12-01-2014, 01:51 AM
Mul peal 18,4 24 .
(23-01-2014, 21:19 PM)meli666 Kirjutas: Esimesed proovimised näitavad, et originaalrehvidega võrreldes on haakumine kehvem. Eriti tasapinnalisel laoplatsil. Tekib väga kergesti selline jääkiht tadides ja siis põhimõtteliselt ei liigu isegi sirge maa peal edasi. Muidugi, eks see tüüpiline laia rehvi viga, eriti kui massi ka sellele ei lange.
Ilmselt T-150K "niidirullidega" on asi veel hullem.
Aga töö saab sellegipoolest tehtud ja vähemalt ei pea enam sellele niipalju rõhku pöörama, et kuskil mingi kannuserv originaalrehvi ära ei lõhuks.
Järgmiseks hooajaks tuleks ketid ka teha rehvidele.
(23-01-2014, 22:31 PM)raivo45 Kirjutas: ...
Ja sellist nalja ka ei hakka tegema, et poole koorma kaupa vedada. Nii, et mina paneks alla hoopis T150K või Niva rattad.
(23-01-2014, 22:47 PM)meli666 Kirjutas: ...
Vean ikka neid ketiga pikatüvena taga.
...
(23-01-2014, 21:59 PM)meli666 Kirjutas: Piikide taoline lahendus aitaks ka palju. Lõhuvad seda ülilibedat tekkinud pinda ja haakumine paraneks.Minu põksil katusekruvid sees,sileda peal on abiks ja allub paremini,aga kui ikka vaja tõusul kohalt saada siis tolku pole.Viska parem tsementi või tuhka ratta alla ja kasu suurem.Nüüd installisin taha püsttõmmitsate peale vintsi saab libedaga ka kohalt minema lisaabita.
Rekka naelad vist suht kallid. Keegi siin kasutas kuskil T-25 teemas katusekruve. Peaks ka huvi pärast ära proovima.
Iseasi on see, et mis juhtub puujuure peal kraapides. CK rehvid vanad ja jäigad. Võibolla hakkab kuusemustrist tükke välja murdma.
(24-01-2014, 10:25 AM)v6sa Kirjutas: Raskust on vedavatele ratstele vaja. Koppa pole, mille sisse tüveots pista ja nii mõnisada kilo vedavatele ratastele juurde saada?
Põksinäks läheb üle kriitilise punkti nii paari sekundiga, seega peab sidurijalg sigakiire olema ja väga lennata ei tohi!
(24-01-2014, 19:51 PM)muska71 Kirjutas: Nüüd installisin taha püsttõmmitsate peale vintsi saab libedaga ka kohalt minema lisaabita.