25. novembril osteldud müügibukletid j6udsid ka itleritemaalt mu postkasti tänaseks nagu nalja. Skännisin joonelt kõigi naha ja karvadega asja oma arvutuslükatisse ja riputan siis rahvale imetlemiseks ka kogu suurturismiauto kaubastamisega seonduva piiaari kahandatud mõõtmetega siia üles. Kes aaneljasid tahab, peab neid eraldi elektrooniliste postituvidega tellima.
Paar eredamat sähvatust kah - pole häbenetud uhkustada, et GL varustustasemel on pakiruumikate suisa standardvarustuses. Niisamuti on peetud asjakohaseks võrrelda pakiruumi mahutavust pakiautoga ja suurturismiautode sihtrühma huvisid silmaspidades on juhitud tähelepanu ka suuremõõtmelistele eesmistele ketaspidrunitele
Kuna eeskujuliku EGR-i toimetamise tulemusena väljastas tulitera Sukimuki oma summutiaugust vaid linnulaulu ja lillelõhna isegi ilma katalüsaatori abita, siis oli talle võimaldatud suisa kolmepooleaastane maksuvabastus itleritemaal.
Ka tehnilise suunalt olen nüüd niipalju targem, et maaletooja andmetel oli tomatkastiga ettenähtud elumahlakulu linnas 6,4 lirtsu sajale ja maanteel 5,6. Ühtlasi on deklareeritud rehvimõõduks 145/70 SR 12 ja ülekandearvudeks:
1. käik 1,82
2. käik 1,00
Rallikäik samuti 1,82 ja peaülekanne 4,58 : 1
Varustuselisti imetledes selgus veel, et nullitavat päevaläbisõitu pakuti vaid viieukselisele erimile GL varustusastmes, sama kehtib ka poolitatava päramise seljatoe kohta, mille kallet lubati ühtlasi kolme astme seast valida.
Edit: Kuna tellisin kaks erinevat bukletti, siis mingi sügelusetõttu asusin sisu, mis esmapilgul sama, võrdlema. Ja leidsingi ühe mainimist vääriva erisuse - nimelt on teises trükises kajastatud jõukamatele kundedele pakutud võimalust soetada oma suurturismiauto ka pöörduva juhiistmega, mis oluliselt kergendab sisseväljakäimist. Imesin sellegi materjali siis arvutuslükatisse.