Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
See toru on tankimisel õhu väljapääsuks paagist.
Tervitab Veteran.
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Sep 2013
Maine:
1
Kontrollida võid ka voolikuid. Kui voolikul sisemine kiht lahti, siis imeb vooliku kinni ja kütet peale ei tule. See toimub suht kaootiliselt ja just suurematel pööretel
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
Tee oma praegusele pumbale uuenduskuur,vanad ja väsinud pumba klapid annavad soojaga järgi . Mõnel juhul on see aidanud.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Ju siis pumba ülemise poole vahetamine vea tekitas, kui viimast postitust uskuda...
Tervitab Veteran.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tom kirjutas...# Sõitsin 3-4 km. ilma probleemideta, jätsin auto ostukeskuse ette, poes läks u. 15-20 min. Tulin välja, auto käivitus ilusti aga peale 50 m. sõitu oli vana tuttav "törts-törts" ning bensiin karbussist kadunud. Käsipumbagagi tuli algul väga vaevaliselt peale. Pärast kümneminutilist ootamist sain kütuse üles ning törtsutasin tasakesi koju tagasi (taas 3-4 km.).#
Nii lühikese maaga ei suuda isegi mootor korralikult soojaks minna, rääkimata karburaatori ülekuumenemisest
Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman... soovituslikult kontrollida ka pumba jalg, mis käitub nukvõllilt. Selle käigu pikkust saab reguda tihendie paksusega.
Samas võib ka karbussis ujuk "kleepuda" ülemises asendis vastu ujukiruumi seina ja pumba surve ei jõua avada nõelklappi
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
23-05-2014, 16:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2014, 16:17 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(23-05-2014, 14:57 PM)Tom Kirjutas: .
Proovin järgmise sammuna seda, et vean pumpa mineva vooliku salongi, 5 l. kanistrisse.
Veel vene ajast meeles paar juhust kuidas nii auto maha põletati. Üks oli LAZ buss. Kanistriga mootori peal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
Kanistrist palavaga lekib aurusid ja piisab ühest lülitiklõpsust sädeme tekkimiseks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kas külma mootoriga pumpad käsitsi kütuse üles?
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kas seimajäänud auto käivitub kui käsitsi küte üles pumbata?
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mõtlesin,et kui auto sureb bensunälga ja kas käsitsi kütust üles pumbata saab?