05-04-2014, 18:52 PM
Pole küll teab mingi uunikum ega midagi, aga siiski üks huvitav auto...
Üldiselt pole mulle kunagi sellised punnid meeldinud, aga viimasel ajal on neid värdautosid suuremal hulgal ostma ja taastama/ehitama hakatud, tundus huvitav, et miks siis? Muidugi ka selline fakt veel, et sellist autot mul veel ju ei olnud Saigi siis natuke otsitud ja hangitud endale Suzuki Alto 1,0 aastast 2000. Seda mudelit toodeti siis kirjade järgi 1994-2002.
Sellest sai minu masinapargi kõige ökonoomsem liige, keskmine kulu tuleb hetkel miskit alla viie natuke. Kuna asi uus ja huvitav, siis mingi nädala teda igapäevaseks sõitmiseks kasutanud ja sõidetud selle ajaga umbes 1000 km.
Algul rohkemate mugavustega autost sinna istudes on ikka harjumatu küll, aga siiski positiivseid emotsioone tekitav ja hakkab järjest rohkem meeldima see seljakott.
Hetkel autost niipalju, et keevitasin ära löriseva summuti, ostsin uued õlid, filtrid, kojamehed, esirattalaagri. Vaja veel mõningad roostetavad kohad üle käia ja eest iluvõre korralikult ära kinnitada-kas iluvõre peaks olema originaalis kere värvi, või ongi see must plastik sinna mõeldud?
Kohustusliku paketina tuleks vahetada veel hammasrihma komplekt ja paigaldada ka toonklaas.
Üldiselt plaanis sellele autole teha selline stiilne rullnokatuning, a-la väike valuvelg, toonklaas, karvased täringud, tuning kirjaga numbrialused ,
ning edaspidiseks lahe ökonoomne lõbu ja miks mitte ka töösõidu masin- lahe on vaadata inimeste nägusid, kui minusugune üle keskmist kasvu mees sellisesse autosse istub! Nüüd peaks varsti välja minema ja natuke nokitsema, teen mõne pildi kah siis...
Üldiselt pole mulle kunagi sellised punnid meeldinud, aga viimasel ajal on neid värdautosid suuremal hulgal ostma ja taastama/ehitama hakatud, tundus huvitav, et miks siis? Muidugi ka selline fakt veel, et sellist autot mul veel ju ei olnud Saigi siis natuke otsitud ja hangitud endale Suzuki Alto 1,0 aastast 2000. Seda mudelit toodeti siis kirjade järgi 1994-2002.
Sellest sai minu masinapargi kõige ökonoomsem liige, keskmine kulu tuleb hetkel miskit alla viie natuke. Kuna asi uus ja huvitav, siis mingi nädala teda igapäevaseks sõitmiseks kasutanud ja sõidetud selle ajaga umbes 1000 km.
Algul rohkemate mugavustega autost sinna istudes on ikka harjumatu küll, aga siiski positiivseid emotsioone tekitav ja hakkab järjest rohkem meeldima see seljakott.
Hetkel autost niipalju, et keevitasin ära löriseva summuti, ostsin uued õlid, filtrid, kojamehed, esirattalaagri. Vaja veel mõningad roostetavad kohad üle käia ja eest iluvõre korralikult ära kinnitada-kas iluvõre peaks olema originaalis kere värvi, või ongi see must plastik sinna mõeldud?
Kohustusliku paketina tuleks vahetada veel hammasrihma komplekt ja paigaldada ka toonklaas.
Üldiselt plaanis sellele autole teha selline stiilne rullnokatuning, a-la väike valuvelg, toonklaas, karvased täringud, tuning kirjaga numbrialused ,
ning edaspidiseks lahe ökonoomne lõbu ja miks mitte ka töösõidu masin- lahe on vaadata inimeste nägusid, kui minusugune üle keskmist kasvu mees sellisesse autosse istub! Nüüd peaks varsti välja minema ja natuke nokitsema, teen mõne pildi kah siis...
Taivo
55624799