Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(17-12-2013, 19:21 PM)hellrix Kirjutas: Mai äss neljaratta vedu. Puhas teooria. Kui difrid lukku ei käi on ühe ratta vedu. Jokk.
Nelja ratta vedu seda tähendabki, et kõik neli veavad igas olukorras võrdse jõuga, ka siis kui üks neist libiseb, veavad teised kolm sama jõuga, mida tekitab libiseva ratta all hõõrdetegur.
Lihtsamalt: esivasak käib ringi jäisel lumel ja tekitab edasiliikumiseks jõudu nt. 3kg, siis kõik ülejäänud kolm ratast veavad ka jõuga 3kg. Kogu edasiviiv jõud on 4X3=12kg. Arvestamata jäid hõõrdekaod laagrites, kardaaniristides ja hambumistes.
Sama kehtib kaherattaveo korral. Kui üks käib ringi, siis pole vaja arvata, et seisev ratas mingit edasiviivat jõudu ei oma. Täpselt võrdset ringikäiva rattaga.
Hoopis ise asi on igasugused lukustused ja neliveo väljalülitamine. Sellest ma ei räägi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 502
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
4
Huvitav, et seda lihtsat asja nii palju seletama peab.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Kui keegi tõelist üherattavedu proovida soovib, siis võtku mõnel romuautol difri sateliidid välja ja keevitagu ÜKS pooltelg difri külge kinni.Kui reduktor käib sillast tervikuna välja, siis on vaja jätta alles üks pooltelje nuudiga sateliit ja keevitada see kinni.Garanteerin ääretult "huvitava" sõiduelamuse.Vähegi libedama pinna puhul ei liigu auto enam kuhugi ja kummivilinat saab ülilihtsalt.Tõeline rullnoka unistus.
Postitused: 123
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
Puht teoreetiline küsimus. Kas ja kuidas oleks võimalik neljakohaline Niva, ilma tagumiste turvavöödeta, saada viiekohaliseks?
Postitused: 3,549
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Miks ta üldse neljakohaline on? Tehasest peaks ju viiekohaline olema.
Teoreetiliselt ei tohiks probleemi olla, lähed sinna arki angaari, kus nt. värvivahetust fikseeritakse ja arvelevõtueelset ülevaatust tehakse. Kurdad mure ära, saad paberi ja lähed teed uue passi. Riigilõiv peaks sama olema, mis omanikuvahetusel.
Postitused: 3,781
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(17-12-2013, 21:01 PM)v126 Kirjutas: Huvitav, et seda lihtsat asja nii palju seletama peab.
Ei saa mina ka aru, mida siin jaurata on. Panin 4x4 foorumi lingi ka üles, et lugege mehed! Sttagi! Antakse kaigastega edasi! Ju siis lõbus on. Meil siin hea lahe õllese peaga jaurata. Juba mainitud 4x4 foorumis piisab ühest valest sõnast või väitest, et IC-sse lennata.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,280
Teemad: 20
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
ka minu 88 aasta niva passis 5 kohta, ma isegi ei teadnud, et neljakohalisi eksisteerib
Postitused: 2,522
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Need viiekohalised on ARK-i ignorantide looming, tehasest on neli.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,522
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Kui keegi nüüd korraks sellele tagaistmele otsa vaatab, siis saab ka ilma tehnilise passita aru, et üle kahe inimese pole sinna kunagi planeeritud mahtuma. Tehasest on tulnud ka viiekohalisi erimeid aga need pole enam 2121 vaid 2121x vms. Pikendatud teljevahe ja teine tagaiste on märksõnadeks.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 19
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Küsimus 2006a Niva 1,7 klapivahe reguleerimise kohta, nimelt võtsin mootori lahti ja avastasin, et poldiga reguleerimine on asendatud hüdrotõukuritega(ei oska muud moodi nimetada), nn hüdrotõukurid on keermega oma pesades aga ei olnud kinni keeratud(näpuga sai need välja keerata), kas need tõukurid peaks ikka pesasse kinni keerama võtmega ?
Mootori võtsin lahti kuna keps läks pooleks.
Kui kellelgi on 82mm kolbe pakkuda palun ühendust võtta.