Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Viimast pilti vaadates ütleks et ükskõik mida aga mitte tõstukit traktori küljes.
Väga tüütu on seda sõiduajaks ette keerata ja kinni võtta poomist.
Niisama laadimisel raputab ja lammutab traktorit ja elu on näidanud, et ka kinnitusvõimalused traktorile on viletsad.
Muidu suure Valtra küttekulu metsatööl on 6-8L tunnis.
See on samas klassis näiteks Timberjacki 8 rattalise masinaga ja seega jääb arusaamatuks miks mitte päris väljavedaja, kus on mõeldud tõstuki paigaldamisel võimalusele korjata täisring ümber masina materjali.
Kui üle 10 km kolimisi pole sõidab ka väljavedaja langilt teisele 12 km/h poole gaasiga.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kusjuures isegi kui on klapid et mast ujuvaks teha pole see reaalselt kasutatav.
Väljavedajal(Brunet näiteks) on esimene ja tagumine osa jäigalt ühendatud ja seal toimib selline lahendus kuidagi palgikoorma puhul.
Traktoriga aga kindlasti mitte, kuna seal muutub maastiku ületamisel käru ja tõstuki vahekaugus ja see pisiasi pudistab selle koorma teele laiali ja ajab lootusetult sassi.
Veel korra pilti vaadates, siis kas tõesti sõidetakse nii ringi et haarats on lahtiselt rippumas?
Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Viimast vaevalt vedajana kasutatakse. Tal ju lõikepea küljes.
Sellest ujuvaks lülitamisest. Tean ka variante, kus lisaks masti pöörasilindritele lülitatakse ujuvaks ka peamasti tõstesilinder. Aga loomulikult ei ole tegu väga hea variandiga. Samas JD 810E kasutab ju siiani sellist süsteemi...
Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Kes Valtraga välja veavad, need kasutavad suuremalt jaolt siiski kärule kinnitatud tõstukit.
Paar kuud tagasi õnnestus töö juures teha ringi juhtmed tõstuki tarvis, mida klient tahtis paigaldada traktori esiotsale...
Nende igasugu valikute ja võimaluste osas seab piirid vaid kujutlusvõime, teoreetiline mehaanika ning rahakotis leiduvate suure väärtusega kupüüride kogus
Postitused: 4,471
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
(22-03-2014, 15:02 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Ja trepp mis ei murdu ära kui millegagi pihta saab
Terav idee!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 96
Teemad: 6
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
25-03-2014, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2014, 00:07 AM ja muutjaks oli
rando.)
Tootlikuse võrdlust vastavalt masinatele laias laastus võib võtta minu arvates nii:
1.Russ+tavaline käru= 50tm päevas
2.Lääne traktor+vedav käru= 60-70tm päevas
3.Forwarder= 100+tm päevas
Forwarderi eeliseks keskliigendi tõttu hea läbivus+tõstekiirus ning jõudlus, täielikult projekteeritud metsa väljaveoks.
Lääne traktori puhul aga eeliseks, et pärast hooaega traktor käru küljest minema ja põllule, kokkuvõttes mitmekülgne kasutus.
Kui aga aastaringiselt tööd palju siis soovitaks küll päris vedajat, vanem John Deere 810 paras müttamiseks, otsimisega ilmselt kõva vaev, mina seaks silmad Rootsi poole.
Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Eks ta metsast ka väga oleneb mida tehakse ja kes teeb.
Korralik palgimets harvesteri tehtud ja 500m vedu on Belarusiga jah 8h tööpäeva puhul sinna 60-70 tihu kanti ja vahe väljavedajaga pole väga suur.
Kui aga see mets paikneb kuskil mäeküljel, on käsitsi lõigatud suva jorsside poolt siis ei jõua kuidagi 8h üle 45-50 tihu vedada.
Igasugu kallakutel tulebki eriti valusalt välja põllumajandustraktori ja käru puudujääk.
Ei jää ta kallakule seisma automaatselt ja nõuab käsipiduriga mässamist ja käru on eest toeta ja kardab kaldeid rohkem kui liigendraamiga aparaat.
Lisaks on väga komplitseeritud üle kabiini liigutused ja võime vajadusel ronida üle palgi.
Pehmema maa puhul on aga Belarus oma madalusega paras ikaldus.
Pidevalt osutub mõni känd liiga kõrgeks, et teda keskele jätta ja siis peabgi aeglaselt kände pidi ronima selle asemel et vahel sõita.
Muide treppi pole veel suutnud küljest sõita, kuna sinna on päris hea vaade kabiinist.
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
11-04-2014, 16:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2014, 16:57 PM ja muutjaks oli
bensnes9064.)
terv siin lehe rahvas tekkis omal ka rumal mõte uuesti üks mtz kokku klopsida
seisab kodus paar vana vara kas kellelgi on miskit pilti kui tõstuk russi küljes .mõte 7,3 m tõstuk ,käru eraldi 4 korda 700 rehvid alla.muutlik hüdro vedu rullidega.viimased postid kelguga välja et saaks 2 pakki 3 peale panna.on rumal mõte käigu vahetus sidur kas õhu või hüdro peale sättida,loogika kontrolleriga saaks juhtida aga kas käigud ka sisse lähevad...
kas reeversi lülitus tuleks kõne alla ja mis jõuvõtu võllist sel juhul saab.
Hunnik küsimusi pildistan kola üles ja kui soojaks hakkab nikerdama,veduk praegu pulkadeks..
unustasin t-243 mootoril vist teine vänt ka vaja turbo jaoks või..
Postitused: 82
Teemad: 3
Liitus: Dec 2013
Maine:
0
Mina rulliga käru vedama ei paneks, lõhub suht kiirelt tegelikult rehvid ära, olen näinud, kui on nädalaga täiesti uued rehvid kasututeks "sõidetud" . Pigem kas rummuvedu või siis mehaaniline ülekanne. Ja iseküsimus, kas russi säärase tasemeni ehitamine end ära kunagi tasub, on mu silmis ka väga kaheldav - russist lääne asja tasemega masina ehitamisele kuluv ressurss - neist ainus taastumatu on just aeg- ületab kaugelt mistahes lääne analoogi hankimiseks ja ülalpidamiseks vajaliku. Ma ei väida, et russist ei saa korralikku metsaskäimise traktorit, aga kui see kohandada tasemele, mis on vajalik igapäevaseks tööks, siis tasub kindlasti kaaluda ka Valtrat või JD-d. Kasvõi kasutatuna, kuid pakub juba isegi 70-ndate aastate Valtra inimlikumaid töötingimusi, kui kasvõi tänapäevased MTZ-traktorid
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Kui tõstuk traktori külge siis pigem 4ws fastrac võiks olla hea variant.