Postitused: 6,927
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ära rabele!
Vaata siia:
https://www.youtube.com/watch?v=_S_SPZOoRrI
Ja siia:
https://www.youtube.com/watch?v=f0E38rnbUq0
Kusagil peaks olema paberkandjal pilt sarnasest, mille geomeetria oli parim (hinnanguliselt) aga selle leidmine võib aega võtta...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,927
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pedaalidega pööramine on hea, kui nats veel vinti peale keerata saab ka roomikud pedaalidega käitatavaks teha
Aga jah, niiöelda "tootmisküps" mudel paberi peal on hetkel kadunud. Ma tegelen.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
No kui juba ehitada, siis mootoriga. Mingi väiksem diisel võiks seal vahel ju joriseda, nii umbes nelja liitrine. Lapsel ka huvitavam mööda liivakasti sõita. Samas võiks siis juba ka kopale hüdro peale aretada
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 6,927
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
19-06-2014, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 22:04 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Siit saab eraldi teema. Mõni adminn on lähedal?
Nõelajad on igatahes juba kohal
Liivakastiekskavaator sobiks pealkirjaks vast.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: May 2014
Maine:
2
Tuleme jälle JUMZi juurde tagasi. Panid näoraamatusse pildi JUMZist koos kallutava käruga (mille Sa ehk lisad ju nüüd siia ka). Minu küsimus on, et kuidas Sa tegid kärule kallutamiseks hüdroväljavõtte? Mul on ka tahtmine käru jaoks hüdroväljavõte teha ja ainus koht, kust seda teha saaksin, on parempoolme jagaja, kuna seal on üks tühi pesa, millel pole kangi ja väljaminevate torude kohal on pime ees. Lisaks tekib veel probleem kasti allalaskmisel õli tagasivooluga, kuna läbi selle jagaja on seda üsna kehva teha.
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: May 2014
Maine:
2
(20-06-2014, 08:54 AM)mlsluik Kirjutas: Kui soovib läbi tagumise jagaja kasti alla lasta siis lihtsalt lahutad korraks siduri ära et pump seisaks ja tõmbad jagajat, jookseb kenasti läbi jagaja paaki tagasi. Sinna tühja seksiooni jaoks tuleb sul tõesti üks kang teha ning väljavõttejaoks stutsid treida. Mul on see tühi seksioon reserveeritud palgihaaratsi pööramise jaoks, seega kasti kallutamine sai võetud tagumise käpa pealt. Kraan on vahel. Selline ajutine lahendus...
Esimese jagaja pealt saaks ka tegelikult väljavõtte kuna üks seksioon peaks ka seal vaba olema. Allalaskmine on vähe keerulisem kuna ka sellel jagajal neutraal asend puudub ning pumpa välja lülitada on tunduvalt tülikam, tühikäigul tuksudes peaks peaks aga siiski vaikselt alla vajuma.
Selle, et pumba väljalülitamisega, kas siis sidurist või kangist, mõtlesin ma ise ka välja, kui seda teha suure pumba pealt
Vaba koht on aga esimeselt pumbalt õli saava jagaja peal, see aga peaks ju töötama siduri asendist sõltumata. Mõtlesin ka sellise variandi peale, et üks toru läheks käru silindrisse, teine aga otse tagasivoolu, aga see oleks paras jebimine.
Mulle väga meeldib kontseptsioon see väljavõte kusagilt "varastada" või siis kraanide abil anda mõnele kangile lisafunktsioon. Nii jääb see olemasolev jagaja pesa kasutuseks reservi, nagu Sinulgi, näiteks palgihaaratsi pööramiseks. Teisiti teeks ma ehk selle, et varastaks hüdroväljavõtte kusagilt suure pumba torustikult, kuna see laseb pärast kasti lihtsamalt alla lasta, kuna saan pumba välja lülitada ja teha nii, nagu Sa isegi eespool kirjeldasid
Pildil tundub Sul olevat mingi spetsiaalne kraan. Kust selliseid saada ja mis tüki hind on? Veekraani lööb vist see õli surve ja katki
??
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(23-06-2014, 19:23 PM)mlsluik Kirjutas: (23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas: Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?
See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...
Ma praegu vaatan neid naisi ja peaks ütlema, et tänapäevased on ilusamad
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: May 2014
Maine:
2
Meelis, Sul on oma väitel Eestimaa üks aktiivsemaid JUMZe. Tõenäoliselt oled Sina siis ka mees, kes oskab kõige täpsemalt öelda, et orienteeruvalt kui suur on JUMZi kütusekulu kaevamisel. Lihtsalt huvi pärast, saaksin teha plaane, omal ka ees paar kilomeetrit kraavi teha.
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
Ei, ilusad tööriistad ritta säätud. Miskipärast imponeerib see sirbi ja vasara kombinatsioon lindika radiaatorivõrel