T-40 kabiini vahetus
#21

Kas rippsüsteemist saaks ka ühe pildi? Paistab ühe pildi pealt, et midagi on seal teistmoodi. Sinna kus tavaliselt tõmmitsad kinnituvad on lahti.

Jõudu!
Vasta
#22

(30-01-2014, 17:30 PM)MTZ Kirjutas:  Kas rippsüsteemist saaks ka ühe pildi? Paistab ühe pildi pealt, et midagi on seal teistmoodi. Sinna kus tavaliselt tõmmitsad kinnituvad on lahti.

Jõudu!

Tõmmitsad ei ole lihtsalt nende originaal kõrvade küljes, vaid otse võlli küljes. Mul endal ka samamoodi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#23

(30-01-2014, 17:49 PM)saarrand Kirjutas:  
(30-01-2014, 17:30 PM)MTZ Kirjutas:  Kas rippsüsteemist saaks ka ühe pildi? Paistab ühe pildi pealt, et midagi on seal teistmoodi. Sinna kus tavaliselt tõmmitsad kinnituvad on lahti.

Jõudu!

Tõmmitsad ei ole lihtsalt nende originaal kõrvade küljes, vaid otse võlli küljes. Mul endal ka samamoodi.

Just nii see ongi, et otse võlli küljes. Homme teen pildid.

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#24

(29-01-2014, 03:42 AM)hannest Kirjutas:  Kapotti vist oma 30cm lühemaks vaja teha. Oleks võinud enne värvimist ka lisada mingi ääriku vms, kuhu kapott toetuma hakkab ja vb kabiini esiotsa keevitada mõne plekitüki, et tulemüür niivõrd "hõre" ei jääks. Aga muidu tubli ja julge ettevõtmine.

Lisan pildi nii nimetatud tulemüürist Big Grin tuld ta igaljuhul ei pea Big Grin
   

(30-01-2014, 17:30 PM)MTZ Kirjutas:  Kas rippsüsteemist saaks ka ühe pildi? Paistab ühe pildi pealt, et midagi on seal teistmoodi. Sinna kus tavaliselt tõmmitsad kinnituvad on lahti.

Jõudu!

Rippsüsteem on nii lahendatud!
       

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#25

Firewall, mis murelikuks tegi, sai sul parem ja tihedam kui ma arvasin. Tubli.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#26

(31-01-2014, 22:36 PM)hannest Kirjutas:  Firewall, mis murelikuks tegi, sai sul parem ja tihedam kui ma arvasin. Tubli.
Kui teha siis juba korralikult Smile

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#27

(31-01-2014, 19:34 PM)tehnikahuviline Kirjutas:  
(29-01-2014, 03:42 AM)hannest Kirjutas:  Kapotti vist oma 30cm lühemaks vaja teha. Oleks võinud enne värvimist ka lisada mingi ääriku vms, kuhu kapott toetuma hakkab ja vb kabiini esiotsa keevitada mõne plekitüki, et tulemüür niivõrd "hõre" ei jääks. Aga muidu tubli ja julge ettevõtmine.

Lisan pildi nii nimetatud tulemüürist Big Grin tuld ta igaljuhul ei pea Big Grin


(30-01-2014, 17:30 PM)MTZ Kirjutas:  Kas rippsüsteemist saaks ka ühe pildi? Paistab ühe pildi pealt, et midagi on seal teistmoodi. Sinna kus tavaliselt tõmmitsad kinnituvad on lahti.

Jõudu!

Rippsüsteem on nii lahendatud!

Ma tegin endal t-25 nii ja kahetsen - kui üles tõstad kas pingesse ei kaku? Minul igatahes kakub pingesse.

Võimalik, et põkal on jõuõlg pikem, millega pingesse kakub, aga lihtsam on koostada t-40-nel rist (x) kahe tõste lati vahel. Mitte kinnitada raami külge.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#28

(01-02-2014, 00:12 AM)phyl Kirjutas:  ...
Ma tegin endal t-25 nii ja kahetsen - kui üles tõstad kas pingesse ei kaku? Minul igatahes kakub pingesse.
...

Kuhu kinnitasid? Põksinäksil pole ju läbivat võlli ja seal loeb juba mõni mm...

Praeguse lahendusega peab maru ettevaatlik olema, et kardaani kõveraks ei tõsta - ega need oinasarved seal ainult naljapärast ka pole. KArdaanipikensut vist ei mahuta sinna praegu üldse ära...
Vasta
#29

Pingesse ei lähe seal midagi. Mul pole kunagi pikendust olnud. Kõik tööd on pika kardaaniga tehtud ja senimaani pole midagi juhtunud. Põhiliselt vean temaga poolakat, varreajajat, mingi aeg oli kasutusel ka saksa kaaruti ja kiipapress, rippes mürgiprits, PE-02 tõstuk. Oma traktorit tuleb tunda siis ei juhtu suurt midagi! Kui sel isendil midagi katki läheb siis see on esisild ja esisilla kardaan. Smile

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#30

(01-02-2014, 10:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-02-2014, 00:12 AM)phyl Kirjutas:  ...
Ma tegin endal t-25 nii ja kahetsen - kui üles tõstad kas pingesse ei kaku? Minul igatahes kakub pingesse.
...

Kuhu kinnitasid? Põksinäksil pole ju läbivat võlli ja seal loeb juba mõni mm...

Praeguse lahendusega peab maru ettevaatlik olema, et kardaani kõveraks ei tõsta - ega need oinasarved seal ainult naljapärast ka pole. KArdaanipikensut vist ei mahuta sinna praegu üldse ära...

Minul tõmmitsad T-40-l samamoodi, sai pikendusega niidetud ja kartuleid võetud. Ei paistnud küll, et seal otsest ohtu midagi lõhkuda oleks, muidugi päris tagaaknasse asju ei tõstnud ka mõlema masina teatavate iseärasuste tõttu. Ehk siis mõistlikul kasutusel ja jälgides, ei ole hullu midagi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#31

(03-02-2014, 09:42 AM)saarrand Kirjutas:  ...
Ehk siis mõistlikul kasutusel ja jälgides, ei ole hullu midagi.

Just.Big Grin
Vasta
#32

(01-02-2014, 10:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-02-2014, 00:12 AM)phyl Kirjutas:  ...
Ma tegin endal t-25 nii ja kahetsen - kui üles tõstad kas pingesse ei kaku? Minul igatahes kakub pingesse.
...

Kuhu kinnitasid? Põksinäksil pole ju läbivat võlli ja seal loeb juba mõni mm...

Praeguse lahendusega peab maru ettevaatlik olema, et kardaani kõveraks ei tõsta - ega need oinasarved seal ainult naljapärast ka pole. KArdaanipikensut vist ei mahuta sinna praegu üldse ära...

Ise tegin niimoodi ümber: http://www.upload.ee/image/3867409/DSC_1135.jpg
Käru vedades tundus kõik ok.
Vasta
#33

(04-02-2014, 00:59 AM)MTZ Kirjutas:  
(01-02-2014, 10:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(01-02-2014, 00:12 AM)phyl Kirjutas:  ...
Ma tegin endal t-25 nii ja kahetsen - kui üles tõstad kas pingesse ei kaku? Minul igatahes kakub pingesse.
...

Kuhu kinnitasid? Põksinäksil pole ju läbivat võlli ja seal loeb juba mõni mm...

Praeguse lahendusega peab maru ettevaatlik olema, et kardaani kõveraks ei tõsta - ega need oinasarved seal ainult naljapärast ka pole. KArdaanipikensut vist ei mahuta sinna praegu üldse ära...

Ise tegin niimoodi ümber: http://www.upload.ee/image/3867409/DSC_1135.jpg
Käru vedades tundus kõik ok.

Ma olen tegelikult juba asja ammu ümber teinud. Tegin lihtsalt tõste lattide vahele risti. Kasutusel on t-40 tõmmitsad ja asi toimib. Mina olen enda leiutisega rahul.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#34

(04-02-2014, 00:59 AM)MTZ Kirjutas:  Ise tegin niimoodi ümber: http://www.upload.ee/image/3867409/DSC_1135.jpg
Käru vedades tundus kõik ok.

Väline kinnitus annab automaatse vabastuse tööasendisse langetamisel. Lõpuni üles tõstes pingutab aisad ära (tirib laiali). Kui välistes aasades olevad tõmmitsad tööasendis pingule tõmmata, siis võib lõpuni üles tõstes targem järele anda...Toungue

Sellises asendis pingutatakse tõmmitsad transpordiasendis ja alla lastes saavad aisad veidi liikumisvabandust juurde.
Vasta
#35

(05-02-2014, 09:40 AM)v6sa Kirjutas:  
(04-02-2014, 00:59 AM)MTZ Kirjutas:  Ise tegin niimoodi ümber: http://www.upload.ee/image/3867409/DSC_1135.jpg
Käru vedades tundus kõik ok.

Väline kinnitus annab automaatse vabastuse tööasendisse langetamisel. Lõpuni üles tõstes pingutab aisad ära (tirib laiali). Kui välistes aasades olevad tõmmitsad tööasendis pingule tõmmata, siis võib lõpuni üles tõstes targem järele anda...Toungue

Sellises asendis pingutatakse tõmmitsad transpordiasendis ja alla lastes saavad aisad veidi liikumisvabandust juurde.

Kas sellist lahendust ei soovitata kasutada? Samas uuematel traktoritel on paljudel salline väljapoole pingutus. Siit pildilt peaks ka näha olema
http://www.soov.ee/valgamaa/Belarus_426_...?ca=12&w=3
Sama lahendust kohanud ka John Deere jne traktoritel.


Seda oleks hea edasi arutada õige teema all (küsimused T-40 kohta).
Vasta
#36

Oluline pole mitte tõmmitsa paiknemine, vaid alumise kinnituse asend aiste võlli suhtes. Lääne tehnikal on see reeglina samal teljel (kuigi füüsiliselt eemal), mistõttu aiste liikumisel tõmmitsa "pikkus" ei muutu.

T-40 on alumine punkt veidi nihkes nii, et aiste langedes tõmmits "pikeneb" (tegelikult liigub aisale kinnituv punkt alumisele kinnituspunktile lähemale). Sarnane võimalus oli näiteks M-F 575 kinnitusel: kahed avad. Tagumised aiste võlli teljel ja teised veidi eemal. Tuleb tõdeda, et vähemalt ühel isendil on siinkirjutaja teadmatusest see funktsioon rikutud, kuna targem andis järele...Big Grin
Vasta
#37

Saaks kabiinist seest pilti? Kuidas tegid hüdrojagaja? Jätsid samale kohale või muutsid asukohta? Big Grin

Pori paneb rattad ringlema. Cool
Vasta
#38

(16-02-2014, 22:46 PM)ukfmx Kirjutas:  Saaks kabiinist seest pilti? Kuidas tegid hüdrojagaja? Jätsid samale kohale või muutsid asukohta? Big Grin
Jätsin samale kohale! Kuigi tahtsin teha nii nagu russil ja jumzil on, aga siis ei oleks akule enam ruumi jäänud ja mul pole teda kusagile mujale ka panna. Homme teen seest pilte siis lisan!

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#39

(16-02-2014, 22:46 PM)ukfmx Kirjutas:  Saaks kabiinist seest pilti? Kuidas tegid hüdrojagaja? Jätsid samale kohale või muutsid asukohta? Big Grin

Lisan mõned pildid, ega suuresti midagi pildistada ei oleSmile
       

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#40

Kaevaks selle aastavanuse teema jälle kalevi alt välja ja uuriks teemaalgatajalt ka kogu selle kompoti kõrguse kohta-  kui palju reaalselt lõppkõrguseks jäi maapinnast kabiini kõige kõrgema kohani?

Plaan liigub vaikselt juba Jumzi kabineti poole T-40 enda kanakuudi asendamiseks, aga kuna kuur, kuhu sellega tulevikus oleks vaja hakata sisse sõitma, omab piiratud ukse kõrgust, siis on see oluline. Tehase Jumziga mahuks veel sisse, napp 5 cm jääb varu Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne