(15-12-2013, 22:56 PM)margopyks Kirjutas: Ma ei saa hästi aru mileks sul gaz 63 silda vaja on.Ülekande saab ju niisama panna 51 silla sisse pluss lukku,63 sild on kitsam ka 51 sillast.
Täna sai ära mõõdetud ja tulemus oli

et ratta kinnitus oli 63-el 3cm laiem kui 53-e sillal
Pikalt on vaikus olnud aga eks loll on see kes vabandust ei leia, nii et ei hakka siin lugema põhjuseid miks pole midagi kirjutanud ja ka suurt midagi teinud

Kõige pealt kõigile kaasaelajatele Head uut aastat

Olge tublid, nokitsege ja tehke midagi millest märk maha jääb

Aasta alguses tuli ka välja esialgne 2014a. Veo- ja Bagiautode kalendriplaan:
1. Tapa 6. Juuni EMV/BM
2. Varstu 26. juuli
3. Smiltene 24. august
4. Hinsa 6. või 20. september
Hea uudis on see et esimene sõit on alles juunis

aga kurvaks teeb see et neid ainult neli ongi
Aga millega siis on tegeldud

Eks ikka uut ja hääd infot kogutud, sai hangitud 63 tagasild, UrmasRehvid-esse tagumised rehvid viidud protti, külastatud Rebellat (sai sealt tehase sport nukkvõlli ning tellimused ülevaadatud), kodus mootori juppe pestud ja küüritud ning täna jõudsin ka Tammsalu
Tammsalu poisid olid 2/3 raamist haljaks nühkinud nagu oleks see just tehasest tulnud ilma värvita.

Paigaldasin siis esivedri tagumised kapid ära ja nüüd siis tagumine kinnitus 19cm tagapool. Vaja veel kiiged pikemaks teha ja vedru lehed ära ''pinnida'' Et pinnimis töö ära teha tuleb maalt vana alas ära tarida ja siis haamrile valu

(pehmemad kindad tuleb ainult kätte panna, muidu põrutab käed ära. Selles osas vana bagi vedrudega kogemus olemas

).
Arutasime ka silla laiali et aru saada mida vaja. Kindlasti tuleb ära vahetada töösilindrid, simmerid ja klotsi katted. Vaja oleks ka uusi piduri trummeleid aga vaevalt neid 63 omi leiab ja peab leppima ääre ära treimisega. Nagu selgus differ on tavaline ja taldrekul 40 ning teol 6 hammast, see peaks tegema ülekandeks 6,66. Kuskil oli vist võrdlus 51,52,53 ülekannete kohta, peab vähe otsima või ehk leidub mõni kiirem kes välja hõiskaks.
Vähe pildi värki ka