt ära tõmmata ei õnnestu. Vähemalt ei suutnud mina russi õhupuhasti torul nihutada vineerplaati, millega sai KSP regulaatori rikke tagajärjel täispööretel lõugavat mootorit tapetud.

OhutusTehnika reeglite järgi on keelatud palja käega töötava mootori sisselaset sulgeda.

OhvToopiku lõpetuseks üks pilt elust enesest: http://kindofnormal.com/wumo/2013/12/09

(11-12-2013, 14:16 PM)zazik Kirjutas:  ...Vanematel Krazidel olid vist seda tüüpi pidurid, mis ilma õhuta lihtsalt puudusid (mitte ei blokeerunud, nagu tänapäevastel).
Enne Kamazi olid kõik õhkpidurid sellised. Aa, SuperMAZil olid ka juba vedruakuga, aga ei mäleta, kas see massin tuligi üldse ennem Kamazi.

hp

Mina enam aru ei saa, kas OT on eelmine või minu postitus. Aga siiski:
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-...e=category&categoryId=2&position=137

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(11-12-2013, 16:23 PM)motamees Kirjutas:  Enne Kamazi olid kõik õhkpidurid sellised. Aa, SuperMAZil olid ka juba vedruakuga, aga ei mäleta, kas see massin tuligi üldse ennem Kamazi.

Ikarused ikka ammu olid enne veokaid, ilma õhuta käsipidurit maha ei saanud.
(11-12-2013, 12:36 PM)Mossemees Kirjutas:  Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?
ZIS-bussil oli ka jamzi diisel, kahetaktiline ja kui sõidu ajal lõhkuma läks, olevat ainus soovitus olnud: sõita üle madala kraavi pehmele põllule ja seal piduritega välja suretada. Asfaldil pidurid polevat pidanud looma kinni. Nii rääkisid vanemad bussijuhid. Kui palju seal reaalset elu oli, ei tea. 76.-ndal neid enam polnud kui ise alustasin, siis olid veel viimased neli LUX-i Tallinnas.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(11-12-2013, 11:12 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-12-2013, 10:57 AM)v126 Kirjutas:  
(11-12-2013, 02:16 AM)Mossemees Kirjutas:  
(10-12-2013, 21:34 PM)h2rra Kirjutas:  Vanad MAZ 200 läksid ikka "lõhkuma" ja vatijope, mis õhutorule peale visati, olla sealt kiiresti sisse pugenud... "Jõud on taga" ütles karu, kui suvel suusatas. Toungue
OT: Huvitav, palju sellisel lõhkuma läinud diislil pöördeid võiks olla? Kõrva järgi ütleks, et vähemalt 3 korda enam kui maksimaalselt ette nähtud, st. kusagil 6000-7000rpm?

Jaga see kõrva järgi kuuldud arv kahega, 2 taktiline mootor ju. Aga kui peopesa sisselasketoru ära katab siis saab ilusti käega seisma jätta, muidugi juhul kui mujalt õhku juurde ei tõmba.

Oled selles soovituses kindel? Mina oma kätt ei julgeks lõhkumaläinud diisli sisselaskesse toppida - osa sellest võib läbi mootori käia. Kui suur osa, sõltub õhutoru servade teravusest...

Ikka mingi suurem kalts või lauatükk... Ning ega lõhkumaläinud mootor seiskuda taha...


Mis siin ikka kindel olla, korduvalt jäetud, eks ta peopesa punaseks tõmbab natuke. Sisepõlemismootori hõrendus jääb ju absoluutsest vaakumist kaugele maha. Ja kui mujalt õhku ei saa siis jääb kähku seisma.
Eks see eeldab muidugi, et oleks koht kuhu käsi peale panna, õhupuhastile ei pane muidugi. MTZ-l kui kuivtolmueraldi ära võtta selle toru peale kannatab kätt panna küll.

Minu arust on ikkagi kõige lihtsam õhu lõdvik lihtsalt kokku pigistada. Pole õhku, pole pauku.

Raivokene- õhu lõdvik ja kokku pigistada? Kui seal oleks midagi, mis kokku annab minna, siis see läheks tavasõidu vaakumiga kortsu ja mootoril ilmaasjata hing kinni.

OT jätkub
(11-12-2013, 12:36 PM)Mossemees Kirjutas:  ... Kuid kas lõhkuvat mootorit sedasi ei anna välja suretada, et seisval autol viies käik sisse, pidurid peale ja siis sidur üles?

Scanial jooksis 9l/190kw mootori KS pump kokku, nagu võtit keerasin, jooksis tahho seier põhja ja veel kaugele kaugele edasi, must juga jooksis kui sõjalaevast. 5.-s sisse, pidurid põhja ja välja ta suri, pärast kerget katset remontida oli vaja veel korra proovida, ikka sama, suretas kenasti, kõik jäi terveks ja sama mootor sõitis veel aastaid. Vana Hiace armastas mootori õli pealt käima jääda, oli selline vana ja hõre. Pöörded jooksid lakke, aga mitmeid kuid seisati käiguga, polnd häda kedagist.


http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=124957

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(12-12-2013, 02:53 AM)viplala Kirjutas:  http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=124957
Kuulutus iseenesest hea, aga kuidagi tuttav tundub ....Tundub, et tegemist on selle igast otsast vigase saaniga, mida Killer ka selle foorumi kaudu üritas remontida.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42938

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=40655

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39958

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39355

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37952

Kas keegi sai aru sellest videost, eriti algus minutitel.

Näeb väga sedamoodi välja, et miskitsorti "kaitsjad-õiguslased" üritasivad külamuttide viljakoristust torpedeerida.

loll on loll olla.

(12-12-2013, 19:15 PM)deeremees Kirjutas:  Kas keegi sai aru sellest videost, eriti algus minutitel.
Omandiprobleemid.Külarahvas pidas põldu ja viljasaaki enda omaks aga keegi arvab teisitiSad Nii nad seal jagelevad juba kolmas päev.Üks asjapulk räägib ukraina keeles ja sellest ei saa mõhkugi aru aga miilitsa väitel on mõlemal osapoolel dokumendid selle maa/viljasaagi kohta.Asi on prokuratuuris ja kellele jääb õigus - polnud veel selge.Miilits passib igaks-juhuks kohal ja lahutab võimalikku konflikti.
Teine video kus saab kuulata asjaosaliste konnentaare.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 25 külali(st)ne