Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Vanametalli hinna eest võib alati mullegi jumzi detaile pakkuda, KSP korpused ja mootori vänt on juba paras defitsiit, KSP väikse vahetükiga sobitasin lokomo perkinsile peale ning väntvõlle varun igaks juhuks... - uue ajad, uued rõhud... turbol muidugi Wink Toungue Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Väljasõit loodusesse:

Muidu sõitsin kopp kastis aga viimasel ajal olen lihtsalt küljepeale keeranud...

[Pilt: DSC_0293.JPG]

[Pilt: DSC_0278.JPG]

[Pilt: DSC_0267.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Käisid ajalehe järel? Toungue

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(16-04-2014, 19:13 PM)saarrand Kirjutas:  Käisid ajalehe järel? Toungue

Bro, you made my day!

Väga hea tähelepanek Wink

Kuna jumz liigub keskmiselt 20km/h siis tänase 70km pikkuse sõiduga jõudsin terve lehe läbi lugeda... Pool äripäeva on nagunii reklaami täis...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(16-04-2014, 17:39 PM)mlsluik Kirjutas:  Muidu sõitsin kopp kastis aga viimasel ajal olen lihtsalt küljepeale keeranud...

Palju topeltrattast välja ulatab?
Vasta

Tervist, ega kellegil mõnda üleliigset veoka või traktori alatera ei vedele? Võib olla vana kuid peaks olema taastamiskõlblik.

Mõtlesin just et nagu midagi oleks jumzil puudu...
Suure tõenäosusega tuleb ise sahk kokku keevitada kuid ehk jääb miskit head silma.

[Pilt: alatera.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Seda kõhualust tera vaadates hakkasin mõtlema, et mida see jumz sellega reaalselt teha suudaks? Midagi lükkaks eemale küll, kuid planeertööd sellega eriti ei tee (reaalset kvaliteeti ju ei jää juba teljevahe tõttu) ja konkreetsel traktoril on ju tera ees olemas. Neid terasid kasutatakse vist traktoritel vaid lumiste/jäiste teede hooldusel? Või mis on täpsemalt mõtteis selle teraga teha?
Vasta

(18-04-2014, 20:13 PM)Jahimees Kirjutas:  Seda kõhualust tera vaadates hakkasin mõtlema, et mida see jumz sellega reaalselt teha suudaks? Midagi lükkaks eemale küll, kuid planeertööd sellega eriti ei tee (reaalset kvaliteeti ju ei jää juba teljevahe tõttu) ja konkreetsel traktoril on ju tera ees olemas. Neid terasid kasutatakse vist traktoritel vaid lumiste/jäiste teede hooldusel? Või mis on täpsemalt mõtteis selle teraga teha?

Peamist on alatera kergemaks hööveldamiseks, põhjapool mitmeid kordi alateraga valmetiga teid greiderdanud ning siin kodumaal kasutan alatera veoka põhja all, sellepärast ongi idee ka Jumz sellise vahva vidinaga varustada. Jumz EO sellepärast et sellel on piisavalt massi millega tera lükata. Popid terad on igatpidi pöörlevad ja laiendustega, jumzile sobiks kergelt põiki olen tavaline tera ehk kõige rohkem. Kui piisavalt tugevad silindrid leian siis võiks vabalt sellist lahendust proovida:
[Pilt: Muut-tie--ja-lumikoneet-FI0.jpg]


[Pilt: 10246816_453424101459453_2953428797456328400_n.jpg]

[Pilt: 1797485_453424094792787_5215629577670444618_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuskil metsas turnides see tera segama ei jää?
Vasta

Luigel on jumpse hoovitäis, paneb asfaldiomale Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-04-2014, 00:37 AM)huvi5 Kirjutas:  Kuskil metsas turnides see tera segama ei jää?

Kindlasti jääb, kui tarbida teehooldusvarustuses kopalist suuremahuliseks puuveoks. Üle 40cm kõrge kännu ikka ei roni...Toungue

Iseasi, kas madala koparaamiga eeoo puhul kliirens ikka teemaks on...Rolleyes

Alatera paigaldus eeoole on selles mõttes lihtsam, et koormuste hajutamiseks vajalik raam on juba olemasBig Grin
Vasta

Eks see alatera teema tuli, päevakorda kui kodanik Mlsluik nägi kui peetis mu sissesõidu tee on. Viimane kord lükkas seda teehöövel vist 1996.a
Kaevatööde huvilistele lisandub siia ka liikuvaid pilte üsna pea.Wink


Vasta

Esimese sahaga saab edukalt planeerida ja teepervi lükata, kuid vahest oleks vaja ka teele kongreetne kalle anda et asjal jumet oleks. Ksf Maz'i tee sai mägedes suht hea esiteraga tehes, kuid sileda maapeale oleks vaja siiski tekitada reaalsed kalded et vesi mööda teed ei voolaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kruusateedel on teoorias jah ette nähtud reeglid valmistamiseks ja hooldamiseks. Kui neid järgida, siis teed ka peavad vastu. Meil muidugi jah... Kas näiteks keegi on meie riigis näinud, et kruusatee remondi või uuendamise käigus oleks teepinda augusügavuseni murtud? Ma küll pole käinud spetsiaalselt seda uurimas, kuid Harjumaal ja Läänemaal pole mitte kunagi seda tegevust näinud.
Pean ütlema, et mul pole ka kusagilt internetist silma jäänud, et traktori alateraga kruusateid hooldatakse. Esimese kitsaskohana tuleb ikkagi pähe teljevahe - ehk siis pikema distantsi korral on tasapinna sirgsuse saavutamine raskendatud, tekib kauss. Mis muidugi ei tähenda, et ei võiks toredaid asju traktorile külge kruvida. Kui tarvis on ja töötab, siis tuld!

Aga üldisem küsimus teadjamatele. Kas mingisugusel vene tehnikal on äkki kunagi olnud alatera tehasetootena?
Vasta

(19-04-2014, 11:20 AM)Jahimees Kirjutas:  Aga üldisem küsimus teadjamatele. Kas mingisugusel vene tehnikal on äkki kunagi olnud alatera tehasetootena?

Teehöövel? Wink

Kruusateid greiderdades kiputakse tõesti rohkem nagu silitama, ei julgeta kohe mitte tera maha suruda.

Internetist pole vaja näiteid otsida, aitab sellest kui naaberriike külastades silmad lahti hoida. Põderimaal isegi külavaheteid valmetiga hööveldanud, rootsis lasevad peamiselt traktorite ja veokatega teed üle jne. Saksas samuti suht popid asjad metsateedel.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Loomulikult kui kuus korra või kaks kruusateed küünistada pole mingit höövli jurakat vaja.Aga meil on ju raha vähe väidetavalt.Ja ega höövli mehi ka ei ole,pimedad on roolis,ei suudeta teed sirgeks ajada,profiili anda.Pole oma ala spetse,teiset küljest loetakse tellija poolt sõnad peale,mitte aega raisata,üleliigseid sõite mitte teha.Ja valdade teede spetsialistid on päris mõttetud mehed.Aga katsu sa midagi öelda,spetsalist ikkagi. Selle aukude välja lükkamisega on selline asi ,et teepinnas on ülemine kiht tunduvalt tugevam kui alumised.Sellepärast ei taheta väga sügavale minna,aga nüüd peaks seda hööveldamist paar korda nädalas tegema.Seda muidugi enam ei saa,pole ette nähtud,hullem kui vene aeg peab mainima.
Vasta

hööveldamine pole popp. tänapäe tehakse pisuke profileerimine ja siis laksatakse freesasfaldi puru peale. nimetatakse tolmuvabaks. nojah, eks veidi vähem tolmab ka, aga krt kevadel pannakse massipiirangu märgid ikka välja ja hoitakse neid kauem paigas, kui eelneval kruusatee perioodil.
ja auklikuks läeb see leiutis samahästi.
samas kui meie kandis siin suurt maanteed põhjalikumalt remoti mõne aasta eest, siis vahepeal hoiti muist tehnikat öösiti naabrimehe hoovis. peab ütlema, et kui rull oli meie pisukest kruusateed kümmekond korda üle sõitnud, siis polnud meil tubli aastapäevad aukude lappimise peale vaja mõelda. tea kuis suurel ja paksul kruusateel massiivne rull mõjuks?
Vasta

Minu kandis Otepää lähedal lastakse suviti kruusateid üle veoauto esimese lumesahaga! Juba 2-3 aastat on nii tehtud, tolku pole põhimõtteliselt mitte midagi, kakub ainult mõned suuremad kivid välja ja sellega asi piirdub + suur hulk kruusa satud teeserva.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Paneme siia liikuvaid pilte ka, vastavalt tööde järjekorrale:





Vasta

Väga viis videod. Smile 3. ja 4. videos meenutas kangesti Jossi T 130. Hääl sarnanes täpipealt.Soovin,et jätkuks sellele Jumzile tööd pikaks, pikaks ajaks.Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne