Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
18-04-2014, 20:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2014, 20:14 PM ja muutjaks oli
Jahimees.)
Seda kõhualust tera vaadates hakkasin mõtlema, et mida see jumz sellega reaalselt teha suudaks? Midagi lükkaks eemale küll, kuid planeertööd sellega eriti ei tee (reaalset kvaliteeti ju ei jää juba teljevahe tõttu) ja konkreetsel traktoril on ju tera ees olemas. Neid terasid kasutatakse vist traktoritel vaid lumiste/jäiste teede hooldusel? Või mis on täpsemalt mõtteis selle teraga teha?
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Kuskil metsas turnides see tera segama ei jää?
Postitused: 6,927
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Luigel on jumpse hoovitäis, paneb asfaldiomale
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,280
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Esimese sahaga saab edukalt planeerida ja teepervi lükata, kuid vahest oleks vaja ka teele kongreetne kalle anda et asjal jumet oleks. Ksf Maz'i tee sai mägedes suht hea esiteraga tehes, kuid sileda maapeale oleks vaja siiski tekitada reaalsed kalded et vesi mööda teed ei voolaks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Kruusateedel on teoorias jah ette nähtud reeglid valmistamiseks ja hooldamiseks. Kui neid järgida, siis teed ka peavad vastu. Meil muidugi jah... Kas näiteks keegi on meie riigis näinud, et kruusatee remondi või uuendamise käigus oleks teepinda augusügavuseni murtud? Ma küll pole käinud spetsiaalselt seda uurimas, kuid Harjumaal ja Läänemaal pole mitte kunagi seda tegevust näinud.
Pean ütlema, et mul pole ka kusagilt internetist silma jäänud, et traktori alateraga kruusateid hooldatakse. Esimese kitsaskohana tuleb ikkagi pähe teljevahe - ehk siis pikema distantsi korral on tasapinna sirgsuse saavutamine raskendatud, tekib kauss. Mis muidugi ei tähenda, et ei võiks toredaid asju traktorile külge kruvida. Kui tarvis on ja töötab, siis tuld!
Aga üldisem küsimus teadjamatele. Kas mingisugusel vene tehnikal on äkki kunagi olnud alatera tehasetootena?
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Loomulikult kui kuus korra või kaks kruusateed küünistada pole mingit höövli jurakat vaja.Aga meil on ju raha vähe väidetavalt.Ja ega höövli mehi ka ei ole,pimedad on roolis,ei suudeta teed sirgeks ajada,profiili anda.Pole oma ala spetse,teiset küljest loetakse tellija poolt sõnad peale,mitte aega raisata,üleliigseid sõite mitte teha.Ja valdade teede spetsialistid on päris mõttetud mehed.Aga katsu sa midagi öelda,spetsalist ikkagi. Selle aukude välja lükkamisega on selline asi ,et teepinnas on ülemine kiht tunduvalt tugevam kui alumised.Sellepärast ei taheta väga sügavale minna,aga nüüd peaks seda hööveldamist paar korda nädalas tegema.Seda muidugi enam ei saa,pole ette nähtud,hullem kui vene aeg peab mainima.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
hööveldamine pole popp. tänapäe tehakse pisuke profileerimine ja siis laksatakse freesasfaldi puru peale. nimetatakse tolmuvabaks. nojah, eks veidi vähem tolmab ka, aga krt kevadel pannakse massipiirangu märgid ikka välja ja hoitakse neid kauem paigas, kui eelneval kruusatee perioodil.
ja auklikuks läeb see leiutis samahästi.
samas kui meie kandis siin suurt maanteed põhjalikumalt remoti mõne aasta eest, siis vahepeal hoiti muist tehnikat öösiti naabrimehe hoovis. peab ütlema, et kui rull oli meie pisukest kruusateed kümmekond korda üle sõitnud, siis polnud meil tubli aastapäevad aukude lappimise peale vaja mõelda. tea kuis suurel ja paksul kruusateel massiivne rull mõjuks?
Postitused: 2,111
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Minu kandis Otepää lähedal lastakse suviti kruusateid üle veoauto esimese lumesahaga! Juba 2-3 aastat on nii tehtud, tolku pole põhimõtteliselt mitte midagi, kakub ainult mõned suuremad kivid välja ja sellega asi piirdub + suur hulk kruusa satud teeserva.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Paneme siia liikuvaid pilte ka, vastavalt tööde järjekorrale: