Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Kas kahetaktiline ikka töötab, kui ASS ka säde on? Või olen ma millestki valesti aru saanud?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Mu vinge Ukraina elektronsüüde peakski wasted spark režiimis taguma ehk tambib äikest ASS ja ÜSS.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Midagi siin ei klapi...
Wiki räägib ka, et neljataktilise süsteem on...
Aga siin nutumüüri ääres selle üle teoretiseerida ei ole ka õige. Keegi admin teem ehk väikese näpuliigutuse?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Selliseid poole kasutatakse ka osadel Ladadel isegi. Seal küll nö kaks paari ehk siis on isegi tõenäolisem et mõne sellise odavalt leiab. Kuna tavaliselt läheb üks paar nässu aga välja tuleb vahetada siis terve kobakas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Seda ma tegelt mõtlesingi et äkki kellegil on Lada või Gazi oma ülearu majapidamises...
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Anda säde läbipuhumise ajal? Tõsi küll, alles läbipuhumise algfaasis, kui heitgaase on rohkelt, aga siiski. Mingis reziimis võiks teoreetiliselt üpris palju bensiiniauru ka juba silindri lae all lennata. Kuhupoole see jõmakas siis suuna võtaks? Kas teab keegi üldse mõnda seeriatootmises olevat kahetaktilist, millel kasutatakse taolist süsteemi?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(14-05-2014, 11:28 AM)v6sa Kirjutas: (13-05-2014, 08:39 AM)Tegelane5 Kirjutas: Selliseid poole kasutatakse ka osadel Ladadel isegi...
Kuis nende vastupidavusega on? Kuidagi palju on kurtmist selle üle, et need pole kuigi pikaealised ning kipuvad olema poolelusad: annavad sädet mõnda aega.
On olnud peavalu ühe säärasega maadelda: säde oli esimesed 5 minutit, seejärel ühel silindril kadus. Teise jäi alles... Kaablite vahetamisel midagi ei muutunud.
Mooduli vahetamise järel töötas kõik kenasti.
Pole ise samuti kuigipalju nendega kokkupuutunud, aga Boschi vanakooli transistorsüüte poolide vastupidavusega asju ei tee Bosch ise ka vist enam. Rääkimata valeotest ja Lada OM valmistajatest
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Võtan siis MB oma parem ligi kui "kodumaa" keritud traat. "Import"tsiklile ikka kapitalistist Saksa inseneri konstrueeritud mähis-blitzkrieg-sinu-silindris, Lääne asi. Pilusilmsete Kawa omad ka, spetsjomm selle asja jaoks. Las esialgu olla, panen auto oma.
Postitused: 3,078
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
Audi 100 v6 katlal oli kahe väljundiga poole 3tk. Mul on üks selline tsiklile kruvitud ja on seal väga hästi vastu pidanud. Tõenäoliselt saadaval igas lammutuses kilohinnaga. Soovitan võtta peaotäie juhtmeid juurde.
Võib dnepri/urali poole ka kasutada, mida on saada ka 6V pingele.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.