Nonii tehnilise poolelt pilte esialgu rohkem pole aga eks saab tasapisi neid juurde teha ja siis vähe lahti seletada teostust/vajadust

Vahepalaks siis kokkuvõte asjast.

Kui järgi mõelda siis oli kogu see projekt hullumeelsus, viimane 24 päeva möödusid pikad päevad Tamsalus, vahest oli kohe niiiiiiiii siiber et ????? ja rääkimata summast mis selle teostuseks tuli kulutada aga valmis sai ja tahan siin suured kummardused ja tänusõnad edasi anda Rainarile (Von) ja Tema kamraadid, JJ Varjupaigale, Aarele, Kaljule, Meelisele, Margusele, Margole, Laurile, Eesti Miniklubi poisid ja mitmetele treialitele nii Tamsalus kui V-Maarjas ja Sauel ning ka kindlasti neid foorumi inimesi kes takka utsitasin. Tänu nende Inimeste nõu-jõuga ja kaasaelamisega sai see projekt teoks. Ja lõpuks leidus ka üks sponsor To.Re.Auto OÜ
(12-06-2014, 13:47 PM)bx19 Kirjutas: kena keik, aga kuidas siis läks? ja kuidas tulemusega rahul?
Laupäeval sai siis esimene start tehtud ja kokkuvõttes olen tulemusega rahul. Minu eesmärk oli päev lõpetada omal jõul mitte paelaotsas ja see sai täidetud. Ja kümnest neljandana lõpetada on juba boonus

Nüüd veel olekseid

Kas oleks parem koht olnud kui:
Oleks ajasõidus kahe ringi asemel kolm sõitnud??
Oleks esimeses poolfinaalis ''Jokkerist'' läbisõitnud??
Oleks mootor täiejõuga töötand??
EI TEA

Kogu see päev mootor paukus, plirtsus, plärtsus, sülitas tuld nii eest kui tagant

Mehed kratsisid kukalt, vahetasid karbussis tüüsesid suuremaks ja väiksemaks, vahetasid süütepoole/kommutaatoreid ja küünlaid, keerati süüdet varasemaks ja hilisemaks aga mootor täis kaasil paukus edasi. Aga vähemalt liikus

Nüüd siis mõned pildid sõidu ajal saadud värvi kriimudest

ja pöörake tähelepanu viimasel pildil oleval ventiilile
