Ühe T-40'ne lugu

(07-03-2014, 15:22 PM)Harrastaja Kirjutas:  Küsiks veel selle rippsüsteemi ülemise võlli puksi kohta, nimelt seda, et millega sa seda puurisid, see puks ju nii üle karastatud, et tavalised puurid seda ei võta. Olen proovinud ka kivipuuriga, kuid tulemust praktiliselt polnud.
Kivipuur tuleb ümberteritada ja võib praktiliselt puurida kuullaagrit.Teritamiseks oleks soovitatav teemantkäi (hädavajalik).
Vasta

(18-05-2014, 08:41 AM)mlsluik Kirjutas:  Solgin korra ksf Viplala teemat, viskas üles ühe lingi milline näeks välja T40 jumzi kabiiniga. Üha enam hakkan ise samuti T40 kabiini vahetuse peale mõtlema.

http://auto.ria.com/auto_ltz_t-40_12071905.html

Jumzi kest ja ümar nina on tõesti kena kooslus. Ma enda omale vist proovin (nagu soovitasite) russi nina paigaldada. Seda juhul kui selle leiab päälinnale vähe lähemalt. 40'ne eurise pleki pärast ei viitsi lõunasse sõita Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(18-05-2014, 12:09 PM)_rein_ Kirjutas:  
(07-03-2014, 15:22 PM)Harrastaja Kirjutas:  Küsiks veel selle rippsüsteemi ülemise võlli puksi kohta, nimelt seda, et millega sa seda puurisid, see puks ju nii üle karastatud, et tavalised puurid seda ei võta. Olen proovinud ka kivipuuriga, kuid tulemust praktiliselt polnud.
Kivipuur tuleb ümberteritada ja võib praktiliselt puurida kuullaagrit.Teritamiseks oleks soovitatav teemantkäi (hädavajalik).

Tänud, võtan millalgi selle ette, praegu kiired ajad.
Vasta

Ma panen selle memo siia eelkõige enda jaoks, et vajadusel hiljem leida. Kuid ka teistele pakub ehk huvi, kuidas lahendada hüdro rooli paigaldus T-40AMi'le. Nagu ma aru saan, siis on üks käpp juurde keevitatud, ning vanad käpad on jäetud kopeerima.


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ilmselt ei ole keevitatud, peaks saama poltidega kinnitada. Kui muidugi mõtled seda, mis on rattareduktori küljes.

Muidu on suhteliselt sant koht, metsa minna ei saa.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(02-06-2014, 12:45 PM)metsakohin Kirjutas:  Ilmselt ei ole keevitatud, peaks saama poltidega kinnitada. Kui muidugi mõtled seda, mis on rattareduktori küljes.

Muidu on suhteliselt sant koht, metsa minna ei saa.

Mõned aastad tagasi isa ehitas silindri teisele poole hoopis, käpa võttis russi oma ning keevitas lisaks roolivarda kinnituse alla. Varda keevitas kokku ja toimis väga hästi, pean otsima ehk leian ka mõne pildi kusagilt.
see varjant siin pildil jah natuke poolik.
Vasta

(04-06-2014, 12:07 PM)botzor Kirjutas:  
(02-06-2014, 12:45 PM)metsakohin Kirjutas:  Ilmselt ei ole keevitatud, peaks saama poltidega kinnitada. Kui muidugi mõtled seda, mis on rattareduktori küljes.

Muidu on suhteliselt sant koht, metsa minna ei saa.

Mõned aastad tagasi isa ehitas silindri teisele poole hoopis, käpa võttis russi oma ning keevitas lisaks roolivarda kinnituse alla. Varda keevitas kokku ja toimis väga hästi, pean otsima ehk leian ka mõne pildi kusagilt.
see varjant siin pildil jah natuke poolik.

Pildid oleks abiks ikka.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kui tohib siis lisan siia pildina ühe näite kusT 40 on MT3 väike kabiin peal. Üldmulje on minumeelest suurepärane, sobib nagu kirss tordile. Smile Huvi pärast küsin, et kui kaugel ksf. T 40 projekt ka on, pole midagi tükk aega kuulnud.
[Pilt: mtz_t_40_76130598f.jpg]
Vasta

See pisike kabiin sobib sinna tõesti hästi. 10x kenam kui 40'ne enda oma.

Projekt ise on ooteseisundis. Hoiab mul garaažis ühte kohta kinni. Välja ka ei lükka, muidu jääbki ootele. Aega pole viimasel ajal olnud. Õnneks vist lähimal ajal tekib, siis saab edasi tegutseda. See talv pean kindlasti lund saama lükata Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(05-08-2014, 22:50 PM)viplala Kirjutas:  See talv pean kindlasti lund saama lükata Big Grin

Kas ilmataadiga on kokku lepitud ja palju ta nutsu küsis?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(06-08-2014, 16:28 PM)aavu Kirjutas:  
(05-08-2014, 22:50 PM)viplala Kirjutas:  See talv pean kindlasti lund saama lükata Big Grin

Kas ilmataadiga on kokku lepitud ja palju ta nutsu küsis?

Ilmataat lubas pehmet ja sooja talve, kuid ka lund natukene. Lubas arve saata Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Varsti esimesed öökülmad uksetaga, kaugel see lumigi enam on... Viimane aeg masinale hääled sisse puhuda Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(16-09-2014, 13:58 PM)mlsluik Kirjutas:  Varsti esimesed öökülmad uksetaga, kaugel see lumigi enam on... Viimane aeg masinale hääled sisse puhuda Rolleyes

Ära parem räägi Smile Proovin ja proovin traktori kallale asuda aga üks töö ajab teist taga ja lihtsalt ei ole aega olnud. Mõtlesin see nädal algust teha aga võta näpust, jälle tuli mingi jura vahele. Käekesed küll sügelevad trakatsi järele, kuid keset ööd ei viitsi enam sügada neid seal garaažis. Enivei, eks ma annan endast parima ja proovin lähimal ajal pihta hakata.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kabiini teine pool sai ka kinni keevitatud. Nüüd peaks alt poolt olema plekk tehtud, nii palju kui seda seal üldse alles veel on ja välja arvatud põrand. Katuselt on jäänud teha veel luuk korda.

   

Uksed olid nii ära vajunud, et kinni neid eriti võimalik panna ei olnud. Alguses ma arvasin, et hinged on oma aja ära elanud, kuid lähemalt vaadates selgus, et kutud olid hoopis uste sees olevad raamid, ning oma osa mängisid ka minevikus saadud kolakad, mis viisid uksepostid oma õige koha pealt mujale asumisele. Selge oli see, et ega ma kabiini enam sirgemaks ei hakka ajama ja uksi lahti kiskuma samuti mitte. Seega sai hinged julmalt usteplekkide külge kinni keevitatud. Selline tegevus samas, suutis uksed piisavalt jäigaks teha, ning enam nad raamidest läbi ka ei paindunud. Ütleme nii, et ilus ei ole aga eesmärgi saavutas. 

   
   



Praod jooksid kõikjal kus vähegi võimalik oli. Eks pidev raputamine ja vibratsioon oli oma töö teinud. 

   
   



Üles paremasse nurka on kabiin saanud ikka sellise tohlaka, et kui juht samal ajal sees oli, pidi pauk klahvid igemete vahelt põrandale põrutama. Mina seda parandama ei hakka. las jääb mälestuseks kunagistest aegadest.

   



Põhiline on aga see, et uksed käivad nigu limusiinis nüüd. Tõuka aga näppudega kergelt takka, ning uksed sulguvad pehme popsatuse saatel. Ok, võibolla natuke kõvemini kui popsatusega aga meeldivalt ikkagi. Isegi uksevahed sain paika. Seda küll ainult alumise 10cm pikkuselt aga asi seegi Smile

   
   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Kas russi ja 40'ne jagaja on sama sisu poolest? 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(22-10-2014, 01:52 AM)viplala Kirjutas:  Kas russi ja 40'ne jagaja on sama sisu poolest? 



Rusi jagaja t40 peale paned siis läheb sul hüdroõli keema. Potensiaalihoidja tõttu on mtzi jagaja erinev.

Kas t40 ja dt75 jagaja on sama ei tea. Kolmest jagajat on veel t16le pandud(pole kindel kuigi kas kõigil originaalis) ja t150k masinatele.

Jagajatel on viimased numbrid tähtsad tean, et rusil oli see pot hoidjaga 3/4.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(23-10-2014, 23:14 PM)unimüts Kirjutas:  
(22-10-2014, 01:52 AM)viplala Kirjutas:  Kas russi ja 40'ne jagaja on sama sisu poolest? 



Rusi jagaja t40 peale paned siis läheb sul hüdroõli keema. Potensiaalihoidja tõttu on mtzi jagaja erinev.

Kas t40 ja dt75 jagaja on sama ei tea. Kolmest jagajat on veel t16le pandud(pole kindel kuigi kas kõigil originaalis) ja t150k masinatele.

Jagajatel on viimased numbrid tähtsad tean, et rusil oli see pot hoidjaga 3/4.

Tänud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Sai alustatud kabiini põhja tegemist. Ühtlasi sai harjutatud ka plasmaga lõikamist. Ütleme nii, et arenemisruumi on veel kõvasti Smile. Samas oleks rellakaga jõuludeni seda kõike välja nüsinud. 

Kuna materjali nappis, ning tegemist ei ole näituse tööga, sai põhjaks lõigatud kõik paksem metall mis kätte juhtus. Emexi hunnikust värvilised plekitükid, Pioneer pliidi vanad jupid, ühesõnaga kõik 3-5mm paksusega asjad. Taaskasutusse läks ka kaks algset põhjapleki juppi. 

   

   

See ongi kõige mõnusam taolise traktori ehituse juures, et ei pea kõike tegema viimase vindi peal. Põhiline on ju see, et asi vastu peaks ja töötaks laitmatult. Mõnus Smile
Lõpptulemus mulle meeldib (mitte välimus Smile), kõikjale pääseb ligi mõne poldi eemaldamisega. Sidur, vahekast, kast ise, keera ainult kaaned pealt ja võid remontima hakata. Isegi kabiini ei pea eemaldama. Siduri regullimise kaas jääb kenasti siduripedaali taha.


   

   

Silindri eemaldamiseks tegin pisikese luugi ka kabiini poolele. Kas seda tulevikus vaja läheb, ei oska öelda, kuid tükki küljest ka ei võta kui ta olemas on. 


   

   

   

   

Eks see süsteem vähe tuuline on tänu pedaalide avadele, kuid esialgu ma sinna oma aega rohkem ei raiska. Talv tuleb kuratliku kiirusega peale. Huvitav kuhu see suvi kadus?

   

   

   

   

   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Käigukangi kaanele soovitan teha võimalikult lihtne ligipääs kõikidele mutritele ja kaane tõstmise võimalus. Mitme käigu sisseminemise korral ei pea siis palju vaevlema.
Vasta

(24-10-2014, 13:10 PM)PSV Kirjutas:  Käigukangi kaanele soovitan teha võimalikult lihtne ligipääs kõikidele mutritele ja kaane tõstmise võimalus. Mitme käigu sisseminemise korral ei pea siis palju vaevlema.

Tehtud! Smile  Käigukangi kaane kohal olev plekk käib poltidega küljest ära. Seejärel saab kaane enda poldid lahti päästa.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne