Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(19-06-2014, 15:48 PM)mlsluik Kirjutas: Uuevastu vahetamine pole veel kindlapeale minek... Ise ei taha enam varuosa poodi minnagi, selline ahastus tuleb peale. Kõike nagu oleks, kuid samas ei ole mitte midagi... Korralikku detaili annab ikka otsida. Russi hüdrosilindrid on kohe kidlasti asjad mis tuleks ise kokku laduda kui soov kindla peale minna Proovi ju võib, eelmine suvi näkkas ja sain korraliku jagaja näiteks mis seniajani MTZ-i peal toimetab ilma suuremate leketeta, see kevad ostsin mtz 5le samuti sama jagaja mis jooksis nagu kevadine mahlakask, mansetid lasin ka tuua hüdrosilidrile, eks poest anti siis sobiv mõõt. Kui kodus proua kauba mulle lauapeale viskas tuli naer peale, mõni kolvirõngas pole ka nii kõva... Näiteid tuleb iga kuuga aga juurde, parem võtta neid saadaolevaid varuosi huumoriga, rohkem nagu õnneloos kui sisse ei vaata
5+, täpne vene varuosade kirjeldus.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Lääne tehnikale on A ja B kategooria varuosad, Vene tehnikale aga tuleb pea terve tähestik kasutusele võtta. Sugulane vahetas sel põhjusel ihkana korraliku nullkuue Skoda vastu, ühtegi juppi poest enam ei saa, mis kõlbaks külge keerata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Keegi russile mingit kobedamat termostaati ka sisse on aretanud, vene saast ei kannata kohe kuidagi mingit kriitikat.
Sama küsimus oleks ka pihusti otste kohta?
Postitused: 2,492
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Vene pasale töötavaid silindreid tahtes tuleb need tootjatelt tellida. Pädevaid tootjaid leiab eestimaamunalt päris mitmeid.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
19-06-2014, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 23:15 PM ja muutjaks oli
2715.)
Kusjuures Venes on saada korralikud jupid, mis ei jää alla lääne osadele aga need maksavad ka samapalju kui lääne osad...
Sõber pihkvast ikka külla tuleb siis imestab, et kuda meil varuosad odavamad on kui neil.
Ühesõnaga enamus siia jõudvatest osadest ongi väljapraagitud kraam, Hiina analoog (tunnuseks ilus välimus, kuna Hiinlane ei oska nii jubeda näoga asja teha)ja kuskilt ladudest korjatu.
Sõbra T-25 tegime täisremondi, panime kasti uue sisu, siduri ja ridapumba.
Nüüd, 1,5 aasta möödudes on ainus uutest asjadest ridapump ja 4 kasti hammasratast.
Esimesena läksid reversi hammakad, kuna need olid malmist tehtud ja poole hektari kartuliga majandamisega oli edasisuund kadunud.
Sidurit ei saanud juba uuena korralikult lahutama ja mingi aeg ei saanud enam nii reguleerida, et lahutaks.
Põhjuseks sidurikorvi plekk, mis oli 1mm õhem kui originaal ja pehme kah veel takkaotsa.
Siis läks 3 käigu hammasrattapaar, millest üks oli pehme ja teine klaaskõva.
Pehme oli pooleni kulunud ja kõval tükid väljas.
Sellised olid ka ülejäänud hammakad ja läksid vanad tagasi sisse.
Eks selliseid lugusid teavad enamus Vene tehnikaga majandajad rääkida...
Edit:
Belarusil sees Bmw M50 mootori oma ja hoiab iga ilmaga seieri 85c peal.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Varuosad on jah kahtlased, ühe silindri remontimiseks kulus kaks tihendikomplekti, kuna ühes ei olnud kõiki vajaminevaid osi ja teises olid mansetid jälle jube kõvad. Neid sai siis mitu korda vees keedetud - läksid pehmemaks.
Väikese kabiiniga russi istmealustest luukidest pääses toimetama ja ratast alt võtma ei pidanud kui just vaheltharimisrattad all pole.
Postitused: 30
Teemad: 5
Liitus: Sep 2010
Maine:
0
mis moodi russi sirgesilla õlitaset kontrollida? või palju seda sees peaks olema? ( lasen pera välja ja valan uue normi sisse )
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
Selline küsimus mtz-82 (1990) esisilla lülitushoob on kinni kiilunud nii et esisild kogu aeg veab. Tegelikult on see jama olnud juba mingi aasta aega aga pole viitsinud hakata lõhkuma kuna töömaht on väike ning kuna kartsin et siis kaob üldse esivedu ära.Küsimus selline kas sisselülitatud esiveoga võib 9 käiguga sõita järjest nii 20 km sest see oleks vajalik .Väikseid otsi olen siiani sõitnud ja midagi pole juhtunud .Aga keegi ütles et 9 käiguga sisselülitatud esiveoga pikka maad uhamine pidi esisilla ikka nässu keerama kuigi samas T-40 on kogu aeg esivedu sees ja pole kuulnud et seal midagi katki läheks maanteel täiskiirusel sõitmisega.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
pideva esiveo asendis kinni ning väikse kiiruse peal ja pööramise peal on kohe näha kuidas rattad esirattad kraabivad .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 145
Teemad: 0
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
Esisilla kardaan atl ära siis võtta,et kõva tee peal midagi ära ei vägistaks.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
peksa vasaraga hooba - käigukasti juurest. Üks on kabiinis ja hoiab kangi surve all. 10 minutit õpetamist ja peaks kergelt lülitama hakkama.
Postitused: 96
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda mis koodiga värv sarnaneb kõige rohkem 80-nendatel toodetud belarus traktorite orginaal värvile, ma mõtlen nii punaseid kui siniseid toone.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
(29-06-2014, 20:05 PM)hillar2 Kirjutas: peksa vasaraga hooba - käigukasti juurest. Üks on kabiinis ja hoiab kangi surve all. 10 minutit õpetamist ja peaks kergelt lülitama hakkama.
E303 robustse haamritööga saigi probleem lahendatud . Mul tuleb meelde et lapsepõlves remonditi nii ka vene värvitelekaid et kui pildikastil läksid värvid tuhmiks siis anti rusikaga või haamriga telekale pauk lagipähe ja ja värvid taas selged.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.